automoto.ee foorumid

Täisversioon: torx võtmed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
on keegi kokku puutunud (\"isaste\") torx-võtmetega, millel 6 kandi asemel 12 kanti??? Kõik mida ma näinud, on siiski 6 kandiga, endal aga poldikesed, millel 12kanti. Kas \"liigsed\" randid lihtsalt \"igaks juhuks\"? Poldid siis \"sise-kaksteistkant-torx\"-tüüpiBig Grin

muide, kust soovitate suuremat sorti torx-komplekti osta - soovitavalt ka emaste padrunitega (+vajadusel üleminek standardsele 10mm(?) padrunile); harva vaja, niiet kallist komplekti ei ostaks, samas võiks ju selle paar korda aastas kasutamist ikka vastu pidada...
samas õhukese seinaga \"padruneid\" peaks vist aga siiski firmakaid eelistama?

teet,
tahab tööriistaladu täiendada - raske tööRolleyes
väike võhiklik küsimus (ära palun pahanda) mis on trox võti ???
TORX võti on nii nimet \"täht\" e. siis kuuskant võti mille kantide tipud teravalt välja joonistuvad ja tippude(kantide ) vahed kumerad.
Torx peaga polte kasutavad põhiliselt FORD,OPEL, Prantslased...
Fordi kõige \"haigem\" koht :Scorpio pooltelje kinnitus poldid mida on teljel kokku 12 tk ja võti TORX 40 siis sellele võtmele ei anna nende poltide keeramisks MITTE ÜKS töörista müüja garantiid(kuigi reklaamivad enda toodangut eluaegse garantiiga!!!)
Tegelt natuke inetu niiviisi teha aga abiks olnud too Torx mitmel korral juba pssse keeratud sisekuuskandi puhul, mida väegade tülikas lahti saada. Tollimõõdus järgmise suurusega \"täht\" vägisi pähe haamerdada sel poldile ja tuleb küll. Garantiid aga ei hoia paraku tööriista purunemast, seda vast igaüks kordi kogenud. Küll saab aga ilma rahata uue võtme...Wink
ostsin kunagi karbitäie \"kandilisi\", sees kõik -12mm kuuskandid, kaksteistkandid ja üleminekud 1/2\" sabale. maksis paarsada raha, aga siiani kõik terved ja alles. päritolu ja valmistaja teadmata.
12 väliskandiga poldid on reeglina sellistes kohtades, kus välditakse mittepädevate näppude vahelesegamist.
IIIFFFAR Kirjutas:Garantiid aga ei hoia paraku tööriista purunemast, seda vast igaüks kordi kogenud. Küll saab aga ilma rahata uue võtme...Wink
Nõus et garantii ei hoia purunemist kuid seda TORX 40 ei vahetata ilma rahataBig GrinBig GrinBig Grin ps.teisi mõõte vahetatakse ....
12 kanti kasutatakse tavaliselt mootorite sisemuses,ise ostsin mingi punases karbis komplekti ja ca 160.-eek maksis 8 pikka & 8 lühikest otsa + ülemineku padrun. Päris kestvad riistad.
Ise kasutan ka neid samu mida INTS. Punases karbikeses. Neid 12 kandilisi torxe nimetatakse tähtvõtmeks või ametlikumalt XZN.
Ka meie kandis ei vahetata torx 40 garantiikorras välja. Ka mitte eluaegse garantiiga komplektidel.
Neid punase karbikesega komplekte meil isegi autopoes müüa. Saab ka postimüügi kataloogidest ilmselt. Kui saad sama firma siis peaksid küll rahul olema. Need on profiriistadega samal tasemel. Kui \"toorelt\" keerad saad kindlasti puruks nii ühe kui teise.

kpihus

13piisab Kirjutas:on keegi kokku puutunud (\"isaste\") torx-võtmetega, millel 6 kandi asemel 12 kanti??? Kõik mida ma näinud, on siiski 6 kandiga, endal aga poldikesed, millel 12kanti. Kas \"liigsed\" randid lihtsalt \"igaks juhuks\"? Poldid siis \"sise-kaksteistkant-torx\"-tüüpiBig Grin

muide, kust soovitate suuremat sorti torx-komplekti osta - soovitavalt ka emaste padrunitega (+vajadusel üleminek standardsele 10mm(?) padrunile); harva vaja, niiet kallist komplekti ei ostaks, samas võiks ju selle paar korda aastas kasutamist ikka vastu pidada...
samas õhukese seinaga \"padruneid\" peaks vist aga siiski firmakaid eelistama?

teet,
tahab tööriistaladu täiendada - raske tööRolleyes

Minu Mercedese M110 mootori plokikaas on kah nende 12 nurgaliste torxidega kinni. Omale ostsin 10mm padruni Lasnamäe maksimarketis olevast tööriista marketist. Käib ilusti 1/2 tollise saba otsa ja puha. Tundub kindel asi, ei ole hirmugi et mõne kandi maha keerad.
On olemas veel torx, millel keskel on väike tift (või kuidas iganes keegi seda sõimab), torx-plus oli tal nimeks kui ma ei eksi.
Kasutuses olen näind neid elektrirongi ootepaviljonide küljes.