(18-06-2019, 20:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mitte tagant madalamaks, vaid eest kõrgemaks. Velgi ära mustaks mäkerda.
Ühinen eelpool öelduga 100%.
Aga pildimaterjal on selle foorumi parim. Väga hea maitsega tehtud. Nii hoida !!
velgedel oli keskosa osa plaanis mustaks värvida või tumehalliks, aga vaatame. pruun tundub ka hetkel hea. vb kui kunagi viitsin randid peegliks poleeida siis värvib keskosad ka uuesti.
e28 kannab madaldust ülihästi. stockina on need autod täiesti kitsed, aga madaldus ja lai velg muudab nii palju
Sedapõlve viiene peakski olema tehasekõrguses, neid madaldusega äänuditud ja hambaidlahtistavaid erimeid on juba pool maailma täis. A see vaid minu subjektiivne arvamus, tingituna põrssapõlvemälestustest paari 528-ga umbes veerandsajandi tagustest aegadest.
(19-06-2019, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]hambaidlahtistavaid
Ega’s madaldus siis ilmtingimata hambaid lahtistama pea. Pruut pookis oma autole (2003 Lexus GS300) alla BC coiloverid, mis on nii suure seadistusvõimalusega, et need sai keerata ka pehmemaks kui see auto stockis on. Ning vastupidiselt on võimalik kruttida ka nii kangeks nagu oleks raudtorud vedrustuse asemel. Sättisime kuskile vahepeale ning sõit on mugav nagu GS-ile kohane, midagi ei raputa; samas auto on nüüd oluliselt täpsema juhitavusega kui tehaseseades.
Garaazis oli ruumi vaja ja korraks sai välja sõita. Krt ikka tõesti liiga madalaks sai suure hurraaga lastud. Tegelt üldiselt muidu isegi on täitsa ok kõrgus, aga keskmine pütt on jube halva disainiga hetkel ja tahab mööda maad lohiseda
Tagasild on ka enamvähem kokku saanud. ootab ikka diffrit mida ei saa üldse enne seda osta kui käigukast on leitud olenevalt kas getrag või zf. SUUR palve on ka varuosa huntidele. Kust ma saaksin GETRAG 265 otsavõlli laagri. on teine eriti vääraka kujuga
vahelduseks muid asju ka mis garaazi juures vedeleb.
Uh, see Bluebird on väga lahe pill. Mäletan seda üksvahe Koplis Paavli tänaval tihtilugu parkivat, kuid nüüd pole enam pikalt kuskil silma jäænud.
seisis meil 2 aastat ilma mootorita. eelmisel omanikul oli 1 klapp pooleks läinud. Nüüd sai 2 liitrine vahele. tolle auto madaldus on küll selline, et sõita just meeldiv ei ole. ees on vist üks keerd vedru ja istub lihtsalt põhjas amordi peal. maanteel on ok, aga linnas hüppab ikka mõnusalt.
Nendele, kellele siin pildistamise stiil meeldis, siis siit näeb rohkem tegemisi.
https://www.instagram.com/peeterpaaver/
Kui on huvi siis tegelen kõige pildistamisega. pulmad, portreed, autod, üritused jne.
Korrektne tomatikast peaks seal v8 sabas ilma poegimata elama, kepikastist loobumine ei ole teema?
Kindlasti mitte. sellisel kergel bmwl on manuaal ikka must have. tegelt oleks võinud ju osta otse tehase manuaali mis pole tegelikult üldse nii haruldane, aga 4.4lsel on vända andur kasti küljes ja sellise kojaga raskem leida. Ühesõnaga Kast on juba keevituses. Sisult sama ZF mis neil v8 mootoritel tehasest, aga 2.8 r6 kojaga mis vahetatakse õige vastu. Tegelt polnud vana kastiga ka seda probleemi, et jõudu ei kannataks, aga laagrid tegid juba ammu põrgulärmi ja eks see 40 aastat vana kast oma elu otsa korral nagunii oli.