automoto.ee foorumid

Täisversioon: Liimitops Gorki tehase autole?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sattus kätte selline vana liimitops, millel on kiri: pakendatud Gorki autotehases.

Äkki oskab keegi arvata, kas selline asi võis kuuluda uue autoga kaasas olnud komplekti? Kui jah, siis millisele autole?

A.
(04-04-2019, 20:50 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Sattus kätte selline vana liimitops, millel on kiri: pakendatud Gorki autotehases.

Äkki oskab keegi arvata, kas selline asi võis kuuluda uue autoga kaasas olnud komplekti? Kui jah, siis millisele autole?

A.
Gorki veoautodele pakiti vähemalt 1975 aastal kaasa koos dokumentide, varuosa tellimise nomenklatuuri klade jmt takunööriga kokkuseotud pisikesed paberilipikud.
Kõikvõimalike seletustega, mis on autol kaasas, kus asub ja millises komplektsuses. Küllap üks sellistest mõnel autol pajatab ka liimipurgist?
Mind huvitabki, et millise masina komplektis selline liim olla võis. Valikus on tõenäoliselt kolm varianti: Pobeda, Zim ja Gaz-51/63, kui uskuda üleval oleva TU koodi lõppu 49.

A.
Sellisel juhul pigem Gaz-51 või 63. Katusekate liimiga parandatav, täpset materjali ei oska öelda. Tundub mingi ersatz kraam olema, mitte tavaline present.
Pigem võib see olla uksetihendi liim. Purgil ju "kummidetaile metalli külge". Kuidas seda liimi vene ajal kutsutigi?
88







.
Selgus vist tõde: selline liim oli kaasas Gaz-20 Pobedaga, kui uus auto tehasest tuli. Liimi eesmärgiks oli uksetihendite liimimine.

Info allikaks härrasmees, kelle isa sai tööautoks uhiuue Gaz-20 ja seda aastal 1949.

A: