automoto.ee foorumid

Täisversioon: kahveltõstuk Linde H-40 probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vahendan siin ühe sõbra suurt muret Kahveltõstukiga Linde H-40d (2012) . Probleem on lihtlabane nimelt sõitis ta tõstuki kütusest tilgatumaks ja ei saa enam diiselmootori toitesüsteemist mootori  õhku välja .Kas keegi teab mis moodi käib sellel tõstukil mootorist õhu eemaldamine et masin taas käivituks . Sellest ei piisa et lihtsalt paagi diiselkütet täis valad , kas kuskil kütuse filtri juures pole mingit kraani või punni kust saaks õhu toitesüsteemist eemaldada. .Või peab kutsuma ikka kalli raha eest teeninduse mehed kohale et koduste vahenditega polegi võimalik enam  Linde tõstuki diiselmootorit mootorit käivitada kui kütus on lõppenud- Probleem on pakiline ja peab nädalavahetusega lahendatud saama muidu on esmaspäeval kuri karjas . Seega sooviks asjalikke soovitusi.


Proovi näidatud vigurit kasutada….  Ehk tõmbab ise üles..   
Mootorit teadmata ei söanda järgmiseks muud soovitada ku pihustiteni kaevuda ja starterile tappa anda…. (see aga jube ebamugav ja inetu ka..)
Luftifilter ehk kergemini kättesaadav, pingi all peidus muidugi seegi vist...
(23-03-2019, 03:14 AM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]

Nii teeme ka vahest,aga algajad oskavad selle pidurispreiga üle doseerida vahest,saab ka nii,et filtri pealt tagasivool lahti,voolik otsa ja kasvõi suuga imeda niikaua kui kütet tuleb,soovitavalt läbipaistev voolik.Meil on selleks tehtud bmw etteande pumbast abivahend.
Kas on juba ühisanum või veel vana kooli elektriline KSP?

Ühisanumaga on lihtne: lased suvalise pihustitoru lahti ja annad võtit paarikümne sekundi kaupa. Kolmandal-neljandal üritusel võiks tulema hakata.

Kui on rootorpump, siis võib ka ühe lahti lasta, aga ridapumbal võiks kõik pihustitorud lahti lasta ja siis samamoodi kedrata.

Vaeva vähendamiseks võiks kütusefiltri täis valada pudelist. Kui võimalik, võiks autorehvist (või regulaatoriga kompressorist) baari-paar rõhku paaki lasta.

Paraku on alati võimalus, et paaki kuivaks lastes tõmmati süsteemi paagisolnud konn ja nüüd tuleb suuremat remonti teha. Samas - õnne peab ka olema ja ehk saab niisama elu sisse.

Igasuguste gaasidega käimaajamisel on abiks, kui protseduuri teha kahekesi: üks annab starterit ja teine doseerib kuni sekundiste sutsakatega gaasi nii, et mootor pöördeid plaginal üles ei võtaks, aga veel käima jääks. ETTEVAAATUST, nüüdisaegne mootor tõmbab kole kergesti kolvile praod sisse säärase vägivalla peale.

Ma ei saa jätta lisamata: õppige teiste vigadest: laenatud masina (eriti loata võetu) paaki peab alati enne endale eeldatavasti vaja mineva juurde valama. Ma tean seda tunnet liigagi hästi... Sad
Sellisel tõstukil peaks juba peal olema vw tdi mootor mis on pumppihustitega. Vala aga filter kütet silmini täis ja siis natuke starterit ja peaks käima saama.
osadel kateldel ju toru ots üleval kus ventiil ees,süüde sisse ja paagi pump lööb mingi aja ja löömise ajal hoiad ventiili all ja küte koos õhuga tuleb.