automoto.ee foorumid

Täisversioon: Üks küsimus veel delta siduri kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas sidurikettaid on 2 või 3tk? Neid papist või plastikust.

speeder

minu arust n neid 3tk ja mul on 1 isegi rauastToungue
speeder Kirjutas:minu arust n neid 3tk ja mul on 1 isegi rauastToungue
Need \"rauast\" kettad soovitan võimaluse korral välja vahetada. Mu Deltal oli algul,kui ma ta sain,selline asi,et seni,kuni mootor soojaks läinud polnud,sidur üldse ei lahutanud miskipärast,aga kui juba soe oli,siis polnud mingit probleemi! Töötas korralikult! Kui mootori lahti ükskord võtsin,siis olid seal rauast kettad sidurile pandud. Panin siis \"tavalised\" kettad sisse,ning no problems!Smile
Rauast (pulbermetall) kettad ikka kõige paremad. Nende järel need papist \"lilleõied\" ja viimasel kohal plastikust kettad.
Kettaid kolm tükki.
Ilmselt oli sul EdR midagi muud viga , mille juhuslikult ära kõrvaldasid.
motamees Kirjutas:Rauast (pulbermetall) kettad ikka kõige paremad. Nende järel need papist \"lilleõied\" ja viimasel kohal plastikust kettad.
Kettaid kolm tükki.
Ilmselt oli sul EdR midagi muud viga , mille juhuslikult ära kõrvaldasid.
Ilmselt olid mu Deltal siis täiesti tavalisest rauast kettad. Mu omal oli vanemat tüüpi sidur. Uuemad kettad ongi n.n. lilleõied,mu omal aga vanemat tüüpi.
Ei usu,et mu Deltal midagi muud viga oli,igastahes peale ketaste vahetust(sidurile peale ketaste vahetuse muud ei teinutki) oli asi korras!
Aga ma ei saanud ikka teada kas neid papist on 3tk või 2tk? Muidu ju käib ikka raud-papp-raud-papp-raud (mul vähemalt nii) Aga äkki mul 1 raud ja 1 papp veel puudu? Ma ei tea palju neid seal olema peab.
motamees Kirjutas:Kettaid kolm tükki.
Siis mul vähe kettaid krt.
Vanematel mootoritel (kontaktsüütega) on 2 tekstoliidisarnasest materjalist ketast, V-50 ja tema modidel 3 ketast. \"Kõrvadega\" kettaid on mootoris kas 1x raud+2x tekstoliit, 3x raud või 3x tekstoliit. \"Lilleõied on kõik tekstoliidist. Ise olen raudketaste pooldaja kuna nendega on haakumine/lahutamine konkreetsem. Tekstoliitketastel on see probleem, et need kõrvad kipuvad ära murduma... sellepärast hakatigi seda lilleõit tegema, et ketta siduspind korviga ühtlasem oleks.

Paljud tuunijamehed ja vanasti ka võidusõitjad tegid üldse siduri ümber kahele üksteise sees olevale koonusele...