automoto.ee foorumid

Täisversioon: Reduktor 1/2.5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere, ehk on kellelgi olemas reduktor suhtega 1/2.5? Nimelt paigaldasin MTZ traktorile  Zil131 esisilla ja nüüd oleks vaja see esisild ka vedama panna. Kui endal ei ole siis ehk oskab keegi jagada kontakte kuskohast sellist reduktorit saaks osta. Olen pool aastat hoidnud silma peal erinevatel müügiportaalidel ja ei ole midagi leidnud. Poola ei tahaks ka reduktori järgi sõita ( seal neid müügiportaalides on) Hind muidugi kokkuleppel, aga tuhandeid ei sooviks maksta. 
Gaz 66 sillameestele ütlen niipalju, et oli enne ees ja enam ei soovi niiet las see sild jääb Smile
Palju 66 sillaga vahereduktori kiirus siis oli? Päris seda vist pole jah...
Metsarahva seas liiguvad jutud, et sinna vahele pannakse T-40AM esisilla rattareduktor ehk lõppülekanne.
See oli vist 2,53 aeglustusega.
Kui panna Gaz 66 esisild siis T40 esisilla reduktor sobib, aga Zil 131 ja Gaz 66 on erinev ülekande arv. 66 vahetasin ära kuna lihtsalt ei pea vastu see sild väga rasketes tingimustes. Masin veab tihti soos ja muudes väga rasketes tingimustes ning ei jõua enam osta neid silla osasid Smile
(24-10-2018, 00:21 AM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Palju 66 sillaga vahereduktori kiirus siis oli? Päris seda vist pole jah...

Ma peast nüüd kohe ei oska öelda, aga ei sobinud igatahes see reduktor. Leidsin ühe reduktori pool aastat tagasi, aga see oli liiga nõrk ja lendas laiali.
(24-10-2018, 08:17 AM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Metsarahva seas liiguvad jutud, et sinna vahele pannakse T-40AM esisilla rattareduktor ehk lõppülekanne.
See oli vist 2,53 aeglustusega.

Hahh, ja paningi ise segase ära. Muidugi on T40 lõppülekanne 2.53 ja minul on vaja 1/2 reduktorit.
Vabandan valeandmete avalikustamise pärast. Palju tööd ja pea pulki täis. Reduktori ülekande arv peaks olema 1/2. Et siis kas kellelgi on reduktorit 1/2 ?
(24-10-2018, 09:33 AM)JaanusMooses Kirjutas: [ -> ]...
Leidsin ühe reduktori pool aastat tagasi, aga see oli liiga nõrk ja lendas laiali.

Ja siis lendab laiali jaotuskast. Targem annab alati järele. Mind hämmastab, et endiselt leidub peremehi, kes säärast looduse tapmist heaks kiidavad.

Russ on sellisena komplekt. Kui russi hakata ümber ehitama, jääb algsest järgi ainult birka.

Reduktorit soovitan vaadata Alibabast - kollaste käekeste raud on enamasti asjalik.
(25-10-2018, 10:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(24-10-2018, 09:33 AM)JaanusMooses Kirjutas: [ -> ]...
Leidsin ühe reduktori pool aastat tagasi, aga see oli liiga nõrk ja lendas laiali.

Ja siis lendab laiali jaotuskast. Targem annab alati järele. Mind hämmastab, et endiselt leidub peremehi, kes säärast looduse tapmist heaks kiidavad.

Russ on sellisena komplekt. Kui russi hakata ümber ehitama, jääb algsest järgi ainult birka.

Reduktorit soovitan vaadata Alibabast - kollaste käekeste raud on enamasti asjalik.

Oot oot nüüd. Mis sa arvad millepärast ma need laiad rehvid alla panin? Ikka sellepärast, et ei vajuks sinna maa sisse. Mina olen vägagi selle vastu kui metsaalused pärast langi lõpetamist on nagu läbuväljad. Sellepärast silun ka oma rahade eest rööpad kui need peaksid tekkima. Sellepärast ei ole ma ka siiani omandanud endale spetsiaalset vedukat kuna seed on Belarusist oluliselt raskemad. Ei tasu kohe hakata sildistama kui ei tea millest räägitakse :Smile 131 silla panin ette kuna kännud ja pehmed pinnased lõhkusid 66 silla käändmikke. Pehme pinnase all pean silmas seda kui rattas vajub umbes 10 cm maa sisse siis on 66 sillal T-150 rehvi väga raske juba keerata.Praegu tegelengi muude töödega kuna metsaalused on nii pehmed, et minu südametunnistus ei luba minna sigatsema. See reduktor mis leidsin oli 15kw ja muidugi läheb nii nõrk reduktor katki kui traktori kw on nii palju suuremad. Ja katki ei läinud see reduktor mitte sellepärast, et oleksin olnud kõhuli muda sees vaid sellepärast, et libedast mäest üles minnes tõmbas rattad ringi ja nii ta puruneski. 
Minu russist ongi järel orginaalist ainult birkad. Aga mehel peab mingid hobid olema. Kellel on selleks joomine, kellel masinate putitamine. Kuna alkoholi ei tarbi siis olen valinud endale selle teise hobi Smile
Ei tasu näha igas inimeses tonti Wink
Otsi mõni T-74 jõuvõtuvõlli reduktor. Võin eksida aga minu meelest tegi see 1:2 või oli 1:3 aga pigem ikka see esimene, sulle sobiv variant..
(25-10-2018, 19:04 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Otsi mõni T-74 jõuvõtuvõlli reduktor. Võin eksida aga minu meelest tegi see 1:2 või oli 1:3 aga pigem ikka see esimene, sulle sobiv variant..

Hops. Aitähh soovituse eest. Uurin kohe asja. Smile
66 sild enda omal all pea 10a . Paistab,et erinevatel aastakäikudel erinev vatupidavus, võimalik erinev valmistaja. Mõni käändmik pidanud aastaid, sama veovõllidega . vean u6000-7000 tm aastas.Tähtis,et piirajad peaksid ja rehvi rõhud hullematel vedudel parajad oleks-lõhub vähem ,rohkem peab jälgima,et käru normaalselt tagant lükkaks mitte ,et esisild ees tiriks kodu kupatust. ZIL131 esisid peaks paremini vastu pidama ainult,et reduktor jääb veits madalaks ja veab ainult1 ratas ,samas kaalult raskem peaks paremini sõna kuulama . 
Reduktori saad kindlasti Soomest tellida vastavalt vajadusele nad ei olnud väga kirved seal . See Avinurme Vend tellib neid ka sealt ja müüb 100% + hinnaga edasi  kuskil peaks kontakt endal ka olema kui otsida  ise tellisin ka Soomest    Vaata parem mõne lääne traktori reduktor sild  saad hea asja  igal juhul jõdu selle püha üritusega
(25-10-2018, 15:40 PM)JaanusMooses Kirjutas: [ -> ]...
Aga mehel peab mingid hobid olema. Kellel on selleks joomine, kellel masinate putitamine. Kuna alkoholi ei tarbi siis olen valinud endale selle teise hobi Smile
Ei tasu näha igas inimeses tonti Wink

Aga reduktor peaks olema odav, korralik Saksa või Soome toode ei lähe. Siis jääbki Alibaba ja Hiina reduktor. Tellid kolm tükki, üks ikka juhtub olema nõutud materjalist plaanikohaselt kokku pandud.

Märjalt maalt veetakse lintidega või külmunud olekust. Kõik muu on meesseks, nagu üks austet ksf! meil siin kirjutab. Aga see on meil moes...

Samas on väga naiivne uskuda, et kui 66 sillad kohe kuidagi ei pea, siis 131 oma nüüd kevade tooks. Isegi juhul, kui sild ise pidama jääb, leidub ülekandes järgmine nõrgem lüli. Ja siis järgmine. Ja siis järgmine...

Kui 66 sillad ei pidanud, siis lääne sillad ei pea ammugi. Pealegi on need "mõttetult kallid ja rasked". Ja rattad tuleb ka uued sebida. Ehitamise ja sobitamise vaev on ju ka väiksem.

Paluks mitte valesti aru saada - mul ei ole midagi selle vastu, kui inimesel on hobi traktorilaadsest tootest ehitada päris väljaveotraktorit. Vaba maa - igaüks ise teab, kuidas oma raha ja aega kulutab. Lihtsalt odavat ja head ei ole lihtne saada.

Reduktori valikuks on vaja teada, palju Sul on ruumi ja palju peab reduktor väänet taluma. Ehk kõigepealt mõõtmed (mille alusel valitakse reduktori tüüp ja paigaldusasend) ja seejärel väändemoment. Mis mootoriga see krokodill üldse on?
Ma nii igaks juhuks kommenteerin ka vahele, et Jaanus on ikka väga kursis, mida ta täpselt teeb. Eeldan, et reduktor läheb samale pillile, mida siin mõnda aega tagasi ka foorumis kajastati.
Minupoolt igal juhul edu ja jaksu!
(26-10-2018, 08:27 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Ma nii igaks juhuks kommenteerin ka vahele, et Jaanus on ikka väga kursis, mida ta täpselt teeb. Eeldan, et reduktor läheb samale pillile, mida siin mõnda aega tagasi ka foorumis kajastati.
Minupoolt igal juhul edu ja jaksu!

Samale masinale jah. Ei saanud enam vana kasutajaga sisse siia foorumisse kuna meili aadress muutunud ja koodid ununenud Smile
(25-10-2018, 20:23 PM)JaanusMooses Kirjutas: [ -> ]
(25-10-2018, 19:04 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Otsi mõni T-74 jõuvõtuvõlli reduktor. Võin eksida aga minu meelest tegi see 1:2 või oli 1:3 aga pigem ikka see esimene, sulle sobiv variant..

Hops. Aitähh soovituse eest. Uurin kohe asja. Smile

Ja on 1/3. Eks siis tuleb ise hammasrattaid ringi hakata ajama ja kasti konstrueerima. Ihutreial aitab ka ja küll saame selle silla vedama. Wink
(25-10-2018, 23:25 PM)MAKS 300 Kirjutas: [ -> ]66 sild enda omal all pea 10a . Paistab,et erinevatel aastakäikudel erinev vatupidavus, võimalik erinev valmistaja. Mõni käändmik pidanud aastaid, sama veovõllidega . vean u6000-7000 tm aastas.Tähtis,et piirajad peaksid ja rehvi rõhud hullematel vedudel parajad oleks-lõhub vähem ,rohkem peab jälgima,et käru normaalselt tagant lükkaks mitte ,et esisild ees tiriks kodu kupatust. ZIL131 esisid peaks paremini vastu pidama ainult,et reduktor jääb veits madalaks ja veab ainult1 ratas ,samas kaalult raskem peaks paremini sõna kuulama . 
Reduktori saad kindlasti Soomest tellida vastavalt vajadusele nad ei olnud väga kirved seal . See Avinurme Vend tellib neid ka sealt ja müüb 100% + hinnaga edasi  kuskil peaks kontakt endal ka olema kui otsida  ise tellisin ka Soomest    Vaata parem mõne lääne traktori reduktor sild  saad hea asja  igal juhul jõdu selle püha üritusega

Avinurme mees on väga hea tuttav :Smileks tema käsi mu eelnevates kärudes mängus olnud ja temalt palju õppinud. Kärul Soome vahekast. Aga usun, et saan odavamalt kui 3500 eurot selle silla vedama. 66 on kindlasti erinevad vastupidavusastmed, nagu ka kaarrehvidel. Kaarrehvide kohapealt võin tuua näite. Ostsin kärule neli uut ja paari kuuga pidin ostma jälle neli uut. Ühel tõmbas mustrist suured tükid välja, teine käis külje pealt pikalt lõhki ja kahte läksid pea suurused kännud nagu võisse sisse. Nüüd olen kolm aastat vedanud nendega mis ostsin peale ebaõnnestunud partiid ja pole veel midagi juhtunud. 
131 lihtsalt jäi käru ehitamisest üle ja küla pealt korjasin veel paar tükki kokku. Mõtlesingi siis, et proovin kas saan sellise vägitükiga hakkama, et see sild mul ees veaks. Eks kui midagi muud üle ei jää siis läheb 66 tagasi ette ja otsin sinna paremad jubinad sisse.
(26-10-2018, 08:17 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(25-10-2018, 15:40 PM)JaanusMooses Kirjutas: [ -> ]...
Aga mehel peab mingid hobid olema. Kellel on selleks joomine, kellel masinate putitamine. Kuna alkoholi ei tarbi siis olen valinud endale selle teise hobi Smile
Ei tasu näha igas inimeses tonti Wink

Aga reduktor peaks olema odav, korralik Saksa või Soome toode ei lähe. Siis jääbki Alibaba ja Hiina reduktor. Tellid kolm tükki, üks ikka juhtub olema nõutud materjalist plaanikohaselt kokku pandud.

Märjalt maalt veetakse lintidega või külmunud olekust. Kõik muu on meesseks, nagu üks austet ksf! meil siin kirjutab. Aga see on meil moes...

Samas on väga naiivne uskuda, et kui 66 sillad kohe kuidagi ei pea, siis 131 oma nüüd kevade tooks. Isegi juhul, kui sild ise pidama jääb, leidub ülekandes järgmine nõrgem lüli. Ja siis järgmine. Ja siis järgmine...

Kui 66 sillad ei pidanud, siis lääne sillad ei pea ammugi. Pealegi on need "mõttetult kallid ja rasked". Ja rattad tuleb ka uued sebida. Ehitamise ja sobitamise vaev on ju ka väiksem.

Paluks mitte valesti aru saada - mul ei ole midagi selle vastu, kui inimesel on hobi traktorilaadsest tootest ehitada päris väljaveotraktorit. Vaba maa - igaüks ise teab, kuidas oma raha ja aega kulutab. Lihtsalt odavat ja head ei ole lihtne saada.

Reduktori valikuks on vaja teada, palju Sul on ruumi ja palju peab reduktor väänet taluma. Ehk kõigepealt mõõtmed (mille alusel valitakse reduktori tüüp ja paigaldusasend) ja seejärel väändemoment. Mis mootoriga see krokodill üldse on?

Usun, et venelane tegi ka omal ajal neid reduktoreid ja lihtsalt vaja üles otsida nende looming siit Eestimaa pealt. Sellepärast kolangi mööda börse ja soove ja foorumeid. Poolas neid vedeleb, aga Eestist raskem leida. Vanametallikunnid siin palju puhastustöid teinud ja vähemaks jäänud seda kola. Ei ole muidugi mulle ülearu ülejõu käiv päevakene erinevaid hammasrattaid näpu vahel keerutada ja see kastike ise kokku koostöös treialiga panna, aga sotsiaalsus kaob selle tegevuse juures ära. Ikka hea tulla foorumisse ja juttu puhuda erinevate eestlastega. Saab häid ideid ja uusi tutvusi. Smile
mis suuruses või kujus reduktorist käib jutt ?
(26-10-2018, 11:18 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]mis suuruses või kujus reduktorist käib jutt ?

Ta võiks midagi sarnast välja näha nagu T74 jõuvõtuvõlli oma näeb.
Lehti: 1 2