automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pidurisadula õhutusnippel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem nimelt selle, et see on maha murdunud. täitsa juure pealt. Kuidas seda kõige õigem oleks kätte saada? välja puurida? või on veel mõni variant?
Katkiste poltide lahtikeeramiseks sihukesed vastupidi keermega pulgad olemas. Puurid augu sobivaks ja keerad selle pulga sinne nigu kruvi vastupäeva sisse, see on sihuke koonus, kuskiltmaalt jääb kinni ja hakkab polti lahti keerama. Enne muidugi lustlikult toda MoS2 või vastavat roostelahtistit kah pääle. Ei tea aga kommenteerida, mida sihuksed vidinad poes maksavad.

Terv. Ivar
lisaks \"IIIFFFAR\"i sulatõesele jutule (koonilised vastupidikeermepulgad, mis selleks ette nähtudki) \"tagurpidi\" puuri - sellega võib kah õnnestuda \"lahti ehmatada\". Kui see muud ei anna, on vähemalt auk, kuhu keermepulgaga lähenedaWink
Kas selline variant ei tuleks kõne alla, et sinna peale üks pisike polt keevitada ja siis lahti keerata? Muidugi on oht, et keevitab selle poldi sadula külge, mitte nipli külge.
Ta saadanas nii pisike... see nippel. Selleks, et tugevasti keerata saaks, ei piisa tirtsust-särtsust, peaks ikka korralikult kinni põletama. Sellega sulatab aga kogu nipli sinna sadula sisse...
ja tegeleikult kui mõtlema hakata, siis peaks too vist hitleri pasast kah veel olema nii et keevitus langeb ära...
lihtsaim variant jah vast nati peenema puuriga kui nippel ise läbi puurida ja siis pisikese meisli ja haamriga peaks olema nipli jäänused eemaldada isegi keeret peaaegu vigastamata, peale seda keermepuuriga keere ära puhastada ja uus nippel sisse. Puurides tuleks sadul kindlalt kinnitada, eriti puurpingis asja tehes, muidu võib väga haiget saada. Vastupidise keermega pulgaga võib ka proovida, kuid kui nippel on lausa ära murdunud (mitte keeramiskandid maha keeratud) pole garantiid, et ka pulk ära ei murdu, keermepuuri ntx ei ole mingi kunst katki murda ning ma usun et see keeramispulk suht sarnasest, kõvast aga rabedast materjalist tehtud on. Aga katseta ja anna teistelegi teada, kuidas õnnestus.
See pulk üsna sitke. Pole mina veel ühtegi ära lõhkund. (Igasugu muid asju paraku küll liigagi palju Big Grin )
sel juhul tasub proovida isegi, ise ma pole seda kasutanud, kuid ma olen näinud mitut puruks keeratud pulka. Võibolla oli vahe keerajas, võib olla pulga tootnud firmas, kuid see ei tohiks ka nii kallis lõbu olla, et proovida ei võiks Smile
Niisiis sai asi eile käsile võetud. Proovsin algul tagurpidi puuriga lasta aga ei tulunud midagi head sellest. Võtsin siis tavalise puuri (6,5mm) ja sa asi täpselt välja puuritud, vähemalt keerme jagu. otsas olev koonus oli aga ikkagi tugevalt kinni. Pärast pikaajalist naaskliga torkinist õnnestus ka koonus lahti saada ja nüüdseks asi juba sõidab ja ka pidurdab Big Grin hästi.
Tanud kõigile nõuandjatele Cool
Oleneb, mis masina pidurisilindriga tegu. Mul õnnestus ka kunagi mosse tagumise piduri õhutusnippel ära murda ja siis lihtsalt läksin ja tõin poest terve uue silindri, sest väljapuurimine ja uue vindi lõikamine tundus olevat mõttetult suur keberniit... Sellise situatsiooni vältimiseks tuleb lihtsalt neid õhutusnipleid paar korda aastas keerata. Roostelahustajate efektiivsus kipub aga sellistes kohtades jääma kehvapoolseks.
IIIFFFAR Kirjutas:See pulk üsna sitke. Pole mina veel ühtegi ära lõhkund. (Igasugu muid asju paraku küll liigagi palju Big Grin )
pulkadega pole minagi veel \"hakkama saanud\" - samas neid \"emaseid\" keermestamisvahendeid (poltide-lattide keermestamiseks) ärge ilma \"sabata\" kasutage (näiteks kruustangide vahel). Niikui natuke tange pingutad, teeb rabe materjal \"prõks\" - mis tähendab, et selle asjaga ei keermesta enam midagi...

t,
enam selliste asjadega laisk ei ole
Ma mõtlesin ikke neid vastukeermepulkasid selle sitkuse koha päält. Keermelõikuspulki tuksi keerand küll Sad , aga oli ka miskid odavad hiinakad, eriti ei lõigand kahBig Grin