automoto.ee foorumid

Täisversioon: Viimane KGB-lane
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auto kokkuladumisel ilmnevad alati ettenägematud probleemid. Näiteks sai varutud suuremas koguses 6 mm vask toru piduri süsteemi jaoks aga võta näpust, millegipärast 31-l on kasutatud 5 mm-seid. Juhtmestikus on ka paar kala veel sees aga suuremalt jaolt on selgus majas. Mai esimesel Pühapäeval on Kiievis suur autoshow. Tahaks selleks ajaks valmis saada, sest minu teada Ukrainas kellelgi sellist mudelit ei ole. Selles suhtes oleme siin Eestis pikalt ees. Meil peaks 4 isendit olema. Jutt käib 10 -12 säilinud isendist. Ajutine tagasild saab ka õige vastu vahetatud. Sellel kiirem reduktor sees, kui tava autol. Mis puutub eelmises postituses olevat Rudolfi ninaga isendit, siis võib see vabalt ka tava 31 olla.
[attachment=80615]
[attachment=80616]
[attachment=80617]
[attachment=80618]
[attachment=80619]
Kindalaeka all rida kaitsmeid. Kui vene plastikust, siis soovitan vana ikaruse keraamilised panna. Kuumaga need plastikud kägardusid. Kui just originaalsuse % ära ei riku!
(11-03-2020, 17:51 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Kindalaeka all rida kaitsmeid. Kui vene plastikust, siis soovitan vana ikaruse keraamilised panna. Kuumaga need plastikud kägardusid. Kui just originaalsuse % ära ei riku!
 Ega seal suurt vahet ei ole, mis seal on. Esiteks auto tiba noor, et originaalsust lasta hinnata. Ja Teiseks on tema saatus seista ilma akuta, sest sellises konditsioonis ja väljanägemisega ei saa teda kasutada. Kui just mingile filmivõttele ei kutsuta, nagu paar nädalat tagasi sai ühe autoga käidud sellel Eestis filmitaval spioonifilmi võtetel. Siis piirdus ka sõit 20 m-ga. Muidu lihtsalt kõigutati autot, eks pärast monteeritakse taust taha.
spitfire Kirjutas:Rõõm on näha, et välja ujus numbrimärk 55-07MKM, mis on seni peidus olnud. Huviga ootaks mida vene foorum sellest leiust arvab.

Neid numbreid saab Venemaal igas vastavas putkas toota paari euro eest ükskõik milliseid. Nende font on tänaseni sama nagu vanasti ja seega saab ka meie vanu EAM ja EAO numbreid seal väga autentseid toota. Ehk neil ei pruugi olla selle maketi küljes mitte mingit pärilikku seost paraku.
(12-03-2020, 01:21 AM)Martin_R Kirjutas: [ -> ]
spitfire Kirjutas:Rõõm on näha, et välja ujus numbrimärk 55-07MKM, mis on seni peidus olnud. Huviga ootaks mida vene foorum sellest leiust arvab.

Neid numbreid saab Venemaal igas vastavas putkas toota paari euro eest ükskõik milliseid. Nende font on tänaseni sama nagu vanasti ja seega saab ka meie vanu EAM ja EAO numbreid seal väga autentseid toota. Ehk neil ei pruugi olla selle maketi küljes mitte mingit pärilikku seost paraku.

Numbri oskasid nad igatahes hästi valida, kuna see 5507MKM (ja ka 5508MKM) on tänaseni minu teada "pimedad". Aga jah, see et see number on 3 eurone disniländi replika on kohe näha, sest vanadel originaal numbritel on numbrid grupeeritud kahekaupa, teise ja kolmanda numbri vahe on selgelt suurem. Replikatel nad seda vahet millegipärast ei tee. Ja sellest omakorda johtub, et numbrite ja tähtede vahe on replikatel liiga suur. Tüüpiline vene värk, detailidega pannakse puusse.

Numbri raam oleks ka võinud olla see organite nn "kassett", mida originaalina vist säilinud ei ole, aga selle reprodutseerimine ka mingi raketiteadus ei ole.
5 mm piduritorud leitud, paigaldatud. Istmed ka käes. Puudu veel viimasel pildil olevaid tüübleid. Paradoksaalsel kombel on GAZ 24 juppe palju lihtsam ja odavam leida, kui 31-le.
[attachment=80657]
[attachment=80658]
[attachment=80659]
[attachment=80660]
[attachment=80661]
[attachment=80662]
Kui kõikide asjade täpsusel on nii palju vaeva nähtud, siis miks pole piduritorude painamisel kasutatud spetsiaalset tööriista?
Kas tehases painati neid käevahel?
(12-03-2020, 19:47 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Kui kõikide asjade täpsusel on nii palju vaeva nähtud, siis miks pole piduritorude painamisel kasutatud spetsiaalset tööriista?
Kas tehases painati neid käevahel?
 Isegi ZIL-il paistab olevat painutatud käte vahel - aga see ju käsitöö Big Grin.
Kas need torud olid originaalis partei, valitsuse ja organite liikuritel ka terasest nagu lihtrahva omadel?
(12-03-2020, 23:19 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kas need torud olid originaalis partei, valitsuse ja organite liikuritel ka terasest nagu lihtrahva omadel?
 Kõik vasest.
(12-03-2020, 23:19 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kas need torud olid originaalis partei, valitsuse ja organite liikuritel ka terasest nagu lihtrahva omadel?
uaz küll terastorusi polnud,kõik vask.80-ndad.
muska71 Kirjutas:
Walter Kirjutas:Kas need torud olid originaalis partei, valitsuse ja organite liikuritel ka terasest nagu lihtrahva omadel?
uaz küll terastorusi polnud,kõik vask.80-ndad.
siksidel küll olid terastorud, mossesid ja sapakaid ei tea - lihtsurelike autod need kõik.
Mootor peale, tagasild alla - hakkab looma.
[attachment=80793]
[attachment=80794]
[attachment=80795]
[attachment=80796]
[attachment=80797]
Pildi järgi natuke isegi uskumatu, et mootor koos kastiga ülevalt sisse mahtus Smile
(17-03-2020, 20:24 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Pildi järgi natuke isegi uskumatu, et mootor koos kastiga ülevalt sisse mahtus Smile
Nagu ma kuulsin, siis mm värk. Alt tuli kahe mehega käigukasti otsa tõsta ja samas väga aeglaselt alla ja edasi. Paigas Big Grin. Midagi ära ka ei lõhutud.
(18-03-2020, 13:08 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]
 Ei teadnud sellisest üllitisest midagi. Pole vaja enam päevikut pidada. Kõik näha, kui vaadata seda filmi alates 13 min. kuni 25 minutini.
Vapp hakkab ka ilmet võtma.
[attachment=80814]
Igasugu üllatusi tuleb ette praegusel Corona ajastul. Auto komplekteerimisel jõudsime radiaatorini. Ilmnes nii mõnigi anomaalia. Kõigepealt tundus kahtlane, et automaatkäigukasti jahutus oli lahendatud sarnaselt mootori õli jahutusega ja mootori õli jahutus puudus nagu üldse. Õnneks on kaasfoorumlane Martin oma 31013 renoveerimist väga põhjalikult kajastanud Volga.ee foorumis, kust ma saingi informatsiooni õige radika kohta. Tuli välja, et minul paiknenud isend oli ümberehitatud 3102 radikas, millele polnud lisatud käigukasti jahutus elemente. Loodan, et Martin ei pahanda aga kasutan tema tehtud pilti, et võrdluseks näidata, kuidas see paikneb ühes radika paagis.
[attachment=80828]
[attachment=80829]
Nüüd tuleb ette võtta sarnaselt Martinile radika ümber ehitus. Plaan oli muidugi Mai alguseks aparaat valmis saada ja Kiievi näitusel osaleda. Aga nagu postituse algul sai mainitud elame Corona ajastul ja lootus et see jama Mai kuuks läbi saab on väga väike. Aga lootus sureb viimasena.
Jäi kõrvu seal eelpool olnud videost, et seoses selle sarasaga jäävad ka seal üritused ära?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23