09-05-2004, 22:00 PM
10-05-2004, 00:02 AM
IŽ-i tehase koduka ajaloonurga http://www.izhauto.com/models/past/ andmeil lõpetati nii 2715 kui ka 27151 tootmine aastal 1997.Toodeti furgooni alates 1972. ja pikapit 1974.aastast.Eelkäijaks neil oli Moskvitš-434 (427 kaubikvariant),mida tehti seal aastani 1973,2715/1 aretati Udmurtias ise,sõltumata Moskva ematehasest.
12-05-2004, 11:44 AM
Väga huvitavad tehnilised andmed seal lehel. Näiteks on seal märgitud 408 kiirenduseks 0-80(!) km/h 55sek, mis tundub ikka üliebaloogiline olevat. Igalpool mujal on 408 kiirendus 0-100km/h ikka kuskil nii 28-30sek ringis (täpselt ei mäleta). Selline tunne nagu oleks muhu andmed sinna sattunud.
14-05-2004, 15:36 PM
stretch Kirjutas:Väga huvitavad tehnilised andmed seal lehel. Näiteks on seal märgitud 408 kiirenduseks 0-80(!) km/h 55sek, mis tundub ikka üliebaloogiline olevat. Igalpool mujal on 408 kiirendus 0-100km/h ikka kuskil nii 28-30sek ringis (täpselt ei mäleta). Selline tunne nagu oleks muhu andmed sinna sattunud.
aga küttekulu kui suur umbes võiks olla-nii palju tean,et kui tagadiffer vahetada siis peaks ka lõppkiirus tõusma,mis antud momendil oli vist 125km/t
homme kavatsen sellise eluka 4k eest koju tuua!
14-05-2004, 15:50 PM
leek Kirjutas:aga küttekulu kui suur umbes võiks olla-nii palju tean,et kui tagadiffer vahetada siis peaks ka lõppkiirus tõusma,mis antud momendil oli vist 125km/t
pirukal on aeglane differ,2140 SL\'il on mossedest kõige kiirem differ.