automoto.ee foorumid

Täisversioon: AZLK 434 IE \'75 -wax-
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
pppp Kirjutas:Äkki wax muretses hoopis garaazhipõranda mökerdamise pärast Wink Mis õli seal sees oli? \"Meeldiva aroomiga\" TAD?
Mingi kärsakas oli jah sees Big Grin Eks vahetan selle Valvoline vastu Smile
Nüüd ka salong laiali pudistatud ja uusi mõtteid kogutud selle vaiksemaks, paremaks ja mugavamaks muutmiseks Big Grin
Mootor kah põhimõtteliselt tagasi vahel. Ootan kobedamat käigukasti - siis saab ka selle alla ja kõik juhtmed-voolikud-asjad ühendatud Smile
Kerega plaanid praegu sellised, et esialgu ei värvigi autot üle, vaid teen mattmustaga värviparandusi. Eks edaspidi vaatab, millal uus värv selga tuleb Smile Üritan varsti pilte kah teha hetkeseisust.
Ahjaa - spido kerisin kah nulli Big Grin
Vedasin eile -74 AZLK412E koju, mõttega et saan sealt oma furgoonile mõned paremad salongijubinad. Kuid juhtus nii, et mida rohkem ma selle 412 juures käin, seda rohkem ta mulle meeldib. Ei ole mina leidnud mitte ainumatki asja, mis ei oleks originaal. Välja arvatud rehvid loomulikut. Aga jah - esimest korda elus nägin salongis olevat antenni katet, käigukasti õli valamise luuki, jms. Big Grin Kõik matid, tungraud, tööriistakomplekt, kõik on nii nagu ta 1974 aasta 28. novembril poest tuli. Mina olen nüüd siis teine omanik Big Grin Esimene oli naisterahvas kes ta uuena 5165.- rubla eest ostis Smile Eks roostet natuke ikka ole tiivaäärtel. Parem tagatiib on natu rohkem kannatada saanud, kuna garaazi lagi olevat tilkunud Sad Kõik talved olevat garaazis seisnud - seda kinnitab ka pilk põhja alla. Cool
Õige pea saab sidur lahti ja pidurid tööle - siis võime linna peal lehvitada Toungue

Ootan juba pikisilmi veebruarit, et saaks Uunikumide Talverallil uhada Wink

[Pilt: M412b.jpg]
Sügav kaastunne! See, et üks varuosadoonor osutub paremaks kui eelmine \"varuosa\" on mullegi väga tuttav tunne. Paraku on see tekitanud minu aias nö. \"praami järjekorra\", mida ma iga kahe nädala tagant liigutama pean, sest muidu jäävad muru sisse mullased kohad.
Selle sama aastakäigu Mosse kohta on mul riiulis suur õppevahend-pildiraamat, millest ma küll loobuda ei raatsi, aga näidata võin sellegi poolest.
Sellised muuseas olidki õiged nõukogude rallikoondise autod, niiet sobib Talveralliks küll.
Omalt poolt tervitan Sind Soomest tulnud rohelise IZ 2715-01 roolist.
Oma lapsepõlvest mäletan millegi pärast et sõbra isal oli selline M 434 (ametiauto) ja tagumine luuk käis kahes osas lahti st. klaasiga osa käis eraldi üles ja alumisel osal olid hinged all servas ja luuk käis alla. Või mäletan tõesti valesti? Aasta oli umbes 1978-79-80-81 ja auto käis vahepeal kap.remondis.
väike-tom Kirjutas:Oma lapsepõlvest mäletan millegi pärast et sõbra isal oli selline M 434 (ametiauto) ja tagumine luuk käis kahes osas lahti st. klaasiga osa käis eraldi üles ja alumisel osal olid hinged all servas ja luuk käis alla. Või mäletan tõesti valesti?

Ega sa ei tea tolle auto saatusest midagi? Smile
Tegijam luuk on jah 2-osline ja suurema tagaklaasiga.

[Pilt: M_427_Elite_10.sized.jpg]


Ega sa ei tea tolle auto saatusest midagi? Smile

Seda ma mäletasingi, et tagant sisse ronimine kuidagi ebamugavam oli (eriti jalgrattaga).Saatuses ainult nii palju, et kakskümmend aastat tagasi oli Aseris, keraamikatehase omanduses ja edasi ei tea midagi kahjuks, kuna sai ise mujale kolitud ja sidemed vana sõbraga aasta aastalt kadunud.

Tom.


[/quote]

Seda veel, et käigukang asus roolil, ilmselt siis M 408 mootoriga.

Tom.

Seda veel, et käigukang asus roolil, ilmselt siis M 408 mootoriga.

Tom.
[/quote]

Siis oli tegu 433 mossega minu isal oli selline tööauto kah kolhoosis, wax kui sul juppe vaja tule Pärnusse hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.
Muidugi seal kola üsna kähku liigubSad
mossepower Kirjutas:hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.

Universaal ei huvita - furgoon huvitab (433/434). Ja just vasak tagatiib Sad Nysasid küll lammutaks.
wax Kirjutas:Ja just vasak tagatiib Sad

Kui hull see praegune on? Pildilt näha, et mehine pahtlikiht peal, aga mis seal all on? 433/434 tiiva leidmine on vist suht raske...
pppp Kirjutas:
wax Kirjutas:Ja just vasak tagatiib Sad

Kui hull see praegune on? Pildilt näha, et mehine pahtlikiht peal, aga mis seal all on? 433/434 tiiva leidmine on vist suht raske...

Lömmis, sirgeks pekstud, ja kilodega pahtlit lajatatud. Sad Annab muidugi uuesti pahtliga sirgeks ajada, aga kauaks ta sirgeks jääb Smile


Lömmis, sirgeks pekstud, ja kilodega pahtlit lajatatud. Sad Annab muidugi uuesti pahtliga sirgeks ajada, aga kauaks ta sirgeks jääb Smile
***************************************************
Võibolla pole küll õige jutt aga ma olen lootusetult lömmis asju parandanud(kui ei ole asendusvarianti ) nii,et löön enamvähem asja õigesse konditsiooni
ja siis Dinitroli Alu pahtliga.Jääb nagu metall.
agaa Kirjutas:Võibolla pole küll õige jutt aga ma olen lootusetult lömmis asju parandanud(kui ei ole asendusvarianti ) nii,et löön enamvähem asja õigesse konditsiooni
ja siis Dinitroli Alu pahtliga.Jääb nagu metall.

Võibolla tulebki asjale nii läheneda. Ega ma kah mingi spetsialist pole Big Grin Kuid seda pahtlit läheb sinna päris kõvasti, kuna nii sirgeks ei saa ikka peksta kui tahaks - lömmi sõites plekk ju venib. Smile

Leidsin korralikuma tagaluugi, kuid otsin ikka veel kroompeegleid...
wax Kirjutas:
mossepower Kirjutas:hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.

Ja just vasak tagatiib
Kas sinna siis tavalise 408 tagatiib ei sobi? Või on see tagatiib kuni esiukseni?
Martti Kirjutas:
wax Kirjutas:
mossepower Kirjutas:hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.

Ja just vasak tagatiib
Kas sinna siis tavalise 408 tagatiib ei sobi? Või on see tagatiib kuni esiukseni?
See on jah esiukseni ,aga mul tekkis mõte ,et kas on väga õudne keevitada kokku tagatiib ja uks nagu Uglyant oma Oopli mitme koha peal tegi.

MArek
mossepower Kirjutas:See on jah esiukseni ,aga mul tekkis mõte ,et kas on väga õudne keevitada kokku tagatiib ja uks nagu Uglyant oma Oopli mitme koha peal tegi.

Saab küll nii teha, aga ma ei tahaks põhimõtte pärast sellist pornot tegema hakata Sad


Leidsin korralikuma tagaluugi, kuid otsin ikka veel kroompeegleid...
[/quote]




Luuk on sul ühes või kahes tükis .Muide kroompeegel on mul olemas 408 elite oma ja kui ma oma lootusetus seisundis 408 matuseid pidasin siis mõtlesin isegi ,et pakkuks sulle aga paraku leiab ta vist ikkagi auväärse koha mu enda 433-l . Aga kas kellegil ei ole pakkuda luuki mis on kahes osas (klaas ülesse) oleksin väga huvitatud.
aga tagatiib selle masina puhul on küll üks pärl ,et seda tuleb ikka ausalt teha
Kui sügavalt järele mõelda, siis ma polegi vist oma silmaga ühtki elusuuruses kaheosalist luuki näinudki Rolleyes
Nägu ma kusagiltaru sain oli sul plaan oma mossedele lisada ette topelt stabilisaator vardad, kuid kas sa ka millegi sellise peale oled mõtelnud ??? endal oleks plaan lasta valmistada kusagil metalli tehases, kui tellida kolm korraga saaks vahest odavam ühiku hind... Ning oleks kindlasti veel keegi kes sellest vaimustuses oleks kui tellimiseks läheb Smile

kuldseid lehti ja jaksu
soovides
jaanus
Lehti: 1 2 3