automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel kadett 1,2 s (any information wanted)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
asi selline et saaks vist 1,5 kilo eest mingi panni mil 1,2 ja automaat. soov oleks mingi sena mootor pääle panna (132 kw vist kolmesel ju?) ja seest tühjaks jne raadile viimiseks. aga tahan teada et kas tasub selle raha eest ( eelmine suvi sõitis viimati ja originaalmootor on korras sh ka kast) teab siis keegi selle auto tühikaalu? senakaga sobivust? ja kas üldse tasub osta? põhja kobades auku ei leidnud aga karp on küll uss ja tiivad kõvasti loppis
http://jeff01.autonet.ee/1.jpg
http://jeff01.autonet.ee/2.jpg
http://jeff01.autonet.ee/3.jpg
1,5kilo on palju sellise ettevõtmise jaoks nagunii kisud ta ju laiali. 750-küll.Kuigi 1,2l automaat mmmmm hea pill cruisamiseks .
Kui paned vahele 3,0 senaatori moto siis ehitada tuleb kapitaalselt ümber.Alguseks (kui plaan kindel) võiksid kasutada Ascona/Rekordi
1,8i mootorit.
1,2l= 40kW 1,8i=74kuni85kW kuigi Senator A 3,0i=110kuni132kW
ja Senator B 3,0i=130kuni150kW
Muideks on olemas ka 4,0i Senatori moto =200kW
Ise soovitaks 1,8i sest siis oleksid kuni 2,0l klassis ja shansse oleks rohkem.
Suhteliselt mõttetu ettevõtmine oleks sena mootori aretamine sellele autole.Meeletu töö ja ümberehitus ning konkurentsivõime jääks vääga küsitavaks. Totaalselt vaja esisild ümber teha (vedrustus ,amordid,rooliseade) sena mootor kaalub ju meeletult rohkem võrreldes 1,2 vanakooli mootoriga.Käigukasti tunnel vaja ringi ehitada (seda isegi 1,8 mootori puhul),pedaalide asukohta muuta,gardaan lühemaks teha,tõenäoliselt ei kannata tagasild neid KW mida sena mootor arendab.Radiaatori jaoks pole ruumi(võibolla eespool esipaneeli)
Ja ega selle 3.0 sena mootoriga pole kiirendusel midagi eriti peale hakata(olenematta sellest kui vähe auto kaalub.)Aeg mis selle \"ehituse\" peale kuluks on etteaimamatu sammuti raha kogus.1500.-eek pole ju palju kui dok.korras
Selle kadetti väärtus tekkiks just sellisel orig(mitte tuunimise) kujul korrastamisel/taastamisel.Küsi \"astrona\" käest kui \"lihtne\"on 1,8 mootorit sinna istutada ...


ps. ...aga noh inimesed võivad ju enda rahaga teha mida tahes,pangu või põlema ...oma raha ju ikkagiBig Grin
kui mõne sakslase kõrvale leiad. siis siin üks jorss on sellise kadalipu läbi teinud:

[Pilt: aaw004.jpg]
[Pilt: aaw005.jpg]

saksa keelest siis:

Kadett-C Coupe Bj. 1978,war original ein 1.6L, Umbau auf 2,0L dann 2,2L dann 2,4L dann 3,0L 24V und jetzt 3,6L 24V mit ca 275 PS
vorne Innenbelüftete , hinten Scheibenbremsen, 3,18 Übersetzung , 5 Gang Getrag vom Senator, vorn und hinten 8J13 mit 215/50 VR13,
bei Fragen oder sonstigem zum Auto;mailt an Robert (mail: Bikelino@gmx.de)

ma näen ise ka jah et ta kohe vana sena 6sil. pealt 24V peale on läinud Wink

Kuskil siin oli juttu Kadett C-st, millel twin turbo SBC vahel oli. Universaalkerega ning rohelist värvi. Nii et miski pole võimatu Wink
krt ei usu et 1,8 puhul peab kardaani tunneli kallale minema. nu kui 3.0 on nii suur ooper siis oleks turbovariant ja 2.2 lihtsam? ei tahagi kuhugi klassi kuuluda tahtsin omalõbuks kiiret opelit ja võit pole kõigetähtsam. kolmas pedaal lisada on väike töö ja radika pärast ma ei pabla aga jah vedrustusega on vast probleeme. Teine variant et ostan kupee taunuse ja vaatan sinna miskit kõvemat vahele aga massi on rohkem ju. taunus muidu mk4 ja see pole just nii ilus kui mk3 aga sinna sobivad sirjede mootorid kõik ?
OT (nagu alati...):
Kas Coupe Taunuse tegemine mitte MK3-ga ära ei lõppenud?
jeff01 Kirjutas:krt ei usu et 1,8 puhul peab kardaani tunneli kallale minema. nu kui 3.0 on nii suur ooper siis oleks turbovariant ja 2.2 lihtsam? ei tahagi kuhugi klassi kuuluda tahtsin omalõbuks kiiret opelit ja võit pole kõigetähtsam. kolmas pedaal lisada on väike töö ja radika pärast ma ei pabla aga jah vedrustusega on vast probleeme. Teine variant et ostan kupee taunuse ja vaatan sinna miskit kõvemat vahele aga massi on rohkem ju. taunus muidu mk4 ja see pole just nii ilus kui mk3 aga sinna sobivad sirjede mootorid kõik ?
VAATA ASTRONA tegemisi. kadett B/C käigukast on kolmeliitrise purgi suurune ja rekordi kast ca 20liitrise piimanõu suurune (väga piltlikult öeldes) sammuti on käigukangi väljumine kastist väga erinev ,ning sul ei ole võimalik ka kõige parema tahtmise juures ilma käigukasti/gardaani tunneli ümberehituseta sinna rekordi/sena kasti paigaldada .
Pedaalide ümberpaigutus ei piirdu kolmandas pedaaliga vaid pedaalid tuleb kõik nihutada ukse poole (sest käigukasti tunnel on võtnud ära gaasipedaali endise asukoha)ja pedaalidele jääb nii vähe ruumi ed laiema ketsiga sidurdada/pidurdada eriti võimalik pole.
Radikas on \"kähku sõitmise\" juures siiski väga oluline ,sinna kadet C radika auku mahub sena 3.0 mootorile mõeldud radikast vaevalt 1/3 kuidagi ära.
Oma lõbuks kiire oopeli saab ju Kadett GSI näol või Opel Corsale 1.8I ascona mootori istutamisega(mis on kordi väiksem töö hulga poolest)


OT: et oma lõbuks (ja ka teisi ehmatadaToungue) tuleks kadettC esiosale ehitada toruraam ja sinna vahele sokutada V 8 ,vat siis saaks kiiret sõitu ...Big Grin
Siin üks kiireOPEL Norramaalt. 1000hj nokas.
Sama auto.

mgarageu

www.overboost.com
raha paneb rattad käima...