automoto.ee foorumid

Täisversioon: Isetehtud matkaauto, "vanlife" ja kogemusi Eestis? Matkakas!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(19-03-2019, 16:00 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 14:58 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 13:55 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]...miks ei peaks elamuna toimima? Näiteks selline konditsioneeritud õhu ja kliimaseadme asemel on alkoov olemas ja lifti ei pea paigaldama.

Sest see on 3 korda üle eelarve  Big Grin
Ja need 3 korda odavamad eranditult kõik romud! 
Ses suhtes tasub üle vee põhja ja loodesse vaadata, lisaks Euroopa. Rootsist saab sellise alkooviga Renault' 2600 euriga + transa ja arvelevõtt. Mitte, et mujal asjad vägapalju odavamad oleks aga seal on valikut, kuna on rikkamad maad, ostetakse ka mootor ning värv mõnikord juurde jne, jne. Lisaks on paljud meil müüdavad ju sealt toodud + kasum. Sellise korraliku jõulise katlaga tagaluugi eest küsitaks meil ikka palju rohkem, kui 3800€. Lisaks Rootsi ja Soomega on nende erinevad oksjonkeskkonand ,kuskohast võib raha olemasolul väga heade hindadega väga häid asju saada. Rootslastel on selleks näiteks Klaravik, sealt REAALNE eile müüdud (reserv saavutatud) kaubiku näide 1800-eurone kraanaga Transit. Kas pole mõistlik hind?
rootsis pidavat kõik liisinguautod peale liisingu lõppu minema oksionile ja sealt kõigil võimalik sebida.
(19-03-2019, 13:55 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 13:36 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 11:02 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]NB! Tagavedu on küll hea manööverdamisel, aga libedal või muruplatsil liikumine on kerge tagaotsaga väga ... huvitav?

lumeketid vast aitavad pisut?

Te öelge, kus kämpinguplatsil neid lumekette kasutama hakatakse, ma tulen nalja pealt vaatama.
nali või mitte,aga töötav lahendus.siin mõni aasta tagasi keskonnateenused uputas prügiauto ära ja puksiir tuli tagurpidi õngitsema.tee kallakul ja pehme ja no ei liikunud see puksiir kui siis külg ees metsapoole.tagasild üles ja ketid alla ja astus taas iseseisvalt ja sinna kuhu sohver soovis.kettideta pusima hakkad kaevad auku ja pinnas rikutud,õigel ajal ketid alla siis ei juhtu midagi.
(19-03-2019, 16:00 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 14:58 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 13:55 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]...miks ei peaks elamuna toimima? Näiteks selline konditsioneeritud õhu ja kliimaseadme asemel on alkoov olemas ja lifti ei pea paigaldama.

Sest see on 3 korda üle eelarve  Big Grin
Ja need 3 korda odavamad eranditult kõik romud! 
Ses suhtes tasub üle vee põhja ja loodesse vaadata, lisaks Euroopa. Rootsist saab sellise alkooviga Renault' 2600 euriga + transa ja arvelevõtt. Mitte, et mujal asjad vägapalju odavamad oleks aga seal on valikut, kuna on rikkamad maad, ostetakse ka mootor ning värv mõnikord juurde jne, jne. Lisaks on paljud meil müüdavad ju sealt toodud + kasum. Sellise korraliku jõulise katlaga tagaluugi eest küsitaks meil ikka palju rohkem, kui 3800€. Lisaks Rootsi ja Soomega on nende erinevad oksjonkeskkonand ,kuskohast võib raha olemasolul väga heade hindadega väga häid asju saada. Rootslastel on selleks näiteks Klaravik, sealt REAALNE eile müüdud (reserv saavutatud) kaubiku näide 1800-eurone kraanaga Transit. Kas pole mõistlik hind?

Kui selliseid konge vaadata, siis on üheks väga oluliseks kriteeriumiks küljeukse olemasolu. Olemasolev uks teeb elu ikka väga palju lihtsamaks ja odavamaks.

Viimased näited on lihtsalt kinnised kuudid, need väga hästi ei toimeta mu meelest.
Kaubikusse seaduslikult istmerea lisamine on ikka üüratult kallis lõbu. Vaja on sertifitseeritud paigaldajat ja istmeid ( igal paigaldajal oma istmed) Tehase lohkudesse romula istmeid eestis ei paigaldatta,  lihtsalt pole kellegil luba.  Näiteks T4- ja kolm istet lisada maksad ca. kahe, kolme üheksakohalise bussi hinna  Big Grin
(19-03-2019, 16:25 PM)klemm Kirjutas: [ -> ]Kaubikusse seaduslikult istmerea lisamine on ikka üüratult kallis lõbu. Vaja on sertifitseeritud paigaldajat ja istmeid ( igal paigaldajal oma istmed)
busside ümberehitajad osad vähemalt teevad ise istmed valmis ja paigaldavad neid.istmed koos kinnitustega loomulkikult vist soomes testitud kalli raha eest ja nii saadakse litsens.
Huvitav, kas keegi teiste postitusi üldse loeb ka, või kõik ainult kirjutavad Big Grin

Volkar-kiirabi on juba kolm lehte tagasi majas, edasine vaidlus aluskaubiku teemal pointless.
(19-03-2019, 16:23 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Kui selliseid konge vaadata, siis on üheks väga oluliseks kriteeriumiks küljeukse olemasolu. Olemasolev uks teeb elu ikka väga palju lihtsamaks ja odavamaks.

Viimased näited on lihtsalt kinnised kuudid, need väga hästi ei toimeta mu meelest.

Nendele kinnistele kuutidele ukse tegemine on kõige lihtsam asi üldse! Kui on veel isoleeritud vahvelsein, seda lihtsam. Tiigersaag ja tehtud. Raamistavat aluprofiili müüakse igasugust, liime ja hingesid ka. Ja see ongi parem kui ust ei ole, kui et uks on "vales kohas". 
Ise mõtleks selliste soojade vahvelkuutide puhul üldse TAGANT väljajooksvale magamistoale. Selle sõidutad siis välja kui tahad või pikemalt oled, võid ka kiire öö "kokkupakitud" majas teha. See peaks suurusjärk 2 meetrit välja sõitma ja nii tekitama elutoa. Ei tohiks olla jällegi tuumafüüsika teha, kui töökoda olemas ja natukenegi käelist oskust. Seesinane vahvelpaneel ja voodi ei kaalu suurt midagi ja siine on ka saada igasugust.
See pole muidugi mingi uus leiutis aga kandilisele kastile on seda lihtsam ja efektiivsem teha, kui näiteks kõverkülgsele rattakoobastega kaubikule Big Grin  Lisaks ei pea eraldi tagauksi olema. 
(19-03-2019, 16:50 PM)Jesper Kirjutas: [ -> ]Volkar-kiirabi on juba kolm lehte tagasi majas,

Kus ta siis on Big Grin Heal juhul peatus huviline mingisel Ducato kuulutusel.
Kuna see lõim siin on pigem üldarutelu mootorkodude iseehitamise teemal, siis
jutud erinevatest alustest sobivad kenasti ju. Lihtsalt need subjektid ei mahu teemaalgataja praegusse eelarvessse ja/või ettevõtlikusesse tuua baas välismaalt.
(19-03-2019, 16:25 PM)klemm Kirjutas: [ -> ]Kaubikusse seaduslikult istmerea lisamine on ikka üüratult kallis lõbu. Vaja on sertifitseeritud paigaldajat ja istmeid ( igal paigaldajal oma istmed) Tehase lohkudesse romula istmeid eestis ei paigaldatta,  lihtsalt pole kellegil luba.  Näiteks T4- ja kolm istet lisada maksad ca. kahe, kolme üheksakohalise bussi hinna  Big Grin

Dokumentidega iste dokumentidega paigaldus ja dokumentides kirjas arvesta vähemalt 1000.- koht/iste. Mul läks u. Nii maksma nende kolme lisa istme paigaldus per tk. Aga need olid ka uued istmed koos seljatoe reguleerimisega ja turvavööd istme küljes kaks TK ka koos käetugedega.
(19-03-2019, 11:46 AM)margus61 Kirjutas: [ -> ]Pole see ruumi küsimus nii hull midagi. Konkreetsel juhul on teemaks kaubiku sisustamine matkakaks.
- auto tehnikaga tegelevad vastavad töökojad ära;
- tooriku kere ei vaja keevitamist ja pindmise roostega saab tegeletud ka õues, kui aega ja ilma valida;
- tegutsemine toimub kaubikus sees, talvel sinna elektripuhur panna ja mingi 12m3 soojaks kütta pole probleem.
Saab hakkama küll. Pigem on oluline see, et elekter oleks võtta ja et öösel tühjaks ei varastataks.

Lisaks matkakale peaks ikka teine liikur veel kasutada olema. Esiteks matkakas (eriti iseehitamisel) pole alati sõidukõlbulik. Teiseks on mõistlik seda reserveerida ainult sihipäraseks kasutamiseks - minimeerida kulumist ja igasugu riske liikluses viga saada või varaste ohvriks langeda.

Palju edu kaubiku sees nt. vineeri lõikamisel tahvlist või ...
Ruum on väga vajalik ehitamiseks.
Jah pärast viimistleda võid ja pisiasju nokkida õues maja ees aga ei ehita ikka ilma ruumita. Ka materjali hoiustamiseks on vaja kohta ja tööriistade jaoks samuti. Midagi ei tule asjast välja kui pool tundi tõsta asju kuskilt välja ja pärast tund aega kokku korjata.
(19-03-2019, 11:02 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Veoautode ja busside peale ehitatud "kodudest"
Peale esimest pikemat sõitu, koos linnaekskursioonide ja parkimise(leidmise)ga või peale esimest kinnijäämist kämpingu muruplatsil hakkad mõistma, et isegi pika teljevahega kaubik on liiga suur ja soovid kergemat ja väiksemat.
NB! Tagavedu on küll hea manööverdamisel, aga libedal või muruplatsil liikumine on kerge tagaotsaga väga ... huvitav?

Miks tagaveoline matkas peaks tagant kerge olema? 
Jah päris tühi on kerge aga kui ikka midagi sees on siis on päris hea. Ja no matkas on ju midagi ikka sees.
(19-03-2019, 17:26 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 16:50 PM)Jesper Kirjutas: [ -> ]Volkar-kiirabi on juba kolm lehte tagasi majas,

Kus ta siis on   Big Grin
...
Lihtsalt need subjektid ei mahu teemaalgataja praegusse eelarvessse ja/või ettevõtlikusesse tuua baas välismaalt.

Too viimane on tihtipeale esimene mure! 

Kiirabid: kunagi BaltMotorsi ajal tellisime ka Vani selelks tarbeks ja kõik käib nendel ikka heavy-duty! Mingil hetkel, kui Eestis hakati koonerdama ja kiirabide alusteks võeti tavaveermikuga saast (Hyundaisid mäletate jms), sai kiirelt läbi. Mujal on need kõik eriti hääde alusvankritega, sestap tõesti parimad võimalikud matkaautoks/ratasmajaks.

Näiteks selline LT Saksas ja päris kristlikus hinnas. 4Motion lihtsam kiire abi auto koos kaldteega ka.  USA-raud NATO vägede käest on juba palju kallim ja kiirabide eest tahetakse kohati suisa sõgedaid numbreid. B-katist väljas 4X4 Sprinter 515CDI aga maksab juba väga suured numbrid.
Kas need Hyundaid mitte esimesed (või ühed esimestest) tutikad ambulatntsid EV-s polnud?

E: pilt kolmteist aastat tagasi lõppenud osta.ee oksjonilt. Ehitusaasta 1994
[attachment=74739]

E2: paras konstruktor algajale

[Pilt: 122569833.jpg]

https://www.auto24.ee/used/3075647
(19-03-2019, 17:26 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 16:50 PM)Jesper Kirjutas: [ -> ]Volkar-kiirabi on juba kolm lehte tagasi majas,

Kus ta siis on   Big Grin Heal juhul peatus huviline mingisel Ducato kuulutusel.
Kuna see lõim siin on pigem üldarutelu mootorkodude iseehitamise teemal, siis
jutud erinevatest alustest sobivad kenasti ju. Lihtsalt need subjektid ei mahu teemaalgataja praegusse eelarvessse ja/või ettevõtlikusesse tuua baas välismaalt.
Alguses peatusin Transititel ja Jumperitel, siis mõtlesin koguks raha ja ostaks 8+1 jumperi,  siis ducatodel. Siis aga järsku kolm inimest järjest soovitasid kiirabi läksin seda vaatama ja tegin proovisõitu ja juba esimesel ringteel lõid mu silmad särama nagu ambulantsi vilkurid, nii hakkas meeldima, käisime ülevaatusel ja ma isegi kõndisin koos ülevaatajaga koos auto all, nii et ma olen täitsa pro asjatundja nüüd Wink tegin kõne oma mehaanikule, kel niigi jube kiire ja kes Calibrat hooldab ja esimesee asjana küsis "mis teenust ma sellega pakkuma hakkan", tema ütles, et no tema parem teeb keretöid Transitile, kui seda mootorit mul remontima hakkab, no peale tema innustavat kõnet, ma siis tema kiuste mõtlesin, et jah jääb volkar, aga kui see nüüd halvasti läheb, siis kõik need, kes soovitasid kiirabi toovad mulle kingiks Põhjamaadest uue baasi, võite juba täna arutada millise Smile 
---
Minu arvamusel võib ka teemat lõimida, aga samas pole ka mõtet mingitesse ulmekallitesse variantidesesse minna. 
---
Oleksin täna juba kiirabi paberi ka saanud, aga jäin 7minuti hiljaks kuna google väitis tütrele, et Saue on kella 18 lahti täna. Saatsin uue info guuglisse, et keegi teine nii nõmedalt päeva ei planeeriks. 
Kiirabil on ametlikult ka 4 kohta. Ülevaatusel öeldi, see kus nad täpselt asuvad ei loe, kui nad on kinnitatud. 
***
Mis puutub küsimusse, et matkakas ja calibra, kaks hobiautot. Siis Calibra on mul igapäeva sõidumasin, mille ma lasin korda teha (loe korduvad sõidud remonditöökotta mitme kuu jooksul) ja ptui ptui ptui, sõitsin 8kuud jutti, kuni oli vaja õli kallama hakata ja siis oligi aeg õlivahetusse minna ja see auk kuhu õli kadus on nüüd siis kinni lapitet. Ma ei tea, kas nüüd saab jälle 8 kuud ainult talla või, mis saama hakkab, vana auto ikkagi. Aga kümme aastat uuema peugeotiga võrreldes märksa tublim. Kuna ma olen otsustusvõimetu inimene ja ei osanud otsustada kumma auto ma maha müün, peugeoti ja calibra kütusekulu vahe on kena 4.2 ja 7.5 vastavalt kompuutri näitude järgi. Ainuke loomulik lahendus oligi osta veel üks auto juurde Smile
***
Aga öeldakse, et meie alateadvus mõjutab meid kui ikka naaber oma kollast mb spritnerbussi aasta otsa minu maja ees pargib, siis üsna loogiline valik ju
mehed hakake raha koguma - selles jutus on tõde sees Big Grin
Või nii, või nii. Ju siis ksf! Jesperil parem tähelepanu, sest ka praegu lapates ei leidnud midagi konkreetsemat transporterkiirabi kuulutusest mis on hetkel mitteaktiivne ja hinnagutest palju sinna veel kuluda võiks ja kus nende parem valik asub.
Vähemalt asi areneb kusagile Big Grin
Olles ühte sarnast (Soomest toodud küll) kiirabi näppinud. Siis see oli väga korraliku soojustusega seintes+ lisaventilatsioon ja küte kongis. Ehk pool tööst tehtud juba. Lisaks ka sisse ehitatud inverter voolule. Kui sul sama on,siis polegi esialgu sul muud kui madrats autosse ja tuld. Kõik muu tuleb hiljem kui saad pildi ette mida reaalselt vajad. Võta koer ja kanister vett kaasa ja päikeseloojangut nautima. Edu Smile
(19-03-2019, 21:45 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Küsiks siis ka mis aasta aparaat sai soetatud ja mis mootoriga ???
Pildilt tundub korralik aga kus teostati ülevaatus, kui saladus pole ?
Sisemusest mõni pilt ?
Kas ka olemas eelnev hooldusajalugu ?
Palju on läbisõit ?
2.5 diisel 96kW 2004a ex-kiirabi
112mek https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukT...ntroll.jsf

Mul ei ole seest pilti ja kuulutus võeti alla 
hooldusraamat sai täis 350 000 juures ja millegipärast seda järgnevat hooldusraamatut enam ei ole mapi vahel


(19-03-2019, 21:48 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Olles ühte sarnast (Soomest toodud küll) kiirabi näppinud. Siis see oli väga korraliku soojustusega seintes+ lisaventilatsioon ja küte kongis. Ehk pool tööst tehtud juba. Lisaks ka sisse ehitatud inverter voolule. Kui sul sama on,siis polegi esialgu sul muud kui madrats autosse ja tuld. Kõik muu tuleb hiljem kui saad pildi ette mida reaalselt vajad. Võta koer ja kanister vett kaasa ja päikeseloojangut nautima. Edu Smile
Kahjuks see müügimees ei osanud mind eriti õpetada, kuna töömees, kes autot näppis ei olnud sel päeval seal.
Mul suht plastik on seest, kui ühe kapiukse lahti võtsin, siis viskas külma sisse, ventilatsioon on topelt, sõiduajal läheb kiirelt soojaks, aga seal pidi olema ka mingi kütteseade eraldi, mille olemasolust ma ei saa aru, mingi vooluvärk on ka jah, aga ma ei saa sellest väga aru
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24