automoto.ee foorumid

Täisversioon: See oleks ju täitsa DaylyDriver: Audi 100 (C3) Quattro
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tegemist pole mingi uunikumiga, kuigi vanust on juba 30 aastat, istme peal on palju mugavam istuda kui 2 kuud vana Škoda Rapidi toolil.
Ma pole vist oma 10 aastat automotos projekte kajastanud, kuigi neid on olnud palju. Kes teavad-tahavad, siis on osanud infot minu kohta otsida.

Aga uus kasulaps siis:

Audi 100 (C3) Quattro
2,3L 100KW R5 5-Speed Manual 
1988 väljalase ehk "silelink" pikad kellad.
Keskdiffer torsen tagasillas Elektriline lukk kuni 25KM/H

Lisadena Elektrooniline kliima, elektri aknad ja peeglid

Auto toodud Eestisse 1999. olnud siin kaks omanikku, mõlemad vanemad inimesed ja seega on auto puurimisest ja tuuningust põhimõtteliselt puutumata (väljaarvatud et REG.nr on suurte puukruvidega paigaldatud). 
See et rikkumata sai ka määravaks miks ma üldse C3 rüppe kukkusin. Ma pole neid kunagi vaadanud ja jahtinud alati Type 81 ja 85, mis pole välja tulnud, sest kumbagi mul pole.

Kohendamist on auto juures kõvasti, kuigi peale vaadates oleks nagu okei ju, aga liistud tuleb paika ajada, sillad kolisevad, koju sõidul kadus laadimine ja seismisest kõik asjad liiguvad kangelt, lagi ripub jne.jne.jne.

[attachment=73348]        
[attachment=73349]    
[attachment=73350]
[attachment=73351]
[attachment=73352]
[attachment=73353]
Audi 100 C3 ja C4 istmed (vist on täpselt samad) on tõesti mugavad.
Eks see mehaaniline pritse on tal selline, mis paljudele muresid valmistab ja millega hakkama ei saada.
(08-01-2019, 13:59 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Audi 100 C3 ja C4 istmed (vist on täpselt samad) on tõesti mugavad.
Eks see mehaaniline pritse on tal selline, mis paljudele muresid valmistab ja millega hakkama ei saada.

Poisikesena on peetud ära kaks C2-te (2,1L 5E) sealt on kogemus et lisaõhku ei tohi saada, siis töötab kui kell.
Kui nüüd Talverallile mõelda, siis oleks ikka väga edev see auto umbes selliseks moondada:
[attachment=73363]
Eip, sellele masinale tuuningut ei tule. Jääb selline nagu on, saab vaid korrastatud.
(08-01-2019, 17:34 PM)Urmash Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd Talverallile mõelda, siis oleks ikka väga edev see auto umbes selliseks moondada:

See ka 200 quattro
Meh. pritse puhul jälgida ka pihustite pidavust ja kontollrõhku.

C3 ja C4 istmed ei ole identsed.
C4 100-l ja C4 A6-l olen erinevaid näinud, aga C4 ja C3 100 omad näisid samad, võibolla mingid väikesed erinevused on.
Istmetest:

C3 sedaani sisse saab panna C4 sedaani istmed (ka A6/S6 omad). C4 tagumine seljatugi on 20mm kitsam. Servadesse  jääb pilu.
C4 esiistme põhi on kõrgemal, lühemal inimesel mõnus, pikemal pea peaaegu laes.
C3 Avant ja C4 avant tagaistmete seljatoed erineva teostusega. C4 Avant istmed saab küll C3 Avanti panna, aga rõve jääb.

Elektriliselt reguleeritavad istmed kinnituvad põrandale teistmoodi, aga saab samamoodi C3 ja C4 omasid omavahel vahetada.

Kui võtad korraga C3 ja C4 "samad" istmed osadeks, siis näed, et tegelikult pole seal peaaegu miskit ühist.
Väga ilus masin, üks nendest mida tahan ükskord omada justnimelt neliveoga. Kunagi tegin lühikese sõidu ühe c3ga millel olid mingid sportistmed, meelde jäi paks ja pehme polsterdus kus oli jube mõnus istuda. C4 standardistmed on ilmselt kõvemad, esialgu ei tundu eriti mugavad kuigi pikka maad polnud probleem sõita.
C3 istmeid päris täpselt ei mäletagi enam, aga C4 100 istmete kohta võib öelda, et need on mugavamad kui C4 A6 omad (kui neid just mitmeid variante pole). 100 seljatoed on kõrgemad kindlasti ja äkki ka nõks laiemad. Peatoed jällegi A6-l paremad, 100 seest tühjad toed istusid liiga taga ja tundusid ebamugavad.
Tore leid, mugavuse osas mingi tänapäeva suvaline skodapann vastu ei saa. Jõudu-jaksu!
(09-01-2019, 16:26 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ] C4 100 istmete kohta võib öelda, et need on mugavamad kui C4 A6 omad (kui neid just mitmeid variante pole). 

On ikka mitmeid variante. C4 A6 minu igapäevasõidukiks ja C4 quattro sportistmed (kalts) on väga head, mõnus korviste ja eriti hea, et jalgealust plaati saab pikendada põlveõndlasse välja, pikal reisil väga mõnus, nagu tugitoolis oleks. Peatugi on veidi kehv ainult. C4 A6 tavalised istmed ei ole üldse sarnase ehitusega. Materjale on ka veluuri, nahka ja riiet, niiet variante palju.
Salongi soojenduse mootro sai vahetatud, Soojenduse kätte saamine kliimaga variandil on ikka paras pusimine. Lisaks sai hulgaliselt üleliigseid kunagiste alarmide juhtmekimpe eemaldatud.

Rihma ja klapikambrikaas said uuema väljanägemise, olid täiesti roostes.
[attachment=73661]

Lael sai riie maha tõmmatud ja sulav poroloon ka eemaldatud uue katte jaoks.

Tagaaknalaual tehase ruloo ei kerinud sisse, see sai lahti arutatud ja krussi-keeratud vedru arstitud.
[attachment=73662]

Ja siin puhastatud ja töötava rulooga. Tagaistujatel on võimalus musikat kuulata ka kõrvaklappidest.

Järgmisena hakkan lage uuendama.
[attachment=73663]
Täna oli pesupäev
Pildilt isegi vahe näha, kus juhiiste on veel pesemata.
[attachment=73683]

[attachment=73684]

Homme on polstrite ja salongi vaiba kord.
Siin on küll näha et päris hästi kehtib laiskadele remontijatele meeldiv reegel - vahel piisab lahtivõtmisest ja puhastamisest Smile
Hakkasin nüüd esisillaga peale sealt tuli kolinaid ja pidurid plaan üle käia.
Sarniir ja õõtsa puks ei loksu aga see eest välimine rooliots paremalt peaaegu puudub.
Piduri supportid sai lahti võetud, rooste maha harjatud relakaga, roostesurm+värv ja läheb uus määre sisse. Klotsit olid täitsa kulumata. Ilmselt on äsja vahetatud ja pandud ka ilma andurita klotsid, kuna anduri juhe ripub niisama.
[attachment=73775]
[attachment=73776]
Täna jõudis järg tagumiste pidurite juurde, seal on asi väga halb, tellimusse läksid uued kettad,klotsid, kolvid, tihendid.
Lisaks võtsin rooli, maha et õmblen vana naha tagasi kuna niit oli katki ja hargnes. Aga nii ikka ei lähe, vana nahk hapraks läinud ja kõva, et väiksema pingutamise pealegi lõikab niit naha katki.
Rool laäheb uue naha alla nahatamisele  Cool
(27-01-2019, 23:24 PM)nymmik Kirjutas: [ -> ]Täna jõudis järg tagumiste pidurite juurde, seal on asi väga halb, tellimusse läksid uued kettad,klotsid, kolvid, tihendid.
Kuidas sadula sees oleva keermega kässari reguleer-/töövarda tervis on? Ning kuidas see klapitub kolvi sees oleva keermestatud hülsiga? Kui selle mehhanismi seisukorra osas on väikseimgi kahtlus, siis soovitan võtta taastatud sadulad, massavad umbes eimittemuffigi. Pärast neljakordset lahti-kokkukäimist jõudsin ma sellele järeldusele täiesti iseseisvalt  Toungue
Käsipidur tundus elavat, kolvil oli seismisega korralik rant sees, et uued klotsid panna siis ilmselt pidama ei jää ja sai uued kolvid tellitud mansettidega.
Lehti: 1 2