automoto.ee foorumid

Täisversioon: Volvo 850R manuaal 96`
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
NOS-new old stock. Ehk vanast ajast uus originaal kasutamata detail. Samuti ka tuled originaalid on. Hetkel vaid esisuundadega see probleem,et lubati originaale aga siis helistati,et ei ole ikka originaalid. Eks vaatab. Kiiret mul pole kusagile. Aga makk jah kindlasti uuem. Vanal oli tabloo ära kustunud ja pandi volvos teine kasutatud makk sisse(originaali eest oli küsitud müstilist hinda esinduses). Huvitav kas makil midagi muud ka teisiti seal on kui ainult värvus?

Kes ei raatsinud uusi linke osta siis värvis neid. Mõned kuud tagasi just värvisime ühed tavalised plastikust lingid roheliseks. Ma ausalt öelda ei ole nii spets selle volliga,et hetkel öelda kas on teised lingid või värvitud lihtsalt. Aga mulle isiklikult meeldivad värvitud oluliselt rohkem. Aga eks seda ka on aega mõelda veel küll.

Kogemata õnnesuts riiulile saada ka vileuus R-i turbo. Nüüd peaks leidma korraliku amordiringi igaks petteks.
(24-07-2019, 18:36 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Aga makk jah kindlasti uuem. Vanal oli tabloo ära kustunud ja pandi volvos teine kasutatud makk sisse(originaali eest oli küsitud müstilist hinda esinduses). 
Selle tabloo peaks korda saama kui makk alles on veel.. Ma enda oma tegin, kah kustus ära.
Tänud harimast.
Loodan, et said A osad. B osad tunduvalt õhemast materjalist ja originaali kõrval, kui paberist.

Endal õnnestus sama makk muretseda 10e eest ja isegi kood oli peale kirjutatud.

Universaalil taga nivomatid ja nende saadavus ning hind on nagu on Big Grin
No ma ju kirjutasin,et originaalid ostsin. Ja teades kellelt ja kust ma need sain ei ole mul mingit põhjust selles ka kahelda. Ega see mul esimene auto ole Smile  
Ja R-il peaks olema tehasest natuke madaldatud vedrustus. Ehk vähemalt varuosanumbri järgi on neil ka erinevad nivomatid Smile  Aga elame näeme. Eks üritan ikka augustis sinna minna ja auto ära tuua.
Originaal makki pole kahjuks alles enam. Kui kellegil sellist pakkuda oleks huvitatud.
Rootsis on mõned makid saadaval
bildelsbasen.se
SC-811 makki näitab ainult kassetikana. Sellel autol oli aga kohe päris kindlasti tehasest juba CD mängijaga.
Küsimus targematele. Kas praeguse maki ja originaalse maki vahe on vaid värvis? Rootslane paberitelt nagu oleks leidnud koodi SC-815
815 peaks cd'ga olema sellele mudelile.
850R-ga sõites peaks plärakast vait olema....
No seda ka Swensson ütles,et paberil nagu oleks 815 radio. Ja kui ära vahetati,siis pandi kasutatud raadio asemele. Raadio välimus jäi samaks. Kas värv muutus ei osatud öelda.

Krt kui ei taha siis ikka tuleb Smile  Potsatas kirjakasti teade,et saadaval põhimõtteliselt uus kasutamata volli tagaluuk. Kunagi ammu oli ostetud ning jõutud ka roheliseks värvida,kuid auto külge pole kunagi pandud. Igaks juhuks ütlesin,et loomulikult olen huvitatud Smile  Ma ei ole veel Marko juurde oma puksiiri kandevõimet testima jõudnud,aga sellise tempoga pean vist kohe millegi suuremaga minema Smile
Tegelt on vist ka üks R-i mootor koos manuaaliga äkki saadaval(noh igaks juhuks äkki,ega neid ju juurde ei tehta enam)
Võib ju ka suuremate masinatega järgi minaa... Rolleyes
Hahaa. Ma ju vaeglubade omanik olen.   Nii,et pean käima väiksega kaks korda Smile
Õilsa eesmärgi nimel võib aidata
Eks ma vaatan palju sealt Rootsist õnnestub huvitavat kokku kraapida veel ning siis vaatab millise transpordiga peab järgi minema Smile   Samas kui kellegil on vaja siit sinnapoole midagi viia mis puksiirile mahub,võib ühendust võtta.
PIlt müügi brośüürist
[Pilt: 850R%20innen%20hell.jpg]
All kuldselt kirjas Premium Sound System. 

The equipment of the 850R is the same as the 850 T-5R but with some changes:
  • a 6-CD changer is now standard
  • Volan-wheels instead of Titan
  • passenger airbag is now an option (standard for some markets)
  • 16-inch wheel option not longer available
  • rear spoiler also standard on the Estate
  • leather gear knob (instead of wooden trim)
Võid vaadata SC-801, SC-811 või cd-ga SC-815
Sellel autol oli kindlasti CD makk sees. Pole küll selle auto nii öelda tellimuse leht aga 1 kuu varem ostetud R-i leht. Ja seal on maki kood sc 815(mis on CD makk) koos 200W võimendiga. Minu R telliti kuu hiljem aga samade lisadega mis too teine on. Võibolla oli see lisa,ei oska öelda. Aga kindlasti oli seal CD makk originaalis sees. Võibolla oli mingi turgude erinevus.

A 200w amplifier was also added to the 8-speaker audio system as was the option to have an SC-805/815 in-dash CD player (some markets).

Et nii oligi. MIs turgudel seda sai ja kus mitte ei tea. Ilmselt Rootsis sai kindlasti.
Mis seal siis oli lõpuks, sõna makk eeldab kasseti mängijat!
Seal on multifunktsionaalne "makk" mis mängib nii CD plaati kui ka kassetti. Ja värske piilumine tuvastas ka seda,et mul näiteks pole CD-boxi taga. Mis tavalise kassetika puhul seal oli standardis. Isei juhtmeid ja kinnituskronsade jälgi pole seal näha.
[attachment=77094]
Et see maki teema ära lõpetada,siis autos on makk selline kui pildil. Olemas ka originaalne kasutusjuhend. Enne vahetamist oli ka sama värvi. Vahetati teise R-i(avariiline) maki vastu kui tabloo kustus. Oma silmaga piilusin veel 4 ja R-i sisse ja kõigis oli CD-ga instrument ja samat värvi.
Lõpuks sai kätte võetud ja planeeritud R-i äratoomise reis. Tuttavaga leppisin kokku,et saan talt vähe uuema puksiiri ja käin sellega ära. Piletid reedeks(09.08) ostetud ja Rootsis kõik kokku lepitud. Esmaspäeva lõunal tuli kõne,et puksiir kusagil teises Eesti otsas ja kõrgsurvepump kutu. Käsi haaras juba telefoni järele,et uurida piletite tühistamise võimalusi. Siis mõtlesin,et vaatan mis oma puksiiril teha oleks vaja minekuks. Noh tagumine lehtvedru oli katki ja ootas vahetust. Pidurid võtsid ebaühtlaselt. Ja geneka rihm oli kuidagi õnnetu välimusega. Mõned pirinid olid ka otsa saanud.
Muutsin piletid oma puksiirile ja asusin tööle. Uued vedrupakid alla,no problem. Lasin auto pukkidelt maha ja no krt. Vajus rohkem lääpa kui enne oli. Ometi lehed kõik samade mõõtmetega nii laiuse kui ka paksuse osas. Asi tundus hapu. Tüütasin ksf.Markot ja ajasime tema Volvo korra peale. Ja noh lehed pea tagurpidi. Töökotta tagasi ja lammutasin vanad pakid lahti. Ühes pakis pealeht puru ja teises üks alumine abileht. Ehk ainus,mis mõlemas terve ja kasutatav,oli pealehe alune abileht. Pakid lahti,pikemad poldid(õnneks leidsin 10,9 poldid oma varudest), klambrid teised peale ja külge. Silma järgi sai täitsa hea. Proovida enam ei jõudnud. Kolmapäeva lõunal hakkasin geneka rihma vahetama.  Rihm maas,kruttisin käega genekat ringi ja no krõbiseb. Õnneks Vana-Narva mnt. geneka remont oli veel avatud ja sai sinna viidud. Genekat oodates,siis said ka uued õlid/filtrid pandud. Kolmapäeva hommikul teise puksiiriomanikuga vesteldes jõudsime järeldusele,et praegused rehvid(205 14C) taha ei sobi. Või siis nagu kaaluindeksi(1020kg) poolest sobivad,aga liiga pehmed. Oleks vaja min. 215/14C(1140kg) ja kindlasti 8 kihiline. Ja noh naiivsena helistasin läbi hunniku firmasid,kes mu soovi peale neid rehve homseks saada ainult naersid. Arusaadavalt ei ole just väga levinud enam selline mõõt. Lõpuks läksin kodukandis Viimsi Kumm? (vist oli) töökotta,kuna nad Hankookidega majandavad. Ja seda põhjusel,et Hankook sellist pakkus. Küsis ja uuris ning teatas,et neljapäeva lõunaks on kohal. Neljapäeva hommikul sain ka geneka kätte ning installeeritud. Lõunaks nagu lubatud ka uued rehvid alla taha. Muud vead sai ka asjade vahepeal likvideeritud ning reede hommikul 10.00 Paldiskist laevale sõidetud. Kokku tuli läbida siis 2x675km kusagil. Reedel lasin 400+ ära ja siis ööbisin kämpas. Hommikul vara minema,et kokkulepitud ajal kohal olla. Auto peal,jutud aetud ja kohvid joodud läks tagasitulekuks. Laev Kapellskärist väljub 22.00 laupäeva õhtul. Eks lobisemine võttis oma aja ja siis avastasin,et max lastiga(Volvo kaalub 1470kg) oli ikka päris jube sõita. Ja jumalale tänu,et otsustasin tagarehvid kõvemate vastu vahetada. Paar väikest pausi venitusharjutusteks ja tankimiseks/söögiks sai suht ühe jutiga lastud see 675 km ära. Kui sadamani jäi 40+km lõpetasid paduvihmas töö kojamehed. Ja seda just kohas kus 2+1 rada muutus minu suunal üheks reaks. Ega midagi teha polnud. Õnneks sadas rämedat padukat ja sellest kuidagi isegi nägi läbi. Ehk sõitsin sadamani ära. Paberid vormistatud,piilusin siis,et mis võis juhtuda. Juhtunud oli see,et kojameeste toitejuhtme pistik kaitsmeplokis oli ära sulanud. Käisid nad ju terve tee,ehk ligi 9h jutti. Aga noh,lõpp hea kõik hea. Laevameestelt sain hommikul tüki juhet ja panin ajutiselt voolu peale,et Paldiskist Viimsisse kulgeda. Vot selline paaripäevane kiire külaskäik Rootsi. Rohkem enam nii ei tee Smile
Ei kadesta seda trippi selle autoga Smile
A no vähemalt tehtud.
Lehti: 1 2 3