Tere!
Jama selles,et mootoriõli muutub emulsiooniks kuskilt läheb jahutusvesi jalutama.Kas aitab plokikaane tihendi vahetusest või miskit muud vaadata?
Kõige tõenäolisem on ikkagi plokikaane tihend. Muu osa peaks suht lollikindel olema
(05-07-2018, 20:56 PM)Sid Kirjutas: [ -> ]Kõige tõenäolisem on ikkagi plokikaane tihend. Muu osa peaks suht lollikindel olema
Plokikaan ussitanud ja tihend ei pea. Kõige lihtsam variant.
Ainult tihendi vahetusest ei aita - läheb kohe jälle. Vaja enne tagasi panemist see plokikaas ära lihvida, tõenäoliselt on kõver, muidu tihend läbi ei lähe. Arvatavasti mootor, õigemini plokikaas, mingil ajal kuivale jäänud.
Võin pakkuda teist mootorit, kap-i oma, töötanud ca. 10h-i.
Miski 15 aastat tagasi oli kaas maas sai klappe vahetada, tagasi läks uus kaas ja tihend ja nii 5 aastat tagasi sai tõesti kuuma.Mis muud kui peab kaanealla vaatama.
Nõukaaegsed plokikaane tihendid vajavad järelpingutust. Gaz 52, mis oli igapäevaselt 8 tundi töös pingutati paari nädala pärast peale tihendi vahetust. Tegu ju raudasbest tihenditega ja eriti ettevaatust tänapäevaste radiaatori puhastamis keemiaga... sööb raua tihendi vahelt ära.
Parimat h2rra
Plokikaas käis maha, poldid ehk polnud väga pingul ,kaas veits kõver aga veesärgi kanaleid oli närinud miski korrosioon nii,et seinapaksus oli alla millimeetri.Kui kellegil plokikaant pakkuda siis olen huviline.
Läks kasutatud plokikaan peale.Kõik toimib ,aga mida teha,et see protsess edasi ei läheks miskit roosa jahutusvedelik või mõned varukaaned riiuli?
Auto on loodud sõitmiseks, mitte remontimiseks... Pidage meeles postitus Nr 7 ja muud selle ajastu autoremondi normid ja nõuded ja elu on ilus.
Parimat h2rra