automoto.ee foorumid

Täisversioon: Isetehtud matkaauto, "vanlife" ja kogemusi Eestis? Matkakas!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Otsisin,aga ei leia enam Soome kiirabi pilte üles. Kas sul on kapid üleval mõlemal pool või ainult ühel? Lisa soenduse sai mäletamist mööda tööle panna autojuhi kohalt. Sommidel oli nii diislilt kui ka 220V. Ehk kui seisis haigla juures,siis ilmselt oli pistik sabas ja hoiti soojas. Pistik oli esivõre sees väikese vedruga luugi all. Kas sireenid on veel peal Smile
Minu näpitul olid kapid ühel pool üleval ja kaks istet ühes küljes. Teine sein oli lage ja sealpool oli ka kanderaami mingi rada/relss. Ja külejepaneeli sai lihtsalt mõne kruviga eemaldada. Kui selle ära võtad,näed mis all toimub. Soojustuse mõttes.
Teine mis toodi samal ajal omas aga kappe mõlemal pool üleval ja ka all ühes seinas. Lisatoole oli ka mäletamist mööda ainult üks taga. Eks neid ilmselt erinevaid versioone erinevate otstarvete jaoks.
(19-03-2019, 23:39 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Osta.ee

[Pilt: 1_1_50655829.jpg]

See on siis põhjus, miks hooldusraamat vol 2 on kadunud. Eks peab siis uurima, kuidas see masin järsku sõiduvõimeliseks sai
info osta.ee "Sõiduk ei käivitu ja surve karteris (starter mootorit ringi ei aja). Mootor amortiseerunud ja vajab asendamist uuega (sõiduk ei ole sõiduvõimeline). " 
Minu "kiirabil" on nii webasto kui ka defa salongisoojendus 220v pealt. Samuti "kolesuur"inverter voolu tegemiseks. Tagakapid kahel pool, üleval, ühelpool ustega. Sisse sai 140cm lai voodi ja kogu selle alune on panipaigaks. Kööki-peldikut sisse ei tahtnud ja kui külmkast kah ühes võtta, siis ega seal suurt  vaba ruumi ei jäägi. Eks voodi saab ka teistsuguse teha, mul ei olnud rohkem kohti vaja kui kaks ja see lihtsustas asjade paigutust. Kokku olen nüüd kahe aasta peale "elanud" seal 100 ja peale päeva aprillist-oktoobri vahemikul ja läbitud miski 20000 km-i. Nullli lähedastel õuekraadidel hakkab kiusama kondents ja suvel kui öösel oli ca 30 ringi, siis tuli õhku eraldi ventilaatoriga liigutada(katuseluugist jääb väheks), muidu on see plastsisu täitsa mõnus.Tagumised klaasid tuli ka kinni katta päikse eest :Smile igatahes edu, mina olen enda omaga küll rahul Big Grin , valisin enda masina just sisu pärast, et mitte ise ehitada.
Nüüd oleks aeg teha konkreetne auto teema projektide alla. Siis on olemas järgmisel korral uuel otsijal veel üks kogemuse teema mida lugeda. 
Siin üld teemas kaob see info ära. Ja siin saab edasi rääkida matkaautode üld teemadel.
(19-03-2019, 22:48 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Olles ühte sarnast (Soomest toodud küll) kiirabi näppinud. Siis see oli väga korraliku soojustusega seintes+ lisaventilatsioon ja küte kongis. Ehk pool tööst tehtud juba. Lisaks ka sisse ehitatud inverter voolule. Kui sul sama on,siis polegi esialgu sul muud kui madrats autosse ja tuld. Kõik muu tuleb hiljem kui saad pildi ette mida reaalselt vajad. Võta koer ja kanister vett kaasa ja päikeseloojangut nautima. Edu Smile

See on kõik sõltuv konkreetse auto algsest tellijat. Ka Soomes võivad nad erineda aga kui auto pole Soomest aga nt. Belgiast siis kas soojustusele on panustatud nii nagu põhjamaades ? Lahti on vaja võtta ja kontrollida. Seda siis kui külmemal ajal plaanis matkata või kuumas suves ööbida.
Seda kindlasti,et vaja paneel maha võtta ja vaadata mis all on. Minu näpitul olid need küljepaneelid mõnede selliste suure keermega kruvidega kinni. Noh,et keerad umbes pool pööret ja ja kruvi on juba 1cm väljas ning lahti. Ja seal oli korralik. Nagu sulgi olid ka talad täidetud isegi. Salongi poolt vähemalt oli ka foolium kate materjalil peal. Muidu oli selline pehme materjal see soojustus. Ja sellel sai ka seisu ajal lisaventilatsiooni käima panna kui vaja.
Vägev! Eestis piiratud kättesaadavusega meditsiiniteenuste tingimustes täiesti mõistlik omada isiklikku kiirabi, saab selles suhtes ka kogukonda aidata.
Ootame uut teemat konkreetsete tegevustega!
(18-03-2019, 23:41 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Mis aga lugemisoskust ja loetus arusaamist puudutab, tule sul kooli tagasi minna! 
Sa ei saa isegi sellest aru, et ma olen 14 aastat omanud ja sõitnud alajõulise linnaülekannetega kastiga autokesega... Vähemalt 8 Talveralli rada on sellega tehtud, kui mitte isegi 9.

Oeh, jätkame siis offtopicuga. Sa väitsid ennemalt, et 55kw diisel-pisikaubik Citroen Nemo (Bipper/Fiorino) on mingi sõidurõõmu pakkuv äge asi. Praktilisele kasutuskogemusele ja kriitikale upitad vastu oma Saxot. Tubli on. Saxo on tõesti linnaauto ainult väikeste erinevustega võrreldes sinu eelnevalt kiidetud väikekuudiga:

Saxo lauppind on 2,02m2, Nemol on see 2,94m2 - Kui palju mõjutab maanteekiirustel sõites kütusekulu ja minekut õhutakistus kolmandiku võrra suurem lauppind? Peenematest aerodünaamilistest finessidest, nagu Saxo tilgakujuline tagumik seatuna kõrvuti kaubiku sirge tagauksega, ei ole vist mõtet rääkida.

Saxo tühimass on alla tonni, Nemo plank pirukas 1,1 - jämedalt 200 kilo tassitakse Nemos rohkem kaasa igal hetkel. Mõjutab dünaamikat ja kütusekulu? Ei?

Me võrdleme omavahel diisleid, eks. Saxo diisel on 1,5l, Nemo oma 1,3 - jämedalt tähendab see seda, et võrreldava 55 kw kätesaamiseks peab Nemo katel midagi rohkem tegema, ei tea, mida?

Big Grin

Linnakiirustele projekteeritud sõidukatega saab Eesti maanteedel suurepäraselt hakkama. 14-aastasele Saxokogemusele on vastu panna sõidetud Fiesta, Polo, Derby, Clio, Yaris, Seicento ja Micra. Saab, jumala eest saab. Aga selle kogemuse pealt väita, et linnaputuka paja ja ülekannetega kaubik on väljaspool linna mingi asi... Big Grin
(20-03-2019, 01:00 AM)The a Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 23:39 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Osta.ee

See on siis põhjus, miks hooldusraamat vol 2 on kadunud. Eks peab siis uurima, kuidas see masin järsku sõiduvõimeliseks sai
info osta.ee "Sõiduk ei käivitu ja surve karteris (starter mootorit ringi ei aja). Mootor amortiseerunud ja vajab asendamist uuega (sõiduk ei ole sõiduvõimeline). " 
Tehnoülevaatusel kontrollides olid ju ikka heitgaasid paigas ja õlilekkeid ei tuvastatud?
Ei tahaks uskuda et amortiseerunud mootoriga saaks TÜV läbida ja seega pole vast muretsemiseks põhjust.
(20-03-2019, 20:32 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
(20-03-2019, 01:00 AM)The a Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 23:39 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Osta.ee

See on siis põhjus, miks hooldusraamat vol 2 on kadunud. Eks peab siis uurima, kuidas see masin järsku sõiduvõimeliseks sai
info osta.ee "Sõiduk ei käivitu ja surve karteris (starter mootorit ringi ei aja). Mootor amortiseerunud ja vajab asendamist uuega (sõiduk ei ole sõiduvõimeline). " 
Tehnoülevaatusel kontrollides olid ju ikka heitgaasid paigas ja õlilekkeid ei tuvastatud?
Ei tahaks uskuda et amortiseerunud mootoriga saaks TÜV läbida ja seega pole vast muretsemiseks põhjust.

Ma ei saa aru mis siin imestada on,et see pada seal kiirabi peal otsa sai ja siis maha müüdi kui mootori rikkega pill,need pajad ongi pasad!
Osjoni võitja tegi mootori korda,läbis ülevaatuse ja asi Ants,mis siin imelikku on,mootoreid ikka remonditakse joppenpuhh!!!
(20-03-2019, 21:22 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]
(20-03-2019, 20:32 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
(20-03-2019, 01:00 AM)The a Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 23:39 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Osta.ee

See on siis põhjus, miks hooldusraamat vol 2 on kadunud. Eks peab siis uurima, kuidas see masin järsku sõiduvõimeliseks sai
info osta.ee "Sõiduk ei käivitu ja surve karteris (starter mootorit ringi ei aja). Mootor amortiseerunud ja vajab asendamist uuega (sõiduk ei ole sõiduvõimeline). " 
Tehnoülevaatusel kontrollides olid ju ikka heitgaasid paigas ja õlilekkeid ei tuvastatud?
Ei tahaks uskuda et amortiseerunud mootoriga saaks TÜV läbida ja seega pole vast muretsemiseks põhjust.
Ma ei saa aru mis siin imestada on,et see pada seal kiirabi peal otsa sai ja siis maha müüdi kui mootori rikkega pill,need pajad ongi pasad!
Osjoni võitja tegi mootori korda,läbis ülevaatuse ja asi Ants,mis siin imelikku on,mootoreid ikka remonditakse joppenpuhh!!!
Kui juba ka selline info on olemas siis seda enam pole muretsemiseks põhjust.
(20-03-2019, 21:22 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]...Osjoni võitja tegi mootori korda,läbis ülevaatuse ja asi Ants...

Ega nii Ants ka pole, pigem Juhan.
Oktsioni võitja ostis auto 18 aasta lõpul, tegi korda ja müüs ülevaatusega auto. Eelmine ülevaatus tehti 18 aasta algul ja kehtib aprilli kuuni.
See ju jah suht tavaline on,et katkise pajaga pill ostetakse ja siis pada kas korda tehakse või teine vahele pannakse. Selle nimi ju business Smile
Ega vanemat autot ei pea kartma. Isiklikult käiksin kriitilise pilguga pidurimajanduse/puksinduse/roolimajanduse ja kütuse poole üle ning tuld kas või teispoole maakera. Selle pluss on ka veel,et tehnikalt on see väga levinud auto. Ehk olles kus iganes maal on suht tõenäoline leida sobilik varuosa mõistliku hinnaga ja kiiresti. Sama ka kodumaal olles. Täna juba korra vaatasin,et ohoo hoovis samalaadne kollane volkar. Astusin juba ka ligi,aga ei olnud sama. Vene härra oli ja Narva poolt. Ütles,et tema pillil oli ostes 580000 km ees aga paberite järgi vahetati mootor ja käigukast 440000 pealt ära. Temal oli aga naljaks versioon,kus oli taga neli! istet ja kanderaami koht. Seinad olid tühjad Sad 
Neid vist päris üks jagu liikvel ikka vist.
(19-03-2019, 23:30 PM)The a Kirjutas: [ -> ]sõiduajal läheb kiirelt soojaks, aga seal pidi olema ka mingi kütteseade eraldi, mille olemasolust ma ei saa aru

Nendel bussidel on tehasest peal Webasto sõidusoojendi. See tähendab seda, et kui mootori käima paned ja õues on piisavalt külm (umbes +5 või külmem), siis hakkab lisa ahi mootorit soojendama. Sellest saab aru kui mootorit seisates kostub auto alt kerget undamist mõnede sekundite jooksul. Lisaraha eest oli võimalik tehasest tellida ka seisusoojendi. See tähendas seda, et Webasto ahjule lisati tsirkulatsioonipump ning järsku oli ahi võimeline sooja tootma ka siis kui mootor ei tööta. Kui on tegu tehase seisusoojendiga, siis selle lülitamine ja taimer asuvad salongi keskel laes. Sõidusoojendit on võimalik ka hiljem muundada seisusoojendiks. Samuti pumba lisamise ja mingisuguse lülitusahela tekitamisega. Tavaliselt kas taimer või kaugjuhtimispult. Sel juhul juba tõenäoliselt Webasto enda kirjadega. Nii et variante on ja ilma täpsemalt teadmata raske öelda, mis moodi antud soojendi seal täpselt tööle on pandud. Aga camperi seisukohalt on seisusoojendi kindlasti oluliselt väärtuslikum lisa kui pelgalt sõidusoojendi. Aga vajadusel on võimalik see upgrade ka endal ära teha. Hulka odavam kui kogu ahju paigaldus!
(20-03-2019, 22:44 PM)olli Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 23:30 PM)The a Kirjutas: [ -> ]sõiduajal läheb kiirelt soojaks, aga seal pidi olema ka mingi kütteseade eraldi, mille olemasolust ma ei saa aru

Nendel bussidel on tehasest peal Webasto sõidusoojendi. See tähendab seda, et kui mootori käima paned ja õues on piisavalt külm (umbes +5 või külmem), siis hakkab lisa ahi mootorit soojendama. Sellest saab aru kui mootorit seisates kostub auto alt kerget undamist mõnede sekundite jooksul. Lisaraha eest oli võimalik tehasest tellida ka seisusoojendi. See tähendas seda, et Webasto ahjule lisati tsirkulatsioonipump ning järsku oli ahi võimeline sooja tootma ka siis kui mootor ei tööta. Kui on tegu tehase seisusoojendiga, siis selle lülitamine ja taimer asuvad salongi keskel laes. Sõidusoojendit on võimalik ka hiljem muundada seisusoojendiks. Samuti pumba lisamise ja mingisuguse lülitusahela tekitamisega. Tavaliselt kas taimer või kaugjuhtimispult. Sel juhul juba tõenäoliselt Webasto enda kirjadega. Nii et variante on ja ilma täpsemalt teadmata raske öelda, mis moodi antud soojendi seal täpselt tööle on pandud. Aga camperi seisukohalt on seisusoojendi kindlasti oluliselt väärtuslikum lisa kui pelgalt sõidusoojendi. Aga vajadusel on võimalik see upgrade ka endal ära teha. Hulka odavam kui kogu ahju paigaldus!

Mul seisab nurgas ka T5-le diisli pealt õhk kütte gero,soojendab salongi õhku,kui vaja saab endale kaubelda keegi.
Jah, õhkkütte ahi oli samuti tehase lisavarustusena saada sellele bussile. Tavaliselt on juhi ukse B-piilari poolsel siseküljel vastavad kleepsud säilinud, sealt peaks esmase ülevaate saama, mis bussil tehasest peal on. "ThermoTop" - märgahi (vastavalt siis kas seisu- või sõidusoojendi) ja "AirTop" - õhkküte. Ei saa välistada, et kiirabil täislaks peal ja need mõlemad olemas.
(20-03-2019, 22:44 PM)olli Kirjutas: [ -> ]
(19-03-2019, 23:30 PM)The a Kirjutas: [ -> ]sõiduajal läheb kiirelt soojaks, aga seal pidi olema ka mingi kütteseade eraldi, mille olemasolust ma ei saa aru

Nendel bussidel on tehasest peal Webasto sõidusoojendi. See tähendab seda, et kui mootori käima paned ja õues on piisavalt külm (umbes +5 või külmem), siis hakkab lisa ahi mootorit soojendama. Sellest saab aru kui mootorit seisates kostub auto alt kerget undamist mõnede sekundite jooksul. Lisaraha eest oli võimalik tehasest tellida ka seisusoojendi. See tähendas seda, et Webasto ahjule lisati tsirkulatsioonipump ning järsku oli ahi võimeline sooja tootma ka siis kui mootor ei tööta. Kui on tegu tehase seisusoojendiga, siis selle lülitamine ja taimer asuvad salongi keskel laes. Sõidusoojendit on võimalik ka hiljem muundada seisusoojendiks. Samuti pumba lisamise ja mingisuguse lülitusahela tekitamisega. Tavaliselt kas taimer või kaugjuhtimispult. Sel juhul juba tõenäoliselt Webasto enda kirjadega. Nii et variante on ja ilma täpsemalt teadmata raske öelda, mis moodi antud soojendi seal täpselt tööle on pandud. Aga camperi seisukohalt on seisusoojendi kindlasti oluliselt väärtuslikum lisa kui pelgalt sõidusoojendi. Aga vajadusel on võimalik see upgrade ka endal ära teha. Hulka odavam kui kogu ahju paigaldus!

Kuskil ees, stange all?, on temp. andur mis käsutab ahju aju. Vanematel (Eberspächeritel) oli "pistik maha, kahvel sisse" süsteemiga võimalik ahi ka soojas toas käima saada, muidugi ainult käiva mootoriga. Upgrade on pisut rohkem kui lüliti ja pumba lisamine, kui on kllimaseadmega auto.
Selle soojendusega elamist terve öö soojana ei hoia, voolutarve on liiga suur. Ilma lisatoite-laadimiseta on mõne tunniga akuga kööga. Eelpool pakutud õhksoojendi voolutarve on oluliselt väiksem, kannatab ehk öö läbi käimist.
Palju sellised T5 ambulanced maksavad?
(21-03-2019, 00:58 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Kuskil ees, stange all?, on temp. andur mis käsutab ahju aju. Vanematel (Eberspächeritel) oli "pistik maha, kahvel sisse" süsteemiga võimalik ahi ka soojas toas käima saada, muidugi ainult käiva mootoriga. Upgrade on pisut rohkem kui lüliti ja pumba lisamine, kui on kllimaseadmega auto.
Selle soojendusega elamist terve öö soojana ei hoia, voolutarve on liiga suur. Ilma lisatoite-laadimiseta on mõne tunniga akuga kööga. Eelpool pakutud õhksoojendi voolutarve on oluliselt väiksem, kannatab ehk öö läbi käimist.

Mürki ei võta, aga kahtlustan et lisaaku on kõigil T5 tehasest peal. Juhi või karvalistuja istme all. Ja webasto sõiduakut ei koorma. Õhkküte on muidigi ökonoomsem ka, kui on võimalik toda tarbida hoopis.
(20-03-2019, 22:44 PM)olli Kirjutas: [ -> ]  See tähendas seda, et Webasto ahjule lisati tsirkulatsioonipump ning järsku oli ahi võimeline sooja tootma ka siis kui mootor ei tööta.
midagi mäda pole? niipalju kui tean siis ühelgi ahjul pole pumpa sees,kõigil pump eraldi,mõnel kohe ahju juures küljes mõnel heasse magusasse kohta peidetud kapoti all.ahi tööle ilma tsirk pumbata hetkega kuum ja seiskub.
turul eri tootjate ahjud,osadel nii seisu kui sõidusoojendi ühes sama raha eest,aga webastotel vist mingi lisajunn kena kopika eest mis tegi sõidusoendiks.vist seetõttu,et olen lugenud netist ,aga näinud katsunud pole.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19