automoto.ee foorumid

Täisversioon: Turist T200 ideed?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Õnnestus üks täiesti komplektne, suht heas korras ja isegi kuidagi töötav T200 koju vedada. Mingi hetk tuleks miskit sellega teha aga mida... Paljud kindlasti originaali poolt aga ennast see idee nagu väga ei tõmba Smile  Välimuselt jätaks valdavalt originaali (edevama värvikattega) aga sisemust tahaks lollikindlamat ja töökindlamat. Mis ideid oleks siin mootori osas? Keegi ehk ise miskit sarnast teinud või teab netiavarusest teemasi?
Uus mootor peaks olema sundjahutusega või siis vesi jahutusega.Uue mootori haiste vahele aretamine pole keeruline.
Mina sinu asemel vaataksin mingit lääne komplektset sõidukorras vesijahutusega  ratast,mille mootor sobiks parameetritelt turisti kaane alla.nii saaksid juhtmestiku ja kõik vajalikud süüte boxid ka.
Ja kas ka soovid  MNT-is paberid ümber registreerida seoses mootori vahetusega ?
Kui sul on soov kasutada ainult keret, siis vahetaks oma mitte komlektse südamega kuid korraliku kerega eksemplari sinu oma vastu. Mul soov taastada originaal korda nimelt.
(18-08-2018, 19:14 PM)KOLLA Kirjutas: [ -> ]Kui sul on soov kasutada ainult keret, siis vahetaks oma mitte komlektse südamega kuid korraliku kerega eksemplari sinu oma vastu. Mul soov taastada originaal korda nimelt.

Hetkel alles kogun ideid ja ei julgeks veel vahetada. Hea kui ehituseni millalgi uuel aastal jõuan.
(18-08-2018, 18:17 PM)kiiresti2 Kirjutas: [ -> ]Uus mootor peaks olema sundjahutusega või siis vesi jahutusega.Uue mootori haiste vahele aretamine pole keeruline.
Mina sinu asemel vaataksin mingit lääne komplektset sõidukorras vesijahutusega  ratast,mille mootor sobiks parameetritelt turisti kaane alla.nii saaksid juhtmestiku ja kõik vajalikud süüte boxid ka.
Ja kas ka soovid  MNT-is paberid ümber registreerida seoses mootori vahetusega ?

Mootori osas arvatavasti vesijahutus ja ega muud keerulist seal pole kui sobiv mootor leida Smile  4T 250cm3 või 450cm3  hetkel mõttes. 

Ideaalis tahaks ikka ratta registrisse saada, a seda vaatab siis kui asi valmis Smile
Aga miks mitte Elekter?
(19-08-2018, 10:13 AM)pvr Kirjutas: [ -> ]Aga miks mitte Elekter?

Pole elektri mees Smile
Äkki oleks mõtekas ennem uurida või taotleda ümberehitus luba.kui mälu ei peta siis uus mootor võis olla kuni 30% suurem (selle arvuga võin julmalt eksida) kui soovid ratast tänava legaalseks.
Ja kas roller on hetkel arvel?või mingi paberidki olemas?
Äkki on võimalus mõni pilt Turistist üles riputada ?
(19-08-2018, 17:13 PM)kiiresti2 Kirjutas: [ -> ]Äkki oleks mõtekas ennem uurida või taotleda ümberehitus luba.kui mälu ei peta siis uus mootor võis olla kuni 30% suurem (selle arvuga võin julmalt eksida) kui soovid ratast tänava legaalseks.
Ja kas roller on hetkel arvel?või mingi paberidki olemas?

See kõik hetkel teisejärguline ja kui ideed paigas siis uurib. Hetkel huvitab rohkem kas keegi on miskit sarnast teinud, teab kas kuskil tehtud, millest teha jne, et saada ideid, mõtteid. Eks omal ka miskid ideed ja mõtted olemas a seni kui veel ehituseks pole läinud on aega maad uurida. 
Ja ega mootorit suuremaks väga aja, ju ta sinna 125-300cc kanti jääb.
Millise hinnaga praegusel hetkel T200 Turistid omanikke vahetavad? Hetkel kusagil müügis ei näegi.  Küsimus ajendatuna ühest 10+ aastat seisnud rollerist, paistab komplektne, registris, dokumendid olemas, pindmist roostet jagub.

Ja mis teemaalgataja masinast saanud on?
(22-08-2019, 22:39 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Millise hinnaga praegusel hetkel T200 Turistid omanikke vahetavad? Hetkel kusagil müügis ei näegi.  Küsimus ajendatuna ühest 10+ aastat seisnud rollerist, paistab komplektne, registris, dokumendid olemas, pindmist roostet jagub.

Ja mis teemaalgataja masinast saanud on?

Selgeltnägijate tuleproov?
Pane oksjonile ja õiglane hind selgub.