automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pobeda mootoriga Volga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Agentuur leidis endise kodumaa avarustest I seeria Volga kere numbriga 2310 aastast 1957. Huvitavaks ja haruldaseks teeb auto see, et talle on paigaldatud vana, kuid forsseeritud Pobeda mootor. Kes pole asjaga kursis, siis teadmiseks, et esimesed I seeria Volgad varustati forsseeritud Pobeda mootoritega. Paigaldati jämedamad kolvid ja tõsteti kubatuur 2112cm3-lt 2432 cm3-ni. Tõsteti ka surveastet. Ühesõnaga võimsus kerkis 52-lt hj-lt - 65 hj-ni. Selliseid mootoreid paigaldati 3000 ringi ja viimane auto, mis sellise mootori sai on Paderini andmetel kere nr.-ga 4455. Lihtsalt tootmisvõimsusi uute mootorite tootmiseks ei piisanud ja pärast 1100 kere numbrit lasti autosid välja vastavalt võimalustele nii vana kui uue mootoriga 1957 a. lõpuni. Auto näeb välja selline.
[attachment=74085]
[attachment=74086]
[attachment=74087]
[attachment=74088]
Kuigi momendil on paigaldatud autole GAZ 21 mootor. Saab kaasa ka vana Pobeda baasil mootori. Kuna neid mootoreid toodeti väga vähe, siis tegemist ikka väga haruldase asjaga.
[attachment=74089]
[attachment=74090]
Kuna endal praegu vahendid puuduvad veel ühe auto soetamiseks, siis kui on huvilisi, võin aidata masina Eestisse toimetamisel ja lahtitollimisel.
Ja kas kellelgi on informatsiooni Eestis olevatest I seeria Volgadest, millel on paigaldatud Pobi mootor. Minu teada meil ühtegi sellist ei ole aga mine tea.
Neid mootoreid paigaldati ka algusaastate Uaz-le ja mõningal määral Gaz-69-le. Neid mootori juppe on veel saadaval.
(10-02-2019, 13:51 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Neid mootoreid paigaldati ka algusaastate Uaz-le ja mõningal määral Gaz-69-le. Neid mootori juppe on veel saadaval.
 Ma tean jah aga mingid erinevused neil siiski olid, numbrid algasid 69-ga.
Liiklusregister suur midagi ei näita:
[attachment=74102]
See ploki küljeje sissevalatud mootoriploki kood on kõigil ühesugune, olenemata sellest, kas mootor oli Volgal, Uaz-il või 69-l.Mootori numbri ees
olev tähis(ploki vasakul ülaserval) oli siis vastavalt, kas 21; 450 või 69 M. Kunagi oli paar sellist mootorit, mis 69 pealt pärit.
(10-02-2019, 18:53 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Liiklusregister suur midagi ei näita:
 Õige variant oleks 1957a Gaz 21G(vene) 48 kw 2432 cm3.