automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kustomturism: Kustom Kulture Show 2019
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kustom Kulture Show 2019
9-10.02.2019, Kaapelitehdas (Helsingi, Soome)
Fotod: Jarmo Nuutre

[Pilt: 40158440763_73802028ff_z.jpg]


Seitsmendat korda toimunud üritus on põhjamaade skenes saanud aasta esimeseks tähtsündmuseks 
ja lisaks soomlastele on osalejaid ja pealtvaatajaid ka Rootsist, Norrast, Venemaalt, Eestist, Saksamaalt, 
Belgiast ja mujalt.

Eestist on suhteliselt mugav vaatama minna, sest Kaablitehasesse jõudmiseks tuleb Lääneterminali uksest 
väljudes lihtsalt otse kõndima hakata ja umbes 15 minutiga oledki kohal. Tiksud mõned tunnid ringi ja kui 
laupäevaõhtune peoprogramm ei huvita, siis saab juba õhtuks ilusti koju tagasi.
Pühapäeviti samas on pilet veidi odavam ja lisaks toimub ka vintage turg, kus enamjaolt küll rõivaid ja muud 
pisikraami pakutakse, kuid leidub ka mõningaid auto- ja tsikliosi.

Kuna olin ise jälle osaleja, siis jõudsin kohale juba reede hommikul kell pool üksteist. Näitus on külastajatele 
avatud laupäeval ja pühapäeval, aga reede on põhiline ülesseadmise päev ja nii on alati mõnus juba varakult 
oma laud üles seada, juttu ajada, saabuvaid eksponaate vahtida ja pintslid tasapisi kuumaks kütta.

Saabudes oli ukse ees tuttav vaatepilt - must chopatud surnukaubik, mis igal aastal saabujaid tervitab.
Suht-koht dailydriver ja minu teada sõidetaksegi sellega aastaringselt.
[Pilt: 46208458065_d276e545fa_z.jpg]
Näitusesaali astudes tervitas esimesena vaatajaid see kustom Chevy.
Esmapilgul küllaltki mild, aga samal ajal siiski üsna wild, sest juba ainuüksi katusechop paigutab 
selle masina tegelikult radical kategooriasse.
[Pilt: 33246928738_83d12f92d2_z.jpg]

[Pilt: 46208385605_3f764b37b6_z.jpg]


Esiots on küllaltki rahulik ja stock olemisega, on vaid nosed (eemaldatud liistud ja embleemid) ning 
stangelt sarved ära võetud.
[Pilt: 46208444475_1e970d51af_z.jpg]

Tagaosa on decked (liistud ja embleemid sheivitud) ning tuled uputatud - originaal tulevõru on siinsel juhul 
lihtsalt kerega ühtlustatud.
[Pilt: 46208476355_232ebfd324_z.jpg]

[Pilt: 47070248552_89a76df804_z.jpg]

[Pilt: 40157645793_dc37c66723_z.jpg]

Muudest modidest on liistud eemaldatud ka külgedelt ning lisaks kaotatud lingid. Lisaks väliste aksessuaaridena 
veel wide whitewall rehvid, peep mirror, spotlight'id ja custom ilukilbid.
32 000€ eest on võimalik selle rodi omanikuks saada.
[Pilt: 33246943628_9d66d97257_z.jpg]

[Pilt: 46208538655_be669c526c_z.jpg]



[Pilt: 40157656083_92c9fe251e_z.jpg]

[Pilt: 46208392845_8d97f14587_z.jpg]

[Pilt: 40157533443_cb57442160_z.jpg]

[Pilt: 33247016288_be3499121a_z.jpg]

[Pilt: 46398769424_410cf21849_z.jpg]

[Pilt: 33246976298_ec65e1c0d5_z.jpg]

[Pilt: 46208555205_c7fee46723_z.jpg]
Lennundustemaatiline rod, millel muude teemakohaste detailide kõrval väljapaistvamateks 
juppideks on helikopteri istmed ning mootorikattesse integreeritud lennuki mandumistuled.
[Pilt: 32180459377_4e5b895d22_z.jpg]

[Pilt: 40157537393_0b9a9eeb89_z.jpg]

[Pilt: 40157685433_bed36ddfdc_z.jpg]

[Pilt: 46208508425_8d6eceb69f_z.jpg]

[Pilt: 46398766644_8386260627_z.jpg]
[Pilt: 46208461635_7013e00db0_z.jpg]

[Pilt: 46208419285_470ae65180_z.jpg]

[Pilt: 46398797794_431bdd5b9f_z.jpg]

[Pilt: 47070176992_8089c47ca8_z.jpg]

[Pilt: 40157646283_29aa7aec85_z.jpg]

[Pilt: 32180278757_39209c5724_z.jpg]

[Pilt: 32180431287_6d74e1ce6a_z.jpg]



Nii nagu alati, oli ka seekord väljas mitmeid custom vokke, väike valik neist siin
[Pilt: 32180385507_ea109641a7_z.jpg]

[Pilt: 47070145492_71ec29ec73_z.jpg]

[Pilt: 32180336737_4503639e41_z.jpg]

[Pilt: 47070119562_0764a0d1e0_z.jpg]

[Pilt: 47070202012_29216cd567_z.jpg]

[Pilt: 33246896348_eb7e66481e_z.jpg]

[Pilt: 47122449021_fb86161922_z.jpg]
[Pilt: 40157689243_b71c1c1d51_z.jpg]

[Pilt: 46208439135_1aacb80fbc_z.jpg]

[Pilt: 32180400987_c147cc268e_z.jpg]

[Pilt: 46398791224_db95c929e6_z.jpg]

[Pilt: 46208445135_0fd8c5122d_z.jpg]

[Pilt: 47122512611_7f509c74a6_z.jpg]

[Pilt: 46208401895_c7c9a86236_z.jpg]



[Pilt: 47070053232_534e7fb2bd_z.jpg]

[Pilt: 47070186492_91a7bf1a04_z.jpg]

[Pilt: 46208457945_9abfa9990a_z.jpg]
Üks Rootsist tulnud eksponaatidest oli see päris rajult ümberlõigatud 1957 Ford Fairlane "Golden Arrow".
Chopped, shaved, nosed, decked, frenched ja kõik muud trikid alustades custom iluvõredest 
nii ees kui taga ja lõpetades ajastukohaste kroomitud plekkvelgede ning salongis keskkonsooliga. 
Väga kõva hiliste viie- ja varajaste kuuekümnendate kustomite stiilis ehitatud pill.
[Pilt: 47122490331_333b6b2bcb_z.jpg]

[Pilt: 40157588883_1ddb4eba92_z.jpg]

[Pilt: 33247051298_6ff7e0afd4_z.jpg]

[Pilt: 32180445517_8d886dfccb_z.jpg]

[Pilt: 40157534663_49f8116620_z.jpg]

[Pilt: 33247012768_fc5ffaca6f_z.jpg]

[Pilt: 47122337191_9444858b0b_z.jpg]

[Pilt: 33246926998_b285eff79e_z.jpg]

[Pilt: 46398809534_c88569216c_z.jpg]

[Pilt: 46208417215_128bc8312b_z.jpg]
"Flaky Leech" - Flying Choppers'i viimane rattaprojekt. Vähemalt nii nad ise väidavad, sest edaspidi kavatseb 
see duo keskenduda vaid juppide tootmisele (mis neil ka väga ägedad on).
Mõnus slim ratas, ei mingit tänapäevast teerullitamist.
[Pilt: 33247057728_1133da143c_z.jpg]

[Pilt: 33247024758_f37ae3ed53_z.jpg]

[Pilt: 32180383647_0edb72e532_z.jpg]

[Pilt: 32180278257_0a484a1c07_z.jpg]

[Pilt: 46208523105_d69e8e3be2_z.jpg]

[Pilt: 33246943478_20617b3f52_z.jpg]

[Pilt: 47070204242_51e825f7e2_z.jpg]

[Pilt: 46398874704_8a431dfc5a_z.jpg]

[Pilt: 32180283507_af54006a7e_z.jpg]
Teine Rootsist pärit auto oli see 1928 Ford Model A Tudor.
Sümbioos traditsionaalsest ja modernsest.
Moonroof on muide pärit Peugeot 307 pealt.
[Pilt: 33246889698_686798f691_z.jpg]

[Pilt: 47070162532_48e0d3926a_z.jpg]

[Pilt: 32180487867_6d671b7243_z.jpg]

[Pilt: 47122525741_d91aaacf5e_z.jpg]

[Pilt: 47122455551_95fc5088b9_z.jpg]

[Pilt: 33246900768_434810a7f2_z.jpg]

[Pilt: 47122412241_ac0eaa5152_z.jpg]

[Pilt: 40157655133_53420dec94_z.jpg]
See oli üks väga põnev väljapanek. Pasi Tuominen, kes eelmisel aastal oli näitusel custom mootorsaega, 
on sel korral välja mõelnud sõgeda loo Vassili Gostinetsist, kes eksperimendi käigus pidi selle rolleriga 
sõitma järjest 20 000km ilma kordagi seisma jäämata.
Kogu lugu saab lugeda neilt plakatitelt, mis siin fotodelgi, soovitan lugeda.
[Pilt: 33247065018_d86ae2e275_b.jpg]

[Pilt: 47122412191_eb141322aa_b.jpg]

[Pilt: 46398892924_0f34df1899_z.jpg]

[Pilt: 47122420201_00a1306e8e_z.jpg]

[Pilt: 46398935964_550dcc23e2_z.jpg]

[Pilt: 47122532011_eb2718f4df_z.jpg]

[Pilt: 46398890744_18d09dfc5a_z.jpg]

[Pilt: 32180294357_400c3f685f_z.jpg]

[Pilt: 47122499671_99f376cece_z.jpg]
[Pilt: 33246925488_0477cae1bd_z.jpg]

[Pilt: 46208511405_25634c0807_z.jpg]

[Pilt: 47070050602_f580fdc263_z.jpg]



[Pilt: 33246984708_47a4feab4e_z.jpg]

[Pilt: 32180468947_b986f0c769_z.jpg]



[Pilt: 32180420727_2eb558ecea_z.jpg]

[Pilt: 33246888058_588733dfb4_z.jpg]

[Pilt: 47070161912_5709869cb0_z.jpg]

[Pilt: 32180471127_ec92bd79a8_z.jpg]



[Pilt: 47122375661_5a0bd6e4db_z.jpg]

[Pilt: 47070174902_db9ee1ce2f_z.jpg]



[Pilt: 46208547135_5da8aedde2_z.jpg]
Kohal oli ka terve pinu erinevaid teemakohaseid kunstnikke ja käsitöölisi.
[Pilt: 47122470641_d76469c662_z.jpg]

[Pilt: 47070050242_cfa0870465_z.jpg]

[Pilt: 46208457475_ea4ede0c10_z.jpg]

[Pilt: 33247071698_c71305f223_z.jpg]

[Pilt: 32180447097_328daa28ba_z.jpg]

[Pilt: 47122396561_6ea06d0972_z.jpg]

[Pilt: 47070189492_219157ae9e_z.jpg]

[Pilt: 46398771374_a4405bd37f_z.jpg]

[Pilt: 40157675053_ec623792d8_z.jpg]

[Pilt: 33246879028_acd27c3ab2_z.jpg]



Allakirjutanu ise koos oma väljapanekuga
[Pilt: 33247034408_e74bddd807_z.jpg]


Ühtlasi juhtus nii, et pidin seekord ka ise lavale ronima, sest ürituse raames toimunud kunstivõistlusel
"Lowbrow Art Challenge" sai minu töö teise koha.
[Pilt: 32180471167_51e186580a_z.jpg]

[Pilt: 47070256612_f13ba4349a_z.jpg]
[Pilt: 46208573035_fc9cc74705_z.jpg]

[Pilt: 32180318037_8bd6ee3288_z.jpg]


Packardi tagatuled
[Pilt: 33246960038_c4834ba5b9_z.jpg]


[Pilt: 46208553285_66240ba24d_z.jpg]
[Pilt: 46208444635_d683a1a90a_z.jpg]

[Pilt: 33246895178_82f9335e63_z.jpg]

[Pilt: 33247035208_4c54b69bfb_z.jpg]
[Pilt: 33246947698_edc072a731_z.jpg]

[Pilt: 46398842094_5fb333304f_z.jpg]

[Pilt: 46398928564_c05310aa67_z.jpg]

[Pilt: 46398787414_fe94bf208e_z.jpg]
Laupäevaõhtuse peoprogrammi ajal täitub hoov tavaliselt väljapanekuga raggarekultuuri viljelejatest.
[Pilt: 46398813744_4231de7238_z.jpg]

[Pilt: 46208518425_d81b0943ca_z.jpg]

[Pilt: 40157616813_654d69930d_z.jpg]

[Pilt: 47070144252_6b80e8cb76_z.jpg]

[Pilt: 32180462977_8ebab813eb_z.jpg]

[Pilt: 47070159062_a6e01bb91d_z.jpg]

[Pilt: 47070199672_ab49d0f829_z.jpg]

[Pilt: 47070161372_154ff4393f_z.jpg]

[Pilt: 46208433395_1bf1b3c000_z.jpg]

[Pilt: 47122477351_48c23fb1dd_z.jpg]

[Pilt: 47122348811_2c93a3031f_z.jpg]

[Pilt: 47122399871_58cf9f3b4e_z.jpg]
[Pilt: 46398950634_a6e2e4de55_z.jpg]

[Pilt: 47070188542_181d451e11_z.jpg]

[Pilt: 46208554265_79531c5956_z.jpg]

[Pilt: 47122421451_67a1ee698b_z.jpg]

[Pilt: 46208371965_3886ac15ec_z.jpg]

[Pilt: 47070146312_a433b41013_z.jpg]

[Pilt: 46398790924_1b736a5d56_z.jpg]

[Pilt: 46398798914_4d9fdf860d_z.jpg]

[Pilt: 33247072498_e111c79fc3_z.jpg]
[Pilt: 47122504921_cf33e06808_z.jpg]

[Pilt: 47070258482_5cff8f4310_z.jpg]

[Pilt: 33246881968_967cb26936_z.jpg]

[Pilt: 33246939508_5b1daa892c_z.jpg]

[Pilt: 47070124622_df4e448077_z.jpg]

[Pilt: 47122511521_840575fa27_z.jpg]
Et pruudilgi on projektiks Amazon, siis tiirlesime selle masina ümber päris palju.
Tema oma tuleb küll väga mild, modifikatsioonidest vaid mõned sheivid ja veidike ehk uputamist 
ja muud nipet-näpet, kuid siiski on väga tore vaadata õnnestunud radikaalsemat Amazoni lõikust.
Eelkõige seetõttu, et Amazon on juba tehasest niivõrd paigas kujundusega, et teda on küllalt
keeruline ilusamaks teha ja seda on näha ka suurema osa siiani tehtud custom Amazonide pealt, et 
suurem osa tegijaist pole väga hea silmaga olnud. Näevad lihtsalt kuidagi off välja. Kuigi - eks
see on alati ka maitse küsimus.

See eksemplar aga, 1969 Volvo Amazon "AmaZZon", on väliste muudatuste osas väga hea tulemus.
Kaks asja, mis Amazonide puhul välimuse tihti lõhuvad, on kehv katusechop ja tagaluugi sheivimine. 
Sellel projektil on chop'i flow väga hästi õnnestunud ning kallutatud -b-piilarid annavad sellele veel 
nüanssi juurde. Tagaluugi sheivimise osas on Amazonil aga vähemalt minu silmis see probleem, et kuna luuk on 
allapoole kaldu, siis siledaks tehtuna jääb sinna kuidagi veidralt tühi ja kummaline visuaal. 
Konkreetsel masinal on see probleem lahendatud tagasihoidliku embleemi näol, mis lisab täpselt parajalt
vajalikuk kirjusust.

Muide, katus ja armatuurlaud on pärit Pobedalt ning tagaklaas pidada samuti GAZ'i päritolu olema.
Mõningaist muudest modifikatsioonidest nii palju, et mootorikatte keskosa on tõstetud, split esiklaas, 
esi- ja tagatuled on küll uputatud, kuid vaid ümbriste näol; tagaiste on tehtud kahekohaliseks elik kasutatud 
kahte esiistet. Mootoriks on 2.3 V6 Ford Granada pealt, vedrustus õhu peal.
Millegipärast on autol küll V8 embleem külje peal, aga mis seal's ikka, küllap siis tundus millegipärast vajalik.
[Pilt: 46208376985_f6ea13de78_z.jpg]

[Pilt: 47122385181_65304ee14c_z.jpg]

[Pilt: 47070173832_d61fcf41a0_z.jpg]

[Pilt: 32180385437_9fe24fbc3d_z.jpg]

[Pilt: 47122342001_136fbf17a4_z.jpg]

[Pilt: 47122469441_bd15d1c003_z.jpg]

[Pilt: 47070087532_893530b493_z.jpg]

[Pilt: 40157668973_61b057966c_z.jpg]

[Pilt: 32180493297_243a059019_z.jpg]

[Pilt: 46208450175_e8af19b40e_z.jpg]

[Pilt: 47070246632_511b24b957_z.jpg]

[Pilt: 46398938804_5fb1fae502_z.jpg]

[Pilt: 32180401307_0fb64eb3ac_z.jpg]

[Pilt: 46398852094_fa6599ea77_z.jpg]







Ongi jälle kõik, aitäh ja järgmiste kordadeni!
V 6 on ju silt. 8 st on ju 6 tehtud... Rolleyes
Lehti: 1 2