automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 21 aga mitte Volga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Venemaa avarustest, kusagilt, kellegi tagahoovist leiti GAZ 21 jäänused. Kui keegi arvab, et tegu vana Volgaga ja neid ikka leidub, siis võta näpust. Tegu sellise aparaadiga. 
[attachment=73595]
Natuke selle pilli ajaloost. 1938 a.-l otsustas võitmatu Punaarmee juhtkond, et väejuhtidele on vaja parema läbivusega masinat. Gorki seltsimehed võtsid asja käsile ja valmis selline ebard. Vedavad on kaks tagumist silda. Kaugele selle projektiga ei jõutud, sest keegi tuli geniaalsemale ideele, panna ka esisild vedama. Nii sündis GAZ 61, GAZ 64 ja 67 eelkäija. Praegu pakutakse seda isendit müügiks.
[attachment=73596]
[attachment=73597]
[attachment=73598]
Läks kõigest 80nd aastat enne kui sellest "geniaalsest" ideest lõpuks korralik auto sai...

[Pilt: MANSORY_MB_6x6_ext_02.jpg?itok=9LhyAMtD]
(16-01-2019, 23:19 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Natuke selle pilli ajaloost. 1938 a.-l otsustas võitmatu Punaarmee juhtkond, et väejuhtidele on vaja parema läbivusega masinat. Gorki seltsimehed võtsid asja käsile ja valmis selline ebard.

Mitte ei võtnud vast asja käsile, vaid nagu ikka, tegid sakslaste pealt maha... 
Sest oli ju samalaadne Mercedes G4 juba 1933aastal liikvel saksamaal... 

[Pilt: 0111929761ca753.jpg]
(16-01-2019, 23:19 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Venemaa avarustest, kusagilt, kellegi tagahoovist leiti GAZ 21 jäänused. Kui keegi arvab, et tegu vana Volgaga ja neid ikka leidub, siis võta näpust. Tegu sellise aparaadiga. 

Natuke selle pilli ajaloost. 1938 a.-l otsustas võitmatu Punaarmee juhtkond, et väejuhtidele on vaja parema läbivusega masinat. Gorki seltsimehed võtsid asja käsile ja valmis selline ebard. Vedavad on kaks tagumist silda. Kaugele selle projektiga ei jõutud, sest keegi tuli geniaalsemale ideele, panna ka esisild vedama. Nii sündis GAZ 61, GAZ 64 ja 67 eelkäija. Praegu pakutakse seda isendit müügiks.

Huvitav, sellisest värdist polegi varem kuulnud. "Vana" GAZ 21 on rohkem tuntud kastika versioonis.

Sellest on igasuguseid pilte päris omajagu.

[Pilt: gaz_21_1936_3_autohis.ru.min.jpg]
(16-01-2019, 23:45 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]
(16-01-2019, 23:19 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Venemaa avarustest, kusagilt, kellegi tagahoovist leiti GAZ 21 jäänused. Kui keegi arvab, et tegu vana Volgaga ja neid ikka leidub, siis võta näpust. Tegu sellise aparaadiga. 

Natuke selle pilli ajaloost. 1938 a.-l otsustas võitmatu Punaarmee juhtkond, et väejuhtidele on vaja parema läbivusega masinat. Gorki seltsimehed võtsid asja käsile ja valmis selline ebard. Vedavad on kaks tagumist silda. Kaugele selle projektiga ei jõutud, sest keegi tuli geniaalsemale ideele, panna ka esisild vedama. Nii sündis GAZ 61, GAZ 64 ja 67 eelkäija. Praegu pakutakse seda isendit müügiks.

Huvitav, sellisest värdist polegi varem kuulnud. "Vana" GAZ 21 on rohkem tuntud kastika versioonis.

Sellest on igasuguseid pilte päris omajagu.

[Pilt: gaz_21_1936_3_autohis.ru.min.jpg]
 Tegu ainueksemplariga, ime et veel säilinud. Vist konstruktsioon osutus nõrgaks ja kasutati vähe. Kuskilt lugesin, et seltsimehed kiitlesid, et tegid maaimas esimese neljaveolise sõiduauto (GAZ 61). Vist tuleb selles ka kahelda.
Kas ma saan valesti aru, et GAZ-21 on see:
[Pilt: 001.jpeg]
... ja selle baasil tehti GAZ-25 ?

Kas ma näen õigesti, peale esisilda on veel väikesed tugirattad?
Ega Sul vist valikut pole. Tood koju ja teed korda. Varsti annad maailmale teada, et Gorki tehase päris muuseum asub Võrus Smile
(17-01-2019, 00:09 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ega Sul vist valikut pole. Tood koju ja teed korda. Varsti annad maailmale teada, et Gorki tehase päris muuseum asub Võrus Smile
 No nii hull see asi ka pole, Esimese asjana, mis selle auto leidja tegi, põrutas Mersu esindusse ja tellis endale ühe isendi ja siis hakkas klienti otsima. Ja ei kujuta ette, mis võluväel see eksemplar Venemaalt välja saada.
(17-01-2019, 00:30 AM)Formika Kirjutas: [ -> ] ...Ja ei kujuta ette, mis võluväel see eksemplar Venemaalt välja saada.
Kellel viitsimist ja huvi võib lugeda ühe muhu Venemaalt toomise kadalippu: Link
Antud auto oli toomise ajal veel 49 aastat vana (50 on muinsuskaitse piir), nii et nõnda "lihtsalt" kui eelmisel lingil toodu siin vast ei pääseks.
(17-01-2019, 11:55 AM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2019, 00:30 AM)Formika Kirjutas: [ -> ] ...Ja ei kujuta ette, mis võluväel see eksemplar Venemaalt välja saada.
Kellel viitsimist ja huvi võib lugeda ühe muhu Venemaalt toomise kadalippu: Link
Antud auto oli toomise ajal veel 49 aastat vana (50 on muinsuskaitse piir), nii et nõnda "lihtsalt" kui eelmisel lingil toodu siin vast ei pääseks.
 Teemakangelase Venemaalt väljavedu on täielikult välistatud. Ainult vist Putini allkirjaga Big Grin .
Jupikaupa...
Võin muidugi kelbast ajada aga kas tegu mitte pole GAZ-25 1938? 
Originaal GAZ-21 on mul samuti vaimusilmas koguaeg olnud nagu rohkem veoauto moodi. Kuigi internetitarkus ei pruugi alati olla kõikse täpsem. Smile 


http://kbsmirnova.ru/catalog/gaz-25/ - Lisaks sellele lingile tuleb GAZ-25 otsides veel infot selle konkreetse auto kohta.
https://rus-texnika.ru/gaz-25.html 
http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-m21/
http://www.drive2.ru/b/2116330/
  Nagu lugeda võib on tegemist GAZ 21 pikendatud raamile tõstetud  M1 kerega ,millele üüratu pagasnik taha juurde keevitati . Valmistati ainult proovi eksmplar? aga see tähistati pidulikult indeksiga GAZ25. Kuna auto oli keerukas ja jäi läbivuselt alla nelikveolisele GAZ61 lõpetati mudeli arendus .  Kinnise 6X4 skeemiga kõrgema juhtkonna staabiauto said sakslased valmis juba 1934 aastal .( Mercedes Benz W31)  Sarnased masinad olid ka Škoda 903 ja Praga AV (parem foto). 
Minu jaoks on müstiline fakt ,et see haruldane eksemplar tänapäevani säilinud on .
(18-01-2019, 11:22 AM)Ferry Kirjutas: [ -> ]Nagu lugeda võib on tegemist GAZ 21 pikendatud raamile tõstetud  M1 kerega ,millele üüratu pagasnik taha juurde keevitati . Valmistati ainult proovi eksmplar? aga see tähistati pidulikult indeksiga GAZ25.
Minu jaoks on müstiline fakt ,et see haruldane eksemplar tänapäevani säilinud on .

Müstikat ja segadust on kindlasti veelgi. Siin http://kbsmirnova.ru/catalog/gaz-25/ on spetsifikatsioonis väidetud, et tehti 6tk ja 6silindrilise 85hj mootoriga, teksti sees aga et 50hj ja 4-silindriline. Samuti, et too võsast leitud eksemplar nüüdseks taastatud aga lõplikku tulemust pole näha.
 Selles http://kbsmirnova.ru/catalog/gaz-25/  spetsifikatsioonis on toodud esimesena  auto pikkus  4600 mm , võrdluseks tavalise GAZ M1 pikkus on 4625mm.Siit võib teha tagasihoidliku järelduse ka ülejäänud andmete kohta.
Smirnovi Garaazis tehti kere puhastus, plekitööd ja lasti krunt selga. Nüüd otsitakse projektile rahastajat. Paistab, et ida naabritel peenike pihus. Vanade autode hinnad kõvasti kukkunud. See muidugi ei kehti eriti eksootiliste mudelite kohta. Neid ikka veel tahetakse, finantseeritakse. Üli rikastel raha ikka on. Paitab aga, et keskklass on kadunud.
 Mis puutub GAZ 21/25 tehnilistesse andmetesse, siis neid uskuda ei tasu. GAZ 11-40 4 esimest eksemplari valmisid Dodge mootoritega. Ja sellel isendil oli päris kindlasti tava M1 mootor, või tõenäoliselt MM mootor koos 4 käigulise käigukastiga.
Lihtsalt huvitav teada ,et GAZ M25le sai saatuslikuks ,Gorki tehase insener Valeri Gravtšov  ,kes rahvakomissar Kliment Vorošilovi abil hankis 1938 USAst  Marmon Herrington LD2. See oli nelikveoline sõiduauto mis baseerus  Ford V8 mudelil.Peale selle autoga tutvumist oli selge et uus suurendatud läbivusega auto tuleb 4x4 mitte 6X4 veoskeemiga . 
Nii valmisidki 1939 aastal katse eksemplarid GAZ M61-40 ja hiljem GAZ M61-73 ja GAZ M61 -415,416
  Kes vene keelt valdab võib ise täpsemalt lugeda GAZ61-40 ajaloost ja taastamisest . http://kbsmirnova.ru/catalog/gaz-61-40/
Pildil Marmon Herrington LD2
Eks neid lisasildasid on aja jooksul kõikjale proovitud alla sokutada...

[Pilt: 0111934255f2552.jpg]
Korektne on vist:
GAZ M21 (mingi GAZ M1 edasiarenuds / lisa versioon)
GAZ M22 (mingi GAZ M1 edasiarenuds / lisa versioon)
GAZ M23 (mingi GAZ M1 edasiarenuds / lisa versioon)
GAZ M24 (mingi GAZ M1 edasiarenuds / lisa versioon)
GAZ M25 (mingi GAZ M1 edasiarenuds / lisa versioon)


GAZ 21 - "vana volga"


Samas:
GAZ M20 - "pobeda"
GAZ M72 - "pebeda 4x4 versioon"

Tundub, et GAZ meestel on mudeli nimetamisel ikka käsi ajaloo jooksul korralikult värisenud.......ei suutnud siis ka uusi ja konkreetseid nimetusi väja mõelda, et osaliselt kordasi.
Venemaal müügis.
Lehti: 1 2