automoto.ee foorumid

Täisversioon: Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Seletage siis mulle, kuidas süüte välja keeramine parandab pumba, ükskõik kumma. Tähelepanek ka selline, et "pumba remondiks" kulub paar sekundit aega. Kui süüdet hoida väljas liiga vähe, siis mootor ei käivitu. Kui aga süüde on väljas paar sekundit või rohkem, siis käivitub "poolest pöördest" ehk koheselt. Näiteks 90km/h sõites sureb välja. Protseduuridele kuluval ajal langeb kiirus 80km/h. Mootor käima ja koheselt kiirendan uuesti 90peale, et ei takistaks järeltulijaid. Jõu puudust pole.
Oot mul on järg kadunud. Kas pumba asendi andur vms on olemas ja kontrollitud? 
Minu autol 1.6liitrine psa grupi mootoril hakkab käivitumist ja seisma jäämist segama näiteks see sama andur...
See kaks sekundit viib mõtte kondensaatorile. Ajus või mõne releega parallelselt miski kondekas. Need tavaliselt saavad mingi kindla ajaga tühjaks kui toide kaob. Mingi elektrolüütkondekas äkki.
Loll mõte kui avastataks mingi muu viga.
Sellele süüte välja keeramise trikile on lihtne seletus. Nimelt sureb ilmselt pill välja, kuna mingi parameeter ületab kriitilise piiri või mingi info läheb kaduma auto juhtploki jaoks ( vahet pole, kas mõne vigase komponendi, kehva ühenduse tõttu juhtmestikus jne ) ja süsteemi kaitseks suretatakse masin välja. Nüüd süüte välja keeramisel ja uuesti sissekeeramisel teostab juhtploki omadiagnoosis süsteemide kontrolli ja kuna enam seda kriitilist piiri ei eksisteeri, siis laseb autol käivituda. See omadiagnoos, koos kõikide sõlmede kontrolliga toimub iga kord, kui te autol süüte sisse keerate.
Ma pumpa isiklikult ei kahtlustaks, sest vigane pump ja ka pihustid annavad kõige rohkem tunda just siis, kui anda neile koormust ehk maakeeli näiteks vajutada lapats põhja ( see pole muidugi universaalne tõde ). Ühtlase sõiduga lambist välja suremine sellele justkui ei viita. Muidugi võib ju proovida järgmine kord autot piinata ja jälgida kas joonistub välja mõni muster.
Tuli meelde veel üks sümptom. 
Kui mootor sõidu ajal seiskub (enam ei vea ja sidurit vajutades seiskub), siis peangi ta täitsa seiskama. Lastes auto hool mootorit ringi ajada ja niimoodi "restarti" tehes, mootor ei käivitu.
Enne seiskumist jõu kadu ei ole ja peale taaskäivitust ka ei ole.
Kuna Peugeot’i ei tunne hästi, siis sellest küsimus - kas paagis on elektriline etteandepump või mitte? Et justkui madalsurve kaob, ja seiskunud mootor tarbiks kõik trassi vaakumisse, õhumull jne. Lihtsalt käivitades trass miinusesse ei jää, elektripump läheb uuesti tööle ja kõik on senikaua ilus, kuni pump uuesti seisma jääb.
(30-11-2019, 12:11 PM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]Kuna Peugeot’i ei tunne hästi, siis sellest küsimus - kas paagis on elektriline etteandepump või mitte? Et justkui madalsurve kaob, ja seiskunud mootor tarbiks kõik trassi vaakumisse, õhumull jne. Lihtsalt käivitades trass miinusesse ei jää, elektripump läheb uuesti tööle ja kõik on senikaua ilus, kuni pump uuesti seisma jääb.
sõltub ju auto vanusest ja karpa mootoritel vist pole ja vanakooli diislitel ka mitte.
(30-11-2019, 12:57 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(30-11-2019, 12:11 PM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]Kuna Peugeot’i ei tunne hästi, siis sellest küsimus - kas paagis on elektriline etteandepump või mitte? Et justkui madalsurve kaob, ja seiskunud mootor tarbiks kõik trassi vaakumisse, õhumull jne. Lihtsalt käivitades trass miinusesse ei jää, elektripump läheb uuesti tööle ja kõik on senikaua ilus, kuni pump uuesti seisma jääb.
sõltub ju auto vanusest ja karpa mootoritel vist pole ja vanakooli diislitel ka mitte.

Berlingodel oli 2 varianti ühisanumpritset, kas bochi või siemensi juhtimisega süsteem. Motamehel on boschi oma , millel on paagisisene pump. Minu berlingsil on siemensi süsteem, millel paagisisest pumpa ei ole.
mingi seos võibolla ka vändaanduri ja abs-i vahel.kui auto kergelt veereb,siis on pöörded mootoril kõrgemad.kui auto jääb seisma,siis ka pöörded kukuvad alla. ilmselt sellel masinal abs on varustuses
(30-11-2019, 11:14 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]Tuli meelde veel üks sümptom. 
Kui mootor sõidu ajal seiskub (enam ei vea ja sidurit vajutades seiskub), siis peangi ta täitsa seiskama. Lastes auto hool mootorit ringi ajada ja niimoodi "restarti" tehes, mootor ei käivitu.
...

Seda oleks võinud kohe öelda.

Seega on elektriviga. Näiteks eelpool pakutud loll kondekas kuskil. Või mõni kuumenev ühendus/katkenud, kuid veel otsapidi koos olev juhe vms. Aga otsi säärast...

Ilma arvutiga sõitmata ja suremise hetkel andmeid vaatamata seda viga vist ei leia. Kui meie hulgast just ei leidu kedagi, kes TÄPSELT teab tolle auto tarkvatra loogikat: mida kontrollitakse ainutl käivitamisel mida monitooritakse pidevalt ja mis on need parameetrid, millele järgneb vastuvaidlematu tapakäsk.
Tere, mis seis Berlingo vea otsinguga on?

Alrad, jälgin huviga..
Otsisin kõiks nurgad läbi ja natuke õuest ka, viga polnud kusagil. Nüüd otsin uut autot. Tegelikult leidsin juba ammu, aga pole võimalust ära tuua...
See selleks. Poolnali või pooltõsi eelnev jutt on. Berlingo seisab tõstuki peal ja ootab paagi mahavõtmist. Siis paneks prooviks teise etteandepumba ja vaatab, mis edasi saama. Krossikaga sõitmise tagajärjed aga ei lase praegu häste toimetada. No ei tõuse vanamehel, käsi ei tõuse paagini. Küll aga miskit aja pärast saama.
(13-12-2019, 11:51 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]... Poolnali või ...

[attachment=79367]
Saara pikasso?
(15-12-2019, 21:54 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Saara pikasso?

Noonehh, peaegu Berlingo.
(15-12-2019, 22:34 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(15-12-2019, 21:54 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Saara pikasso?

Noonehh, peaegu Berlingo.

C8?
(16-12-2019, 17:51 PM)Calvin Kirjutas: [ -> ]C8?

C8-at pole vaja, kuna tema vanem vend juba olemas.



(15-12-2019, 22:34 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Noonehh, peaegu Berlingo.

See oli Saaremaa keeles nõustumine. Xara on suures osas Berlingoga sarnane.
Nokkisin mõned pistikud puhtaks ja lasin üle elektrimäärdega. Nii õpetati ühes toru videos. Proovisõitu tehes võtsin ka paagi korgi maha, nagu siin ühes postituses soovitati. Sõitsin ära 19km ja arvasin juba, et midagi mõjus positiivselt. Siis aga... jälle sama jama. Jätsin nüüd Berlingo talvekorterisse ja sõidan asendusautoga.
Mina sain oma Citroen'i elektrikaladest lahti, kui võtsin kõik kapotialused massipunkid lahti ja puhastasin harjaga- neid on seal omajagu. Väliselt polnud neil midagi viga. Enne seda arvas auto aeg-ajalt, et tal on vigane nii BSI (peaaju), ABS kui TCU (käigukastiaju) ning süüde välja-sisse tegi varem peaaegu alati asja korda.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18