automoto.ee foorumid

Täisversioon: Metsategu ja -vedu. ATVd, ruunad ja russid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jäi silma tagumiste roomikutega pisi-Kubota:
https://www.auto24.ee/used/2982693

[attachment=73993]
(06-02-2019, 22:09 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(06-02-2019, 20:35 PM)uko Kirjutas: [ -> ]Ei no solvuda pole siin küll mõtet.Teeme ära ,raud osa on mul olemas tehke elektroonika pool,proovime kas saab käima.

Davai teeme ära. Tasuta tegema ei hakka, panen hiina juppidega käima, jääb pea mulle.

Mis see maksma läheb ,see hiina juppidega asi ?Olen nõus kinni maksma kui käima saab.Või arvad Sa et pea on niisama saadud?
(07-02-2019, 20:01 PM)uko Kirjutas: [ -> ]
(06-02-2019, 22:09 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(06-02-2019, 20:35 PM)uko Kirjutas: [ -> ]Ei no solvuda pole siin küll mõtet.Teeme ära ,raud osa on mul olemas tehke elektroonika pool,proovime kas saab käima.

Davai teeme ära. Tasuta tegema ei hakka, panen hiina juppidega käima, jääb pea mulle.

Mis see maksma läheb ,see hiina juppidega asi ?Olen nõus kinni maksma kui käima saab.Või arvad Sa et pea on niisama saadud?

Mul on ausalt öeldes oma ajaga targematki teha kui hakata suvalistele tõestama, et ma eesel pole. Selline töö oleks kuude viisi vabast ajast tegemist ja katsetamist. Mul teised projektid millega ma tegelema pean/tahan. Tellimustööga ei ole füüsiliselt aega tegeleda. Eile lõpetasin töökojas kell 01,30 ühe oma projekti ääres. Kui endale peaks tegema, siis paneks käima vajadusel. Kas kõikide lisadega nagu originaal, ei oska öelda, ei tea, kuid paar mootroit ja silindrit olen võimeline liikuma panema nii et sellega tööd saab teha ja ka pikkust valida.
Mõtlesingi kuidas sellest järjest konkreetsemaks minevast kinda viskamisest nüüd välja vingerdatakse.
Oh ei olemingit vingerdamist,see kõlab juba täitsa usutavalt ,midagi sellist aretan ise ka vajadusel vast valmis aga tööd ma sellega teha ei viitsiks.Aga pea võin ära müüja kui isu on kellelgi,andurid on juba küljes.tegelt isegi peamoodul on küljes.Ülejäänud arvuti jooksutab teist pead,ponsseH-73 me.
[attachment=74022][attachment=74021]
(05-02-2019, 16:47 PM)arvok Kirjutas: [ -> ]
(03-02-2019, 15:00 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]
(03-02-2019, 12:30 PM)arvok Kirjutas: [ -> ]
(01-02-2019, 20:15 PM)lel Kirjutas: [ -> ]Tervist

Kas kellegil ka kogemust lingil oleva käru ja tõstukiga?
Hind kordades odavam kui teistel tootjatel. Müüja enda sõnul Eestis projekteeritud ja Hiinas lastud kokku panna. 

https://www.kuldnebors.ee/search/metsand...d=81289422&pob_action=show_post&pob_cat_id=10797&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&pob_order_by=price&pob_order_by_order=ASC&pob_page_index=1&pob_page_size=25&search_evt=onsearch&search_O_bcustomer_id=104986

Sai endale selline aparaat soetatud. Eks ta üks toorik ole. Peab ikka väga palju asju ümber tegema, enne kui normaalselt tööd tegema saab hakata. Aga hobikorras saab temaga rahulikult toimetada küll.
Mina asendasin hüdrosüsteemi  vooluhulga reguleerimise klapid masti tõste silindrile ja pööramisele uutega. Olemasolevad haaratsid on vale geomeetriaga ja paenduvad jämedama noti tõstmisel väga kergesti kõveraks. Sai ka välja vahetatud.  Veel on plaanis hüdropumba ajam ümber ehitada traktori jõuvõtuvõllile. Olemasolev bensiinimootor on madalatel pööretel jõuetu ja kooleb kohe ära. Suurtel pööretel hakkab süsteem väga rapsima ja puudub sujuvus.
Proovisin mõne foto lisada aga vist ei õnnestu. Lisan hiljem.

Lisan juurde, et kõik jagajast tõstukisse ja tugijalgadesse minevad voolikud tuleb samuti ümber tõsta, sest keegi tainapea on jätnud igasugused metsatehnika standardid ja loogika tahaplaanile ning  paigutanud need mingi ainult temale teadaoleva tõstukitega manipuleerimise algtõe järgi.

Jah esimene töö oli tõesti voolikute ümber ühendamine, et kangid õige loogika järgi tööle saada.

Lisan paar pilti. kui nädalavahetusel mahti saan teen ümberehitustest mõned fotod juurde
(08-02-2019, 12:09 PM)arvok Kirjutas: [ -> ]... kui nädalavahetusel mahti saan teen ümberehitustest mõned fotod juurde

Väga viis. Smile Kas plekist veopea on venimata vastu löönud?

Kuidas ülekasvanud aiatraktor rooli kuulab, kui täisahnitsetud käru sabas lohiseb? Peab piduriga nõustama ka?
Edu ja tere tulemast klubisse!

Selle aparaadi kohta käib ka ütlus:" Paremad isad saavad kaasa hääljuhtimise"

Tõlge: annad poisile labida ja ütled: "kaeva savi"   ja midagi ei juhtu.
Annad poisile selle masina kangid pihku ja savi lähebki lendu.

Pinnasegreifer ja puisteainete kast lisavarustus, aga küll needki ükskord tulevad.
Näiteks nii:
(07-02-2019, 19:36 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Jäi silma tagumiste roomikutega pisi-Kubota:
Tiba kallis lisamänguasjaks soetada.  Kiirus ratta läbimõõdu järgi ca 2,5 kuini 3x aeglasem, vedav esisild peaks ka olema vastavalt aeglasemaks tehtud.  Seega alla 10 kmh peaks max kiirus jääma.  Tühisõit läheb väga igavaks, poris-lumes roomamine sedavõrra lõbusamaks. Lund lükata ja metsas vintsi venitada või haaratsiga tervet pikka leppa sikutada ka ok
Need roomikmasinad lippavad siiski 25...30km/h. Tagasilla ülekannet on kiiremaks timmitud, kui on tehasest tulnud roomikmasin
(07-02-2019, 19:36 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Jäi silma tagumiste roomikutega pisi-Kubota:
https://www.auto24.ee/used/2982693

Äkki keegi tõlgib kuulutuses olevat teksti

Muu informatsioon

4x4 tagumised külgterullid 

Süstemaatiline väike teleskoop
Selline käru nagu Arvo ja pkmp piltidel võiks teelegaalne O2 olla, saaks kastikale sappa panna ja sõita maale puude või karjääri killustiku järgi Big Grin Olekski linnamehe mured lahendatud kellel mitmes kohas metsalapid on.
(08-02-2019, 19:22 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Selline käru nagu Arvo ja pkmp piltidel võiks teelegaalne O2 olla, saaks kastikale sappa panna ja sõita maale puude või karjääri killustiku järgi Big Grin Olekski linnamehe mured lahendatud kellel mitmes kohas metsalapid on.

Aga kes keelab tavalise tulede ja numbriga haagise tiislile seda tõstukit paigaldada?   Nüüd ei oska siis üleminekuplaati teha või?
Korduvalt on teemaks olnud et tavaline autokäru laguneb kaugelt kändu nähes ära, maastikuvõimelisi haagiseid meil väga ei müüda ja müügisolevad ATV ja väiketraktorite omad ei ole maanteelegaalsed.
(08-02-2019, 19:27 PM)pkmp Kirjutas: [ -> ]
(08-02-2019, 19:22 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Selline käru nagu Arvo ja pkmp piltidel võiks teelegaalne O2 olla, saaks kastikale sappa panna ja sõita maale puude või karjääri killustiku järgi Big Grin Olekski linnamehe mured lahendatud kellel mitmes kohas metsalapid on.

Aga kes keelab tavalise tulede ja numbriga haagise tiislile seda tõstukit paigaldada?   Nüüd ei oska siis üleminekuplaati teha või?

kurat selline tõstuk ju kaalub tubli 200-300 kilo vast ära+ hüdrojaam.haagisekonks ei kannata sellist massi ja ka veopead vast mitte.
mul olemas maastikusuutlik haagis kodukootuna,tavaline kerghaake veopea ei kestnud,aastas mitu tk.panin 1200 ja no probleemo.
Googeldamise peale paar tükki leidsin isegi, USA-s:

Neil seal selle poolest lihtsam et käru mass ei ole 3500kg piiratud nagu euroopas. UK-s oli üks sarnane müügis mille kandevõimeks oli 35kg  Big Grin
(08-02-2019, 19:35 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]ATV ja väiketraktorite omad ei ole maanteelegaalsed.

Paned 30€ eest magnetiga tuled külge ja on need kõik maanteelegaalsed, lihtsalt kiiresti sõita ei lubata...
(08-02-2019, 19:57 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]kurat selline tõstuk ju kaalub tubli 200-300 kilo vast ära+ hüdrojaam.haagisekonks ei kannata sellist massi ja ka veopead vast mitte.
mul olemas maastikusuutlik haagis kodukootuna,tavaline kerghaake veopea ei kestnud,aastas mitu tk.panin 1200 ja no probleemo.

tavalised kerghaagisele mõeldud veopead ei kestagi.omal ajal kui palju koormaga talina vahet käisin kuu paariga oli tavaline plekist stantsitud pea loksuga.tunduvalt kauem kestis valatud korpusega asi. lõpuks sai külge pandud miski piduritega haagise oma vot see jäi kestma.täpsemad detailid on kahjuks ununenud.
(07-02-2019, 10:50 AM)diesel Kirjutas: [ -> ] minu silm näeb seal neid kahe kummi vahele pressitavaid veorattaid
oleks huvitav teada, kui mitu kilomeetrit metsasõitu selline sisteem kannatab

On variant, et neid kasutatakse aint mõnel hetkel stardikiirenduseks, siis on selline värk jätkusuutlik.
Kilomeetrite kaupa lisarullidega uhada? Vaevalt küll.
(08-02-2019, 20:07 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Googeldamise peale paar tükki leidsin isegi, USA-s:
Neil seal selle poolest lihtsam et käru mass ei ole 3500kg piiratud nagu euroopas. UK-s oli üks sarnane müügis mille kandevõimeks oli 35kg  Big Grin

Euroopas on O2 50-millise kuulpea-haakeseadmega lubatud ka täishaagisena, näiteks Blyssil on sellised olemas, ka autoveo mudelid. Siin ei teki liigset koormust tiislile, kui tõstuk haagisel istub. Hind on teine teema  Big Grin 
Eestis ma ei tea, et selliseid ehitataks. Aga kui veduk võimaldab 3500 vedada ja omal E-õigused olemas, siis pole üldse paha lahendus. 2,4 tonni on omajagu koormat ja hõreda paadi/palgihaagisena saab tühimassi ju väiksemakski. 
[Pilt: multimax_l_100_zmniej.jpg]

Kõikse radikaalsem on aga Unsinni 4-sillaline. Ma kujutan ette, mis nägu teeks ARK regamisel ja postimiilits treepeal, kui mõni sellisega tuleks a'la vana Disco sabas. 
Ahjah, rehvimõõt 195/55R10! 
[Pilt: k-IMG_2265.jpg]