automoto.ee foorumid

Täisversioon: Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(18-11-2019, 22:11 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Eks ma jõuan lõpuks pumbani ka. Oleks juba ammu teinud, aga panin just paagi täis ja praegu pole võimalik sellega tegeleda. Enne proovin veel mõnda pisiasja. Pisiasju saan teha.

Pumba tekitatud kütuse rõhku saab kuidagi kapotialt mõõta?
Või siis vähemalt saab simuleerida pumba probleemi tema elektritoite katkestamisega.

Minu viimase kogemuse põhjal oli pumba lõppemine paari märguandega pöördumatu protsess.
teistel autodel on antud sümptomite puhul vigane vändaandur,kuid seda viga peab arvuti näitama.võibolla on sidrunitel loogika teine
(19-11-2019, 11:30 AM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]teistel autodel on antud sümptomite puhul vigane vändaandur,kuid seda viga peab arvuti näitama.võibolla on sidrunitel loogika teine

vigane vändaandur siis ei tahtnud üldse käivituda,aga sõitis küll.türilt keila koju sellisega nii tuldud probleemivabalt,aga polnud muidugi prantslane ka.
Mis kütusefiltrit Sa kasutad ja kas Sa oled seda hiljuti ka vahetand
Praegu on juhtund olukordi, kus filtrid kinni paisuvad ja mingi must sodi sees.
Samuti on ajaloos olnud odavate filtritega probleeme, kus lagunevad laiali..
Kolmandaks endiselt soovitab kõrgsurvepumba küljest andur lahti keerata ja vaadata sealt võimalikku metallipuru
(19-11-2019, 14:33 PM)Urmet24 Kirjutas: [ -> ]Mis kütusefiltrit Sa kasutad ja kas Sa oled seda hiljuti ka vahetand
Praegu on juhtund olukordi, kus filtrid kinni paisuvad ja mingi must sodi sees.
Samuti on ajaloos olnud odavate filtritega probleeme, kus lagunevad laiali..
Kolmandaks endiselt soovitab kõrgsurvepumba küljest andur lahti keerata ja vaadata sealt võimalikku metallipuru

 Niipalju kui lugenud olenud, siis soovitatakse originaal filtrit kasutada. Üldse see filtri süsteem on kehvakene. Ühel mehel olid samad sümptomid masinal ja lõpuks asendas vw filtriga ja sai masina käima.
(19-11-2019, 14:33 PM)Urmet24 Kirjutas: [ -> ]Mis kütusefiltrit Sa kasutad ja ...Kolmandaks endiselt soovitab kõrgsurvepumba küljest andur lahti keerata ja vaadata sealt võimalikku metallipuru

Hengst võis olla ja vahetasin välja. Midagi erilist seal filtrikorpuses ei näinud ja mõte oli, et poleks vaja olnud vahetada.

Mis andurist on üldse jutt. Klapi vahetasin ammu juba. Nüüd võtsin selle teise, anduri moodi asja ja vahetasin ka ära. See oli rohkem mingi nõelklapi moodi asi. Metallipuru pole kusagil näinud.

Ka vahetasin täna nukkvõlli anduri ära. 
Proovisõidud näitasid, et ükski asi ei näkkand.
Kui Sa seal rauda ei näind, siis seal  vast viga ei ole ka. Common rail selles osas lihtne.

Kui Sa kütusefiltrit vahetasid ja kopsik kütust täis oli, siis etteanded ei saa ka viga olla.
Hengsti filter peaks olema igati viisakas
(20-11-2019, 00:35 AM)Urmet24 Kirjutas: [ -> ]...Kui Sa kütusefiltrit vahetasid ja kopsik kütust täis oli, siis etteanded ei saa ka viga olla...

Ma pumpasin eelmise paagitäie välja etteandepumbaga. Ikka süüde sisse ja välja, sisse ja ...
Täna hommikul -2c juures käivitus poolest pöördest. Ei taha midagi ära sõnuda, aga hetkel tundub, et paaki lisatud xado(+ mingi määrdelisand xado lahustamiseks) on käivitamist tunduvalt hõlbustanud.
Pihustikatse tehtud. Ise pole praegu väga "tahtnud" teha. Sõber tuli ja lubas kõik toimetused toimetada. Nii ta loosi läkski.
Panime tagasivooludele pimedad ja mõõtjad. Mõõtjateks ostsin apteegist kõige suuremad süstlad.

[attachment=79129]

Käima ja vaatama, kuidas süstlad täituvad.

[attachment=79130]

Süstlad täis. Pildid silindrite järjestuses 1-4.

[attachment=79131][attachment=79132][attachment=79133][attachment=79134]

Teine katse. Kõik kordub. Mõõtsin aega ka. Täitusid 2minutit ja 50 sekki.

[attachment=79135]
Tundub ilus ühtlane. Mis plaanid edasi? Ise pigistaks selles olukorras tuubi xadot paaki. Viga tundub olevat piiripealne- jamab/ei jama. Ehk siis üliväike turgutus võib juba päästa.
Ma ka ei näe tagasivooludel viga. Väike erinevus ju on, aga see "jalutab" ühest silindrist teise.

Olen küll Hado usku, aga siinkohal nagu ei näe selle kasutamises pääseteed. Peale selle peab Hadoga paagitäie ära sõitma, aga kuidas ma siis niimoodi sõidan. Loomulikult on kogu auto, minu kätte tulles, saanud vaktsineerimiskuuri.
(27-11-2019, 21:54 PM)motamees Kirjutas: [ -> ] Loomulikult on kogu auto, minu kätte tulles, saanud vaktsineerimiskuuri.

Oot, kas sa oled juba kütusepaaki xadot varem lisanud? Ma ütleks, et minu masinal on külmkäivitusviga praktiliselt ravitud, -6 kraadiga läks käima, mis siin paar päeva tagasi oli. Mitte küll poolest pöördest, vajas  ketramist, kuid läks ikkagi käima. Eelmisel talvel käiasin lolliks ja isegi kui käima läks , siis jäi mootori tuli põlema ja mootor ei arendanud täit võimsust, kuna oli avariirezhiimis vms. Ma lasen lähiajal veel ühe tuubi läbi ja vaatan, kas läheb veelgi paremaks. Kui sa aga oled juba xadot kasutanud, siis ma panustaks, et viga võib olla mingis ummistuses. Paagis olev filter ehk sodi täis.
Siin on muidu üks teema peugeot 306 kohta, millel on sama mootor:
https://www.306oc.co.uk/forum/archive/in...-1497.html

Siit saab ehk mõtteid, mida võiks veel kontrollida. Seal mainitakse mingit pruuni releed, mis toidab etteande pumpa, kütuserõhu regulaatori jne. Ma alustaks sellest. Ma olen nii kindel xado toimes, et ma usun juba, et pigem on tegemist elektrilise vea või ummistusega.
(27-11-2019, 22:31 PM)raulp Kirjutas: [ -> ]Oot, kas sa oled juba kütusepaaki xadot varem lisanud? ...

Jah

(27-11-2019, 22:31 PM)raulp Kirjutas: [ -> ]... Paagis olev filter ehk sodi täis...

Pumpasin etteandepumbaga paagi tühjaks (40L). Kütus tuli voolikust joana.

(27-11-2019, 22:31 PM)raulp Kirjutas: [ -> ]... mingit pruuni releed, mis toidab etteande pumpa, kütuserõhu regulaatori jne...

Need asjad on vahetatud. Isegi see jne.
(27-11-2019, 20:33 PM)raulp Kirjutas: [ -> ]Tundub ilus ühtlane. Mis plaanid edasi? Ise pigistaks selles olukorras tuubi xadot paaki. Viga tundub olevat piiripealne- jamab/ei jama. Ehk siis üliväike turgutus võib juba päästa.

Ühtlane, aga kõrge. Lisa siia langenud tootlikkusega pump ja siin võibki kala olla...

Ma jälgin teemat huviga.
(28-11-2019, 10:12 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ühtlane, aga kõrge...

Kuskohast sa tead, palju õige ja millal palju?

Liigse tagasivooluga pihusti ei tööta korralikult. Siis peaks mootor lonkama. Mul töötab nagu singer. Otsitud videos leiti kaks mittetöötavat pihustit just liigse tagasivoolu (neil kahel) tõttu. Mõõdud olid suhtelised. Peale pihustite vahetust mootor töötas jälle korralikult.

Ma jälgin ka teemat pidevalt. Smile
Kui ma ise berlinksiga sõitsin ringi siis sel autol enamus hädasid sai alguse kaitsmekarbist või seal asuvate releede pistikutest...
(29-11-2019, 01:01 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(28-11-2019, 10:12 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ühtlane, aga kõrge...

Kuskohast sa tead, palju õige ja millal palju?
...

Ühisanumsissepritse korral loetakse üle paari ml minutis liigseks. Sul on üle 10.

Aga on ka padasid, mis käivad 30 ml/min lekkega. Lihtsalt KSP peab hea olemaWink
Vaatan autodatast,
Etteandepump peaks andma 2,5  plus miinus 0,4  bar


Ning pihusti tagasivool näitab sulle aind pihusti korrasolekut.
lisaks on seal latist endast ju tagasivool, mida siis piirab ülerõhu klapp, mis seal toimub. Ning peaks jooksma filtri peale.

Kui kohapeal tiksudes seisma ei jää, siis võiks eeldada, et koormuse all ei ole kütust piisavalt. Samas siis ei saaks ta kohe ju ka uuesti käima minna vaid
tahaks ketramist.
Ning kas seal kuskil läbipaistev kütusetoru ka on ? Eeldan, et kütuse otsa saades tekivad sinna ka õhumullid ju siis
Hmm, mis tuletas mulle meelde, kuidas mul XUD-9 ajusid keeras. Mõnikord jäi lambist seisma, sealtsamast töötas väga ilusasti nt 200km jutti aga siis hakkas see probleem järjest süvenema nii, et ma sain aru, et kui pöörded langesid alla 1200, siis asi suri. Oli juhuseid kus kargas kohe käima aga oli ka neid kus tuli kedrata. Selline müstiline liikuv viga oli aga kui läbipaistvad voolikud lõpuks vahele läksid, siis oli arusaada, et kõrgsurvepumba võlli ja tihendi vahel oli probleem. Uue tihendiga käis veel 30000 siis läks lihtsalt pensionile.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18