automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ-51/63 rattamutrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Eile sai pool päeva maadledud 63 balloonide mutritega. Lõpptulemuseks 0. Hakkasin gaasikeevitust otsima.
Täna hakkas kõrva taga kudisema et äkki oli GAZil juhipoolsed mutrid vastupidise keermega? Auto vähe kaugel ei saa vaadata ka kohe aga äkki mõni kaasfoorumlane aitab?
GAzil käib teine pool teistpidi. Valetpidi mutril on ringjoon peal.
Vasakul keermel on mutrile treipingis ringi lastes iga kandi peal keskel süvend, samuti futorkatel, ehk topeltrataste sisemise ratta mutritel nelikandi peal need süvendid.
https://deal.by/p62952036-gajka-kolesa-futorka.html
(23-08-2018, 22:40 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]GAzil käib teine pool teistpidi. Valetpidi mutril on ringjoon peal.


Ja nii see ongi. Just sellised soonega on 63 juhipoolsetel tagumistel balloonidel.
Pole midagi teha, peab edaspidi nii suure asja nagu veoka ratta eemaldamiseks ka prillid ninale panema Big Grin
Ehk nagu vanarahvas ütles: ei jaga pea jagavad jalad.....
Krt hea lugeda,et ma ainus pole kes päeva ära raisanud ja siis avastanud,et mutrid hoopis valetpidi käivad Smile
IHC esmakordsel rataste eemaldamisel sai ikka juba 1+ m pikendust kasutatud. Õnneks lolli pea tulemusena polte katki väänata ei õnnestunud.  Ja Ameeriklased on nii kõvad vennad,et nemad ei tee mutrile mingit märget peale. Vähemalt 61` aasta pillile mitte.