automoto.ee foorumid

Täisversioon: Isetehtud matkaauto, "vanlife" ja kogemusi Eestis? Matkakas!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Pump pandigi webasto kõrvale eraldi. Ja see lisajunn seisusoojendile vast tähendabki juhtimismoodulit. Kas taimer või kaug-pult tavaliselt. Maksab head raha küll.
Lisaks tuleb ühendada salongi ventilaator !
(21-03-2019, 08:46 AM)olli Kirjutas: [ -> ]
(20-03-2019, 23:58 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ] Upgrade on pisut rohkem kui lüliti ja pumba lisamine, kui on kliimaseadmega auto. .

Mürki ei võta, aga kahtlustan et lisaaku on kõigil T5 tehasest peal. Juhi või karvalistuja istme all. Ja webasto sõiduakut ei koorma. Õhkküte on muidigi ökonoomsem ka, kui on võimalik toda tarbida hoopis.

(21-03-2019, 09:13 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Lisaks tuleb ühendada salongi ventilaator !

...ja kliimaseadme puhul on lihtsam salongi vent tööle panna koos kliimaga, T4 -ja puhul tunneb kliima soojendi ära ja juhib läbi aju mõlemaid. Minu omal siis ahju toide lisa akult, salongivent läbi kliima käivitusakult.
(21-03-2019, 09:13 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Lisaks tuleb ühendada salongi ventilaator !

salongi vent ju eelsoendustel kõigil taha ühendatud ja webastol hakkab kohe ahju käivitudes uhama,osadel saad ise säädistada mis temp pealt vent uhama hakkab.eelsoenduse mõte ju ongi enne sõidu algust mootor ja tuba soojaks ja klaasid puhtaks jääst,seisva ventikaga ei saa ei tuba soojaks ega ka aknaid puhtaks.
Küsimus oli ju sõidusoojendi ümberehitus seisusoojendiks. Ehk sõidusoojendil ei ole alati ventilaatori juhtimist aga seisusoojendil on see vajalik kui soovid kütta ka salongi ja mitte ainult mootorit.
Täpselt nii. Kusjuures meenus, et T5 tehase seisusoojendil on veel vooliku vahel elektriline klapp, mis tekitab tsirkulatsiooni ainult ahju ja salongi vahel. Ning jätab mootori külmaks seni kuni ei käivita. Ka väga kasulik camperi puhul.
Ilmselt käidi ülevaatuspunktis ostueelset kontrolli tegemas mitte tehnoülevaatust. Seda pole küll kuulnud et keegi enne ostmist võõrale autole tahaks tehnoülevaatust teha  Big Grin
(21-03-2019, 15:45 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Ilmselt käidi ülevaatuspunktis ostueelset kontrolli tegemas mitte tehnoülevaatust. Seda pole küll kuulnud et keegi enne ostmist võõrale autole tahaks tehnoülevaatust teha  Big Grin
Tehnoseisundi kontroll ülevaatusel maksab pea sama palju kui tehnoülevaatus ise (Link), niiet miks siis mitte juba viimast teha, eriti veel juhul kui TÜV jaoks on ka reaalne vajadus.

Aga selline ostja, kes puuduva või lõppeva TÜV-ga müüdavale autole ei taha TÜV ära teha on kasutatud autode müüja jaoks maailma parim ostja Big Grin
Reaalsete kogemuste põhjal on sellist asja juhtunud ainult olude sunnil kui inimesed on nt. nädalavahetusel teisest linnast kohale sõitnud autot ostma ja TÜV punktid on juba kinni.
Aga need on ikka väga harvad erandid, muidu sellises olukorras ikka esimene sõit müügiplatsilt otse tehnoülevaatusele. Üldjuhul muidugi on TÜV puudu kuna auto kaua müügiplatsil seisnud ja selle läbimisega pole mingit probleemi.
(21-03-2019, 15:45 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Ilmselt käidi ülevaatuspunktis ostueelset kontrolli tegemas mitte tehnoülevaatust. Seda pole küll kuulnud et keegi enne ostmist võõrale autole tahaks tehnoülevaatust teha  Big Grin

No ma olen teinud. Oli seda väärt küll.
kuu tagasi nägin kus ühele bemmi roimale tehti ostueellset kontrolli,kapott seisis kaika peal püsti,sumps perses lärises,tiivad ja välimus oli kohutav.co olevat normi piires.
https://www.facebook.com/marketplace/ite...729913524/
Kui keegi veel otsib, seal küll 2 istet. Aga muidu see on selline nagu ma oleksin tahtnud
(22-03-2019, 01:44 AM)Thea Kirjutas: [ -> ]...matkaauto.com foorum on liiga aeglane ...

Sellest on korduvalt siin kirjutatud, aga ei saa aru mina, miks. Käin matkaauto foorumis igapäevaselt ja kiirus siinse foorumiga on sama. Vahepeal oli pigem AM foorum aeglasem, aga see on nüüdseks minevik.
Ei pole mina itimees, äkki peaks mingid sätted üle vaatama, et mul matkaauto foorum aeglasemaks läheks. Ei julge mina teiste IT tehnikas kahelda...
(21-03-2019, 20:15 PM)The a Kirjutas: [ -> ]https://www.facebook.com/marketplace/ite...729913524/
Kui keegi veel otsib, seal küll 2 istet. Aga muidu see on selline nagu ma oleksin tahtnud

Kui tohib veel seda toorikujuttu nämmutada teise teema infot arvestades.

Viidatud asjandus on toodud Rootsist 07/2017. Vaatan, et aknad taha välja. Miskid kahtlased siinid põrandas, oleks just täpselt nagu istmete kinnitamiseks sobivasse kohta. Andmetes Tüüp: FDG6 peale jookseb netist Transit/Tour pilte igas kombinatsioonis istmetega. Vahesein ka kuidagi kahtlane. Andmetes 'ÜMBEREHITUS: Q171227' - kuidagi siinse tuttava koodiga (mul ühel autol istmete arvu vähendatud ja Q6390 on passis).

Kas võib olla, et see on siin bussist N1 kaubikuks tehtud ning selle tagasitegemine ja teise ritta istmete saamine käib bürokraatia kontekstis kuidagi lihtsamalt/odavamalt? Mnt tehnoosakonnast saaks muidugi konkreetse vastuse, aga ma pole see, kes viitsiks uurida milles see ümberehitus seisneb ja kas saab tagasi pöörata.
Meil tööl buss, millel samad siinid põrandas ja need paigutas sinna Translaine oma ümberehituse käigus. Siinide külge käivad kiirkinnitusega istmed (tegelikult osad polditavad ja osad kiirkinnitusega). Arvata on, kui tahad sellisesse bussi istmed tagasi saada, siis pead kõigepealt otsima sertifitseeritud istmed ja seejärel vormistama asja kui ümberehituse.
Kui kellegil tuli idee "vanlife" proovida, siis nägin ühte pakkumist facebookis.
NB! Pole müügiga seotud
https://www.facebook.com/groups/16653949...4260221805
FB turul müüb keegi matkaka kandidaati
Opel Movano Kõrge 9kohta
Ka pole seotud, lihtsalt järsku keegi otsib
Räägi enda autost ka! Tee pilte, näita plaane, kasvõi ketšupiga tehtuid. Kui keskendud oma uuele kodulehele, siis palju õnne! Siit ei viitsi mitte ükski teadja sulle sinna järgi tulla. Meil on siin hea ja mugav harjunud keskkond, nii on ja loodetavasti jääb. Lisaks on siin sulle vajalikku infot virnades, otsi üles!
sinna see kõik siis jäigi ?

ei pole siin teemas midagi rohkem ja ei ole ka sellel kodulehel midagi uut Toungue

http://www.matkakas.kait.ee/
Ega tal miskit helgeid mälestusi pole ka sellest kogemusest. Soovitati kangeste väga vastupidavat kiirabi ja lõpptulemuseks oli ikka tüng.
Mind huvitaks selle asja juures, et mille (tugevamad) jupid sinna alla siis topitakse.
Selle hukatuse nimi oli äraaetud T5 mis oligi juba lõpusirgel, need saavadki ju niimoodi järsku otsa. Sellele sai juba algul tähelepanu juhitud aga no kus...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24