automoto.ee foorumid

Täisversioon: küsimusi jupiter 3 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ikka mina oma jupiterijunniga Smile
Seekord asi selles, et ei saa esiratast kuidagi maha. Kas esiratta telg tuleb välja keerata mingi nipiga? Ma keerasin seda kõige lihtsamal viisil vastupäeva kogu oma jõu ja igasuguste imevahenditega, kuid ei miskit. Heal juhul pöörles see võibolla paar mm.

Mul neid küsimusi jupiteri kohta tuleb kindlasti veel, nii et edaspidi koondan ma nad kõik siia teemasse. Hea oleks kui keegi seal teemas ka mu küsimusele oskaks vastata Smile
äkki on esimene telg sul tagurpidi vindiga, minu iz 56 vähemalt on.
jaaa...tagurpidivint peaks olema
Uus küsimus päevakorral...
Kuidas võtta jupiter kolme spidomeeter nii lahti, et saaks valgete numbritega klaasi ja musta plekist sihverplaadi ilma spidomeetrit ära lõhkumata kätte? Või ongi see spidomeeter niimoodi konstrueeritud, et see polegi võimalik?

Muide, esiratast pole siiamaani kätte saanud, ei aidanud siin kumbagi pidi keeramine, aga see pole ka hetkel tähtis.
Võad rattal mutri eest ära, siis ürita keerata seda pikka pulka et lisakeermest välja saada kui on see ja kui effekti ei ole siis peksa torniga välja. Võibolla valutum varjant on sihverplaadi kopsik rauaseaga pooleks lõigata, valge plaat asemele panna ja punktkeevitusega kinni lasta (tegin ise nii, kui GAZ mehhanilist kella Java kopsikusse panin) miinus on see, et niiskus hakkab vahelt sisse tulema, võimalik et saad silikooniga asja parandada. Minu varjandil muud võimalust polnud Sad oleks muidu nikli rikkunud.
Kui aus olla, ei saanud ma sinust päris hästi aru. Lisan paar selgitavat pilti ka:

[Pilt: spidokas_1.jpg]

[Pilt: spidokas_2.jpg]

Küsimus siis selles, kuidas see klaas ja must sihverplaat saada kätte üle spidomeetri osuti, ilma midagi pöördumatult ära lõhkumata?
mul oli teine teema jah kelladega Eks vaata ise kas saad asja või pead loobuma, võid ka minu armatuuri järgi ehitada (mul läks ca 500 kr see kokku) Big Grin
mihkel Kirjutas:Ikka mina oma jupiterijunniga Smile
Seekord asi selles, et ei saa esiratast kuidagi maha. Kas esiratta telg tuleb välja keerata mingi nipiga? Ma keerasin seda kõige lihtsamal viisil vastupäeva kogu oma jõu ja igasuguste imevahenditega, kuid ei miskit. Heal juhul pöörles see võibolla paar mm.

Mul neid küsimusi jupiteri kohta tuleb kindlasti veel, nii et edaspidi koondan ma nad kõik siia teemasse. Hea oleks kui keegi seal teemas ka mu küsimusele oskaks vastata Smile

IZ-l on minu mäletamist mööda 3 kohta tagurpidi keermega (vint istub puu otsas).
Need on esiratta telg, veohammasratta mutter ning sidurikorvi mutter.
tagaratta võll käib ka tagurpidi keermega.