13-05-2004, 08:26 AM
Lehti: 1 2
13-05-2004, 08:37 AM
m400 oli käigukang põrandal m401 juba roolijuures...
leo
13-05-2004, 08:40 AM
Aga mis väljalaske aastad neil on ?
13-05-2004, 09:37 AM
Raamatu Sõiduautod Moskvitš andmetel:
M400: 1947...1954
M401: 1954...1956
M400: 1947...1954
M401: 1954...1956
leo
13-05-2004, 12:51 PM
ega kellegil seda Sõiduautod Moskvitš raamatut ole müüa?Soovitavalt eesti k
13-05-2004, 13:22 PM
Lihtsalt FYI: Selles raamatus pole peale tehniliste andmete ning väikse jutu mossede ajaloost 400/401 kohta suurt rohkem midagi kirjas.
13-05-2004, 13:55 PM
Aga kirjutatakse küll detailide vahetatavusest ja mis millal muutus ja kuidas ehitada, hoida regullida. Samas ka mossede Elektriskeemid suured vahel oman ise väga korraliku eksemplari aga ära ei müü
MArek
MArek
leo
13-05-2004, 14:28 PM
huvitab just 400/401 andmed ja nende kohta tahax mingit raamatud.
13-05-2004, 18:30 PM
Raamatud: \"Avtomobil MOSKVIŠ\" instruktsia po uhodu. 1955(ka varasemad aastad see 55.a oma on kaheksas trükk)venekeelne!
\"Amatöörautojuhi käsiraamat\" E.Anton 1957.358.lk. (kolmas trükk,seega sobivad ka varasemad kuid need on õhemad)eestikeelne,
\"Autode Ehitus\"V:I:Anohhin,1953.a.520.lk. eestikeelne,
\"Katalog zapaznnõh tšastei\"avtomobilja MOSKVITŠ 1954.a.165.lk.(teine täiendatud trükk ,M 401 kohta .) venekeelne.
Saadaval loetelust(siin seal raamatu antikvariaatides)eestikeelseid asju ja \"...instruktsia po...\" aga varuosa kataloogi suht raske leida.
Erinevused M 400 M 401
Rool Rool ja pulgad Rooli pulgad mettallist.
kaetud sama materj.
Genekas: Mootori peal. Mootori vaskul küljel
Kindalaekad: Üks kaanega, Mõlemad laekad kaanega.
juhipoolne ilma kaaneta.
Jahutus 2 laba. 4 laba.
ventilaator:
Akukast : Väljaulatuv alus. Süvend torpeed
(tulemüüris)plekis
Käsipidur : Keset põrandat Vasakul armatuuri all
Käigukang: Põrandal. Roolisambal
Kindlasti on veel erinevusi aga need peaks olema esimeste M 400 ja viimaste M 401 kindlad erinevused,kas aga selliste tunnustega M 400 säilind on ... raske öelda sest vene ajal mixiti päris hoolega.
\"Amatöörautojuhi käsiraamat\" E.Anton 1957.358.lk. (kolmas trükk,seega sobivad ka varasemad kuid need on õhemad)eestikeelne,
\"Autode Ehitus\"V:I:Anohhin,1953.a.520.lk. eestikeelne,
\"Katalog zapaznnõh tšastei\"avtomobilja MOSKVITŠ 1954.a.165.lk.(teine täiendatud trükk ,M 401 kohta .) venekeelne.
Saadaval loetelust(siin seal raamatu antikvariaatides)eestikeelseid asju ja \"...instruktsia po...\" aga varuosa kataloogi suht raske leida.
Erinevused M 400 M 401
Rool Rool ja pulgad Rooli pulgad mettallist.
kaetud sama materj.
Genekas: Mootori peal. Mootori vaskul küljel
Kindalaekad: Üks kaanega, Mõlemad laekad kaanega.
juhipoolne ilma kaaneta.
Jahutus 2 laba. 4 laba.
ventilaator:
Akukast : Väljaulatuv alus. Süvend torpeed
(tulemüüris)plekis
Käsipidur : Keset põrandat Vasakul armatuuri all
Käigukang: Põrandal. Roolisambal
Kindlasti on veel erinevusi aga need peaks olema esimeste M 400 ja viimaste M 401 kindlad erinevused,kas aga selliste tunnustega M 400 säilind on ... raske öelda sest vene ajal mixiti päris hoolega.
13-05-2004, 21:54 PM
ints Kirjutas:Käsipidur : Keset põrandat Vasakul armatuuri all
Käigukang: Roolisambal Põrandal.
Kindlasti on veel erinevusi aga need peaks olema esimeste M 400 ja viimaste M 401 kindlad erinevused,kas aga selliste tunnustega M 400 säilind on ... raske öelda sest vene ajal mixiti päris hoolega.
raamatu \"amatöörautojuhi käsiraamat\" (1953a. väljaanne) andmetel (pilt lk 276) on \'53 ja vanematel mossedel käigukang põrandal ja käsipidur põranda keskel või pisut paremal. äkki ajasid 400 ja 401 tunnused segamini?
vabandust, kui ma eksin
Martti
13-05-2004, 22:27 PM
400 kang ikka põrandal ja käsipidur kardaanitunnelist paremal pool. 401 kang rooli peal ja käsipidur vasakul nagu öeldud.
Mis erinevusi siis mootori poole pealt veel: uurides kodus kolme M400/401 mootorit, selgus, et 400-xxxxxxxxxxxx koodiga olevatel plokikaanel on see osa, kuhu küünlad sisse keeratakse, väikese (umbes 20 kraadise) nurga all, aga 401 plokikaas on pealt tasane. Minu valduses olevatel mootoritel on kõigil küünlad veidi viltu,kuid kodanik Oldmoped mainis Kurtnas, et osadel pidavat ka küünlad otse sees olema.
Kui nii, siis huvitaks, et kas 400 või 401 omal ja mis aastatel selline kaan oli?
Lisaks on 401 veepump erinev 400 omast ja 401-l ka teine karburaator.
Ning kui minna päris mootori sisse, siis 400 ja 401-l on erinevusi ka nukakraadides ja väntvõlli mõõtudes. Kui kedagi täpsemad andmed nuka ja vända kohta huvitavad, siis järgmisel nädalal võin vaadata.
Mis erinevusi siis mootori poole pealt veel: uurides kodus kolme M400/401 mootorit, selgus, et 400-xxxxxxxxxxxx koodiga olevatel plokikaanel on see osa, kuhu küünlad sisse keeratakse, väikese (umbes 20 kraadise) nurga all, aga 401 plokikaas on pealt tasane. Minu valduses olevatel mootoritel on kõigil küünlad veidi viltu,kuid kodanik Oldmoped mainis Kurtnas, et osadel pidavat ka küünlad otse sees olema.
Kui nii, siis huvitaks, et kas 400 või 401 omal ja mis aastatel selline kaan oli?
Lisaks on 401 veepump erinev 400 omast ja 401-l ka teine karburaator.
Ning kui minna päris mootori sisse, siis 400 ja 401-l on erinevusi ka nukakraadides ja väntvõlli mõõtudes. Kui kedagi täpsemad andmed nuka ja vända kohta huvitavad, siis järgmisel nädalal võin vaadata.
Lauri_s
31-05-2004, 15:22 PM
nii, nüüd väike mõtete laialivalgumine mul...kere numbrit vaadates on M400-420 ja ehitusaasta 1950 seega peaks mul olema M400, aga enamus tunnuseid viitab 401-le(käigukang, käsipidur...jne) et kumb mul on\'s? mingi kahevahepealne hübriid?
31-05-2004, 19:50 PM
Lauri_s Kirjutas:nii, nüüd väike mõtete laialivalgumine mul...kere numbrit vaadates on M400-420 ja ehitusaasta 1950 seega peaks mul olema M400, aga enamus tunnuseid viitab 401-le(käigukang, käsipidur...jne) et kumb mul on\'s? mingi kahevahepealne hübriid?
Sa uuri auto põhja armatuuri alt. Äkki on kunagi käsipidur ja käigukang 401 juppide suurema kättesaadavuse tõttu mujale viidud. Põrandal peaks aga sel juhul olema keevituslapid mis peaksid selgesti näha olema.
09-06-2004, 16:29 PM
valts Kirjutas:M401-st. oli olemas ka üleminekumudel 402-le.Mootor oli juba suurem,sama mis 402,aga väiksema võimsusega(tulenevalt surveastmast).Tean üht sellist,aga auto saatus kurb.Pärast omaniku surma,ei saa suguvõsa kaubale mis selle liikuriga teha.(kellele kuulub)Nii nad selle ,liikuva ja heas korras auto ära lõhkusidki.Alles tänini ja veel suht hõlpsasti taastatav.Lauri_s Kirjutas:nii, nüüd väike mõtete laialivalgumine mul...kere numbrit vaadates on M400-420 ja ehitusaasta 1950 seega peaks mul olema M400, aga enamus tunnuseid viitab 401-le(käigukang, käsipidur...jne) et kumb mul on\'s? mingi kahevahepealne hübriid?
Sa uuri auto põhja armatuuri alt. Äkki on kunagi käsipidur ja käigukang 401 juppide suurema kättesaadavuse tõttu mujale viidud. Põrandal peaks aga sel juhul olema keevituslapid mis peaksid selgesti näha olema.
17-06-2004, 09:55 AM
Oli veel Moskva 800-ndaks juubeliks tehtud m400
mudel,millel olid natuke teistsugused näidikud(tornid,visnurk,800 let põhjal),kapoti vasakul küljel oli \"moskvits\"kirja asemel vapi moodi märk,istmete ja uste polstrid olid lillelised.Neid tehti 1947a. kevad,suvi,sügis vist ja kui palju ning mis kere numbrist alates tahaks isegi teada.Näidikud ja polstrid viitavad sellele et minu valduses on vähemalt üks selline vrakk.
mudel,millel olid natuke teistsugused näidikud(tornid,visnurk,800 let põhjal),kapoti vasakul küljel oli \"moskvits\"kirja asemel vapi moodi märk,istmete ja uste polstrid olid lillelised.Neid tehti 1947a. kevad,suvi,sügis vist ja kui palju ning mis kere numbrist alates tahaks isegi teada.Näidikud ja polstrid viitavad sellele et minu valduses on vähemalt üks selline vrakk.
iffoniff
17-02-2005, 16:31 PM
Võin saata pilte 400 mis mul endal on käigukang on põrandal jah koos käsipiduriga iffoniff@hot.ee
31-01-2015, 18:55 PM
31-01-2015, 19:32 PM
Tagumised amortid olid erinevad , ilukilpid erinevad , ninaplekki ilulistit ka erinevad, siis signaal oli erinevatel kohadel , rehvidel erinev protektor , erinev armatuurilaud, erinev valgustus süsteem , erinevad õhufiltrid , erinevad alus kummimattid . Ühe sõnaga nendel oli päris palju siukest erinevust .
03-02-2015, 10:26 AM
(13-05-2004, 12:51 PM)leo Kirjutas: [ -> ]ega kellegil seda Sõiduautod Moskvitš raamatut ole müüa?Soovitavalt eesti k
Eesti keelset pole aga venekeelne on mul pakkuda..täis 401 igasuguseid andmeid ja jooniseid ja skeeme,õpetusi jne!
03-02-2015, 22:57 PM
(03-02-2015, 10:26 AM)m401 Kirjutas: [ -> ](13-05-2004, 12:51 PM)leo Kirjutas: [ -> ]ega kellegil seda Sõiduautod Moskvitš raamatut ole müüa?Soovitavalt eesti k
Eesti keelset pole aga venekeelne on mul pakkuda..täis 401 igasuguseid andmeid ja jooniseid ja skeeme,õpetusi jne!
11 aastat jäid hiljaks aga jah, parem Hilja kui mitte kedagi
Lehti: 1 2