automoto.ee foorumid

Täisversioon: mingi iž jupiter 5 vict
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

õlirull


mida oskate sellise isendi kohta öelda pole siukest nagu kordagi kuskil näinud ??




[Pilt: attachment.php?tid=5299&pid=37584]
uus jupiter vesijahutusega.. ei ole üldse kindel et eestis leidubki, vähemalt tänavatel mitte, sest sissetoomisega koos hind on juba enamvähem lääne ratas.
ah ei kuulge võibolal ma eksin, kas seda kuskil kloostrimetsas või muus ei müüda?
täpsemalt siis Road motorcycle IZH Jupiter 5-020-03
Engine type two-stroke two cylinders
Displacement, cu cm 347,6
Lubrication system combined with fuel
Cooling system liquid
Maximum power, hp 24,5
Equipped mass 193
Load capacity, kg 170
Maximum speed, km/h 125
Fuel consumption, l/100 km city conditions 7,0
Overall dimensions, mm
length 1400
width 810
height 1500
Wheel base, mm 1450
Fuel tank capacity, l 18
täpsemalt siis izh-i tehaste ratastest http://eng.izhmoto.ru/

Huvitav miks tehaseandmed tippkiiruseks alati nii vähe annavad? Tegelikult jooksevad need masinad ju rohkem välja. Võtame näiteks jawagi...tehaseandmetes max on antud mingi 120km/h vist..!? Aga masin ise võib 150 ka sisse saada ilma mingi tuunimiseta.
Just nädalavahetusel nägin sellist. Itäpyörärallil oli üks Eesti mees sellisega, vesijahutus jah... pull värk, mehel oli veel käru ka Planetal taga... andis minna küll
Kas nad ikka nipalju välja jooksevad?Järele aidatud Jup läks umbes 160.Meil siin viljandi kandis üks oli.
ma kaldun natuke teemast mööda.. mis jupiteriga tegu oli ? ja mida kaaasa aitamise all mõeldud on ?
2 - taktiline on nii paganama kapriisne, et kui juba pedantselt võrdseks saab mõlemad silindrid, rõhud, segu, süüde, väntvõllide jooks, siis mina näiteks ei imestaks, kui 150km/h tegelikku, mitte spidom. näitu (Jupiter), välja jookseks.

Mõni ratas ei jookse kohe tehasest tulnuna kuidagi kohe. Olen ka mitut 638 Jawat näinud, mis ka spidom. näidu kohaselt 140 km/h ja lagi, tee või tina.

Sellepärast enne Kalevi Suursõitu nikerdati neid mootoreid erilise hoolega, et iga asi oleks sobiv ja lõtkud võimalikult ideaalsed.
neid vesijahutusega jupitere ikka mõned liiguvad. ainus halb asi, mis ma nende kohta kuulnud olen, on seotud just selle vesijahutusega. kellel tõsine huvi, siis võin selle venekeelse saidi jälle üles otsida, kus selle üle kurdeti ja mõned soovitused jagati. muu varustus aga tavapärane jupiter5.
Üks viga oli neil ka selles, et kepsu alumisel silmal ei olnud jäetud keskele õlipilu, seega tikkusid nõellaagrid seal kiiresti küpsema.

Jutu allikaks oli Braueri motopoe endise omaniku Peetri kommentaar umbes viis aastat tagasi.

Asp
tia mis sellise hind küll olla võib? Imelik et venelane pole oma rattaid ikkagi uuendanud näiteks elektri starter..Kuigi jah sellega tõuseb ka hind.
Jupi järele aitamise kohapealt.Tegu vististi pool rinka mootoriga Jup4. Pool selles mõttes et toonoriks tavaline 6voldise mootor.Kiirusest niipalju et ega rattal minek veel ei lõppenud vaid sõitjal lõppes julgus.Samuti ei ole tava ratas sellisteks kiirusteks ehitatud.Ratas kusgil vististi liigub,loodame et uus omanik loeb ja kommenteerib.

riho

Minu arust standardne Jawa 150 on täielik utoopia

Tegin oma Jawal kapitaalremondi (uus vänt, uued kolvid, rõngad, silindrid ideaalselt läbi puuritud - laua peale pannes ja kolvidel kukkuda lastes liikusid mõõduka kiirusega alla, kusjuures mõlemal silindril ühekiiruselt). Kapitaalremondi käigus puhastasin summutid, summuti sõeltel panin uued tihendid, süüde on kella järgi õigeks pandud ja ratas spidoka järgi üle 115 ei lähe (nojah, too suur esiklaas kah midagi maha võtab). Õigus, sissesõitu tegin kah ülikorralikult 2500 km. Spidokas näitab veits vähem, sest vahepeal oli peal rattaspido ja kui Jawa oma näitas 100, oli rattaspidol 108 (lõppkiirust siis ei proovinud). Vahepeal varastati rattaspido enne lõppkiiruse proovimist ära.

Ei teagi kohe, kust otsast seda lisa kiirust nüüd taga ajama hakata

Ega standartne Jawa 150 km/h välja ikka lähe küll(ehki ma tean vähemalt 5 Jawameest,kes väidavad seda oma Jawade kohta.Kui läks proovimiseks(kahega nendest\"150 km/h iga ilmaga\" meestest)(mõõtjaks oli tuttav politseinik kiirusemõõtjaga) selgus,et \"masin polnud timmis\"-137 km/h oli kõige parem tulemus mis saadi.Ja ega Jupiter ka standartsena üle 130km/h,ka juba ise üle käidud(valuservad,kollektor,tolerantsid ja lõtkud) välja lähe.
Need tehaste antud kiirused on garanteeritud kiirused,mis tähendab,et mõni korralikult tehases kokkupandud isend võib ka garanteeritud kiirusest kiiremini sõita.
[/quote]
riho Kirjutas:Minu arust standardne Jawa 150 on täielik utoopia

Tegin oma Jawal kapitaalremondi (uus vänt, uued kolvid, rõngad, silindrid ideaalselt läbi puuritud - laua peale pannes ja kolvidel kukkuda lastes liikusid mõõduka kiirusega alla, kusjuures mõlemal silindril ühekiiruselt). Kapitaalremondi käigus puhastasin summutid, summuti sõeltel panin uued tihendid, süüde on kella järgi õigeks pandud ja ratas spidoka järgi üle 115 ei lähe (nojah, too suur esiklaas kah midagi maha võtab). Õigus, sissesõitu tegin kah ülikorralikult 2500 km. Spidokas näitab veits vähem, sest vahepeal oli peal rattaspido ja kui Jawa oma näitas 100, oli rattaspidol 108 (lõppkiirust siis ei proovinud). Vahepeal varastati rattaspido enne lõppkiiruse proovimist ära.

Ei teagi kohe, kust otsast seda lisa kiirust nüüd taga ajama hakata

Äkki on sul väga väike esihammakas?

riho

Kärnataja Kirjutas:Äkki on sul väga väike esihammakas?

Ülekanne on standardse soolo oma (st ees 17 hammast, taga 52). Olemas tegelikult mul veel 18 hambaga hammakas, eks millagil proovin selle ära. Siiski see 18 hambane teadjate meeste sõnul ei sobi (sobiks siin eestis üksi sõiduks). Kuna plaanin kahekesi sõitu suvel kõvasti (Hollandisse) ei ole mõtet kiiremat ülekannet panna.

Huakanimasta

eks vaadake izhmoto.ru, seal on kõik sellest tsiklist
Vahepeal pakuti kõvasti suht norm hinadega selle jupi nö rem komplekti mis sisaldas kõik et tavalisest jupist teha vesijahutusega variant (silindrid, kolvid, pead, veepumbaga siduri kaas, radikast vist ei olnud ainult komplektisSad) Kaalusin enda omalegi enne kui läbi puurima hakkasin, kuid siis leidsin rem kolvid nii odavalt et tasus puurida. fekaal lugu ainult et tehase vennad on silindri poltide vahed jup 5-el ära muutnud nii et vanematele need silindrid peale ei läheSad