automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nuudid maas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autol viskas vahekastil esiveo kardaani nuudid maha.  Ainus õige lahendus oleks vahekasti vahetus, mis kahjuks on üsna kallis ja keeruline töö.  Kardaanise on juba pikendatud variant ja vahekasti väljundi võll on seest täiesti sile. 

Soovitage kas kuidagi annaks kardaani kinnitada sinna vahekasti otsa?  Järgnevalt on mul 3 erinevat mõtet:

1) Keevitada kokku. Punkthaaval proovida, samas oht rikkuda simmerid.

2) Panna nuudi osa kokku tugeva keermeliimiga ja lisaks puurida läbi toru ning kardaani ja panna sinna mingi tugev polt läbi? 


3) Lõigata vahekasti otsale sisse risti lõige ja peale treida vahekasti välismõõdus toru. Kardaanile peale keevitada siis kandid mis läheks tekkinud soontesse? 

Keskdiffer kahjuks lahtine ja ilma ei liigu meetritki. 

[Pilt: 0111575941bfad4.jpg]
[Pilt: 011157594377c6b.jpg]
[Pilt: 0111575947da1c2.jpg][Pilt: 0111575951cede6.jpg]
[Pilt: 01115759398d135.jpg]
Saan aru, et sees oli ainult kahjustatud osa nuutidest. Võrreldes läbimõõduga peaks normaalne olema, et nuudid on vähemalt 1,5 korda pikemalt sees kui läbimõõt. Mida kaugemal, seda kauem ilma remondita. Nii lühikese sisenemise puhul on nuutide ärakulumine väga kiire. Loksud on ju väga suured ja kardaani loksutatakse palju suure jõuga.
Originaalis on toruosa algusest lõpuni nuuditud. Aga see kardaani ots on originaalis poole lühem. Eks eelmises elus ole juba esimene nuudi osa rikutud ja peale mitmeid kardaanivahetusi on paigaldatud selline pikema nuudiga ots.  Kardaan ei tohiks tegelikult liikuda eriti kuna esidiffer on sel mudelil vist karteripõhja küljes tuugalt kinni. Sellest ka see keevituse plaan.
Leiad sama nuudiga vlantsi ja paned pikemaks,treitud täpne toru kaela, punktid pealt kinni. Ega se nuut oligi sul liiga lühike.