automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 100 käiguosa erinevusest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Miks osadel vanadel jossidel on roomiku ülemisi kanderullikuid kaks, osadel aga vaid üks? Kas see viitab väljalaskeperioodidele või on mingi kavalam põhjus? Ja veel, kas keegi teab, kui palju T 100 kaalub koos U-esisahaga? Tänan, kes vastavad!
Võin nüüd vähe ämbrisse astuda, kuid mingil jossilisel on tühikaal 10t ja sahaga 12t, millise sahaga ei tea.
(28-04-2019, 22:25 PM)karvane646 Kirjutas: [ -> ]Tere. Miks osadel vanadel jossidel on roomiku ülemisi kanderullikuid kaks, osadel aga vaid üks? Kas see viitab väljalaskeperioodidele või on mingi kavalam põhjus? Ja veel, kas keegi teab, kui palju T 100 kaalub koos U-esisahaga? Tänan, kes vastavad!

Tehasest tulid kõik jossid kahe kanderullikuga aga kap.remondis asendati ühega.Seda nii meil eestis kui mujal n-liidus ning sama oli ka nn.uute jossidega(T-130). T-100M kaal sõltus sellest kas: soolojoss,vintsblokk buldooseriga,hüdraulikaga ees/taga,lailint versioon jne. Siin foorimis selline tore teema kus neid jossilisi ja palju muud palju lahatud.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...55&page=13