automoto.ee foorumid

Täisversioon: pobi tuuning
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ine

Olen Eestimaal ringi liikudes/otsides ka metsaalustes mõnigaid pobisid kohanud, mille seisukord orig. restaureerimiseks ei ole just kiita, kuid mõne muu masina peale annab üles ehitada (BMW 7. seeria näiteks).
Niisiis! Kas keegi oskaks soovitada, millise auto peale tasub ehitada ja kes selle teha võtaks? Samuti huvitab hind?

Ja veel! Tegelikult on neid pobisid veel üksjagu saada. Mina olen kohanud neid seisukorraga seinst seina. Nt üks II põlvkonna (1948)masin seisab Ida-Eestis garažis ja on tõesti ideaalses seisukorras, kuid omanikust vanapapi ei soovi kuidagi müüa. Seda tuunima muidugi ei hakkaks!!!
Kui keegi on huvitatud endale pobi soetama, siis võin kindlasti paar kontakti anda. Peamine, et masinad, millele veel eluvaimu sisse saaks puhuda, hiljem Emexisse ei rändaks!
ma ehitaks pobi hai ninaga 5 seeria bmw peale sest telje vahe oli vägagi sarnane Smile ja viies seeria on odavam kui seitsmes Wink

ine

Mõte ei ole paha, kuiddas on Sul aega - s.t. mis ajaga ära teed?
Võin siis riputada pildid, siis saaksid nati ülevaatlikuma pildi sellest pobist.
Plekitööd tüleb teha kõvasti, auto madalamaks lasti (tegelt bmw istub ju ise juba madalamal), spoilerid jne!
Kas Sul on sellega kogemusi ka?
kogemusi on null. Kuid kunagi tegin joonised gaz 21 jaoks ,et selle alla lykata viienda seeria bmw Smile
Aega läheks nii palju kui sul seda vaba aega on =)
IMHO võiks keegi pobist ühe stiilipuhta customi teha. Neid igasugu tuunitud pobisid on Eestis juba üksjagu nähtud...
eks kõige rohkem infot saaksid ikka leivategija käest. tema neid pobisid vast kõige rohkem tükkideks lõikanud.
Olles \"leiva tegemist\" tihti pealt ja alt kaenud, tuleb tunnistada, et Pobeda on ümberlõikamiseks üks kapriissemaid isendeid üldse.
Kere mass on liiga suur, et sellega korralikult kiirendada, kere niginad ja naginad võimenduvad suurema kiiruse korral (ukselukud, tihendid jne.). Uus tehnika vähendab olude sunnil salongi ruumi ja juhtimisseadmete asendid ei klapi istumisasenditega. St Pobis sõidetakse \"istuvas asendis\" aga uutes autodes \"lamavas asendis\".
Katust ei saa alla lasta, juhul kui ei soovi eriti koledat tagumikku disainida.
Iluvidinate kvaliteet ei ole üldjuhul hea või jääb neid puudu. Keskmise projekti hinnaks kujuneb 200.000 krooni, ise tehes poole vähem. Kogemuste puudumisel võib ka mõtetu käkiga hakkama saada, seega tuleks eelnevalt teha täpne projekt koos jooniste ja mõõtudega. Raamita autodel vahetatakse üldjuhul ära põhjad koos tehnikaga, st BMW 500 põhja peale tõstetakse Pobeda kere ülemine osa.
Leivategija õnnestunuim projekt on siiski olnud Seebikarp, roosa ja lahtine. Lihtsam on ka ühitada Tšaikat ja ameerika rauda ning erinevaid maastikuautosid.
Minuteada on Maalehe kollane Pobi üks õnnestunud 5. seeria baierlase ja Pobi ristsugutis. Olen teda korra uurinud.

Aga muus osas nõustun Piiburiga, et Pobi ei ole ideaalne auto ringitegemiseks. Kasvõi segab Pobi kere uuele \"alumisele\" osale keevitamist tõik, et Pobil ei ole kandevkere - esiosa toetub raamile, mis on kruvitud poltidega salongiosa kere külge ja kõik, mis jääb mootoriruumi seinast ettepoole, käib poltidega koos.

Katsetada muidugi võib, eriti autot, millel algne käiguosa ja iluvidinad kadunud/hävinud ja alles vaid kere. Et siis meistrimehe käega teha tast uuemal tehnika põhinev stiilse välimusega liikur, selle asemel, et asi pressi saata. Mina (paadunud uunikunifännina) isiklikult küll eelistan algset Pobi (taastan 1949. aasta isendit).