automoto.ee foorumid

Täisversioon: Audi 80 B4 2,0l 85kW
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
(14-12-2018, 19:59 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Kuna ka siin äris väike käpp sees siis võin öelda et korralik diagnostik ei ühenda oma tuhandeid maksvat arvutit kohe kindlasti mitte vana audi 80-ga, kui ta oma tehnikast vähegi hoolib. Kontrollereid varemgi läbi lastud. Suvalisi 40 euriseid "diagnostikaseadmeid" võib ju panna järgi aga mis kasu sest on... 
 Ma arvan et: "tuhandeid eurosi maksvat riistapuud pole nii vana autoga võimalik ühendada" läheb pigem ilusti ära ütlemise valdkonda. 
 Näiteks kasvõi see "roheline karp": https://uk-ww.bosch-automotive.com/en_GB...60/kts_560
Milleks muuks see  "VW/ Audi 2pin (1 684 463 611)" üleminek KTSil mõeldud on kui mitte Golf4ja eelsete roimeste lugemiseks?
Kas sellel on juba elektrilised pihustid või mehaanilised veel? Tean, et 2,0 mootoriga on mõlemaid variante, vist 85 kw oli elektrilistega?
(15-12-2018, 13:59 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]...
Milleks muuks see  "VW/ Audi 2pin (1 684 463 611)" üleminek KTSil mõeldud on kui mitte Golf4ja eelsete roimeste lugemiseks?

Aga Sa lugeda oled püüdnud sellega? Üks asi on kirju reklaam, teine karm reaalsus.
Viljandis Särg paneb vanale Audile Bosch-i seadme külge küll. Printis paberid välja ka, täpselt ei mäleta mis seal oli, süütemomendid vist ja silindrite kompressioonid (ilmselt kaudselt mõõdetuna) olid küll.
(16-12-2018, 10:21 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(15-12-2018, 13:59 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]...
Milleks muuks see  "VW/ Audi 2pin (1 684 463 611)" üleminek KTSil mõeldud on kui mitte Golf4ja eelsete roimeste lugemiseks?

Aga Sa lugeda oled püüdnud sellega? Üks asi on kirju reklaam, teine karm reaalsus.

 KTSiga ei ole aga ühe teise riistapuuga olen sellist üleminekut kasutanud küll. Aga Bosch lihtsalt ei saa sellist nalja lubada, et paneb ehku peale hunniku üleminekuid kaasa  Big Grin Rääkimata sellest, et antud juhul Boschi enda ajuga tegu, kiviaegse küll aga ikkagi asjaga mille nad kunagi ise välja töötasid.
KTS-iga olen selle vahtükiga vanemaid passateid ja audisid torkinud küll,ega sealt teab mis infoküllust tule,aga midagi ikka.
(13-12-2018, 12:42 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]Üks põnev lekkekoht on veel soojusvaheti, mille külge kinnitub õlifilter. ABK mootoril peaks see olema

JUST!!! eelmisel aastal oli selle jama!!! Mul lekkis õli sealt kohast. Suur o rõngas oli oma aja ära elanud!
Pildimasinal kadus juhe ära ja tahtsin teile näidata kuidas üks paberitega "meister" rattalaagrivahetusega palju kurja tegi. Ühesõnaga rikkus ära amordipüstaku ja käänmiku poldid 2 tükki pluss käänmiku enda. Ma seda enne ei teadnud kui uuesti rattalaagri vahetusse läksin. Polnud poolt aastatki möödas kui SKF rattalaager juba kutu. [Pilt: large_29823217_JcCd.jpg]
Muidu on enam vähem, asooo veovõlliots äkki purunes, ei teinud häältki kui äkki rool võbisema hakkas ja valmis.
Sai uus toodud ja pool tundi muterdamist ning käib taas!
Uued küünla juhtmed said ka külge, mingid Tesla omad (Polski originaal Big Grin ) ja märgatavalt paremaks läks käivitamine.
Järjekorras on ootamas starterivahetus ja katuseluugi vahetus, kevadeks või kui saan sooja garaazi kasutada taas siis vahetan ka esiporitiivad ära.
Siis pildike juppidest mis esisilda rändasid ja nende seas on ka veepump [Pilt: large_29823215_hfua.jpg]
Kes siin sitta loopida tahab see tulgu mu tallu!!! Lahkelt on oodatud! Seda mul sitaks sitta kanti.

Ja peale pesu näeb hea välja oma vanaduse kohta [Pilt: large_29823219_JAIR.jpg]

tuttava naisterahvaga oleme suvejooksul maha sõitnud peaaegu 5000km mööda Eestit ja pole küll nööri otsas olnud kuigi jh see veovõliotsa purunemine tekitas selle. Muidu talla ja kalla!!!!
Kui vahetasid juhtmed, siis vaheta ka küünlad (kui juba pole teinud). Ühel vanuril õnnestus kütusekulu nii hoobist vähendada 2,5 liitrit sajale (varem 10 sajale, peale küünalde vahetust 7,5).

A.
(24-12-2018, 12:33 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kui vahetasid juhtmed, siis vaheta ka küünlad (kui juba pole teinud). Ühel vanuril õnnestus kütusekulu nii hoobist vähendada 2,5 liitrit sajale (varem 10 sajale, peale küünalde vahetust 7,5).

A.

Jah unustasin mainida et küünlad ka vahetasin aga mis vahetamata jäid olid veel jagajakaan ja rootor!! Küünlad said seda puhku ühe kontaktiga mitte kolmesed, mootori töö tõesti muutus ühtlasemaks ja nüüd külmalt läheb päris kenasti käima
(24-12-2018, 13:18 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]
(24-12-2018, 12:33 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kui vahetasid juhtmed, siis vaheta ka küünlad (kui juba pole teinud). Ühel vanuril õnnestus kütusekulu nii hoobist vähendada 2,5 liitrit sajale (varem 10 sajale, peale küünalde vahetust 7,5).

A.

Jah unustasin mainida et küünlad ka vahetasin aga mis vahetamata jäid olid veel jagajakaan ja rootor!! Küünlad said seda puhku ühe kontaktiga mitte kolmesed, mootori töö tõesti muutus ühtlasemaks ja nüüd külmalt läheb päris kenasti käima

Kas kõik neli küünalt olid ühtviisi kuivad ja kohvipruunid?

Töötanud küünal räägib palju mootori seisukorra kohta.
(11-12-2018, 22:15 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(11-12-2018, 22:11 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]
(11-12-2018, 21:23 PM)mehis66 Kirjutas: [ -> ]Ole hea vaheta pihustid ära. Probleem lahendatud, omal oli sama häda.

Pihustid? Mul bensukas

Sealgi on pihustid olemas. MPI ju.

Aga enne pihsutite vahetust mõõda kütuserõhk ja uuri, kas mootori mõlemad temperatuuriandurid näitavad sama.
Jah, muidugi on ma mõtlesin veidi üle!!!! Häbenen veidi
(26-12-2018, 10:12 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(24-12-2018, 13:18 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]
(24-12-2018, 12:33 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kui vahetasid juhtmed, siis vaheta ka küünlad (kui juba pole teinud). Ühel vanuril õnnestus kütusekulu nii hoobist vähendada 2,5 liitrit sajale (varem 10 sajale, peale küünalde vahetust 7,5).

A.

Jah unustasin mainida et küünlad ka vahetasin aga mis vahetamata jäid olid veel jagajakaan ja rootor!! Küünlad said seda puhku ühe kontaktiga mitte kolmesed, mootori töö tõesti muutus ühtlasemaks ja nüüd külmalt läheb päris kenasti käima

Kas kõik neli küünalt olid ühtviisi kuivad ja kohvipruunid?

Töötanud küünal räägib palju mootori seisukorra kohta.

Küünlad olid mustad ja ülisuure kontaktivahega!!! koputasin veidi koomale ja nüüd on sellised halli tooni.
Veidi siis ka B4-st.
Tehtud tööd: Starter hakkas jantima ja sain kuidagi Viljandisse ja seal tehti starter korda, kiire ja mõistlik hind. Harjade ja puksi vahetus vaid 28.-
Starteri vahetus on paras töö aga kui eelnevalt asi käpas on siis pole hullu (mainiksin seda et ostsin ühe järelturu oma ja see osutus samasuguseks praagiks, sealt ka see starteri vahetuse kogemus)
Kilomeetreid koguneb hoolega ainuüksi kuus tööl käies koguneb 1400km pluss muud tiirutamised

Küsimus ega kellegil pole kahte sellist Platin valuvelge 16" 4x108  https://imgsrv.kuldnebors.ee/dynamic/tim...7fda89.jpg
A sa pane ikka nii, et "paras" on. Kui sa paned "veidi" koomale, siis võib jälle "vähe ülearu palju" olla. Üks mees pani jälle "nii, et küll saab", a see oli saarlane. 
Mõnda asja tasub mõõta kah. Ja vaadata palju peab olema.
Mõõta tasub alati!!!  Ei vaidle vastu
Audi sai kannata... jäätükk leidis esiklaasi ülesse ja muutus ämblikuks üks nurk!! Seega kuna mu Audi 80 on nii armsaks muutunud siis lasen esiklaasi vahetada aga jh 170.- on koos vahetusega uus esiklaas. Paneb natuke kukalt kratsima
Kui  läinud on trumm, siis mingu ka pulgad. Ehk tuleb uus klaas
Muidu kilomeetreid korjab hoolega, kuus ikka oma 2500km ära, on seda vähe või palju see on ise asi. Keegi võiks sama motoga Audit pakkuda varuosadeks
https://www.limitex.ee/soiduauto-ja-kaub...mark_id=4/ Limitexi klaas 57 eurot, kuidas see 170 eurone arve tuleb. Vaevalt, et üle 50 euro võetakse vahetuse eest.
Mingis  Carclassis vms võibki selline hind olla. Küsi pakkumist Remit Autost ka näiteks
(03-03-2019, 21:52 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]...
Limitexi klaas 57 eurot, kuidas see 170 eurone arve tuleb. Vaevalt, et üle 50 euro võetakse vahetuse eest.

Kohalik garaaž lisab klaasi ja liimi maksumusele ebamugavuslisa vana auto eest.

Natuke krõbe tundub küll, enamasti jääb ikka 120 kanti lihtne anduriteta klaasi vahetus.
Lehti: 1 2 3 4 5