automoto.ee foorumid

Täisversioon: JUMZ PÕRKSIDUR ns32 pumba ees.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab seletada esimese jagaja pumba ees oleva põrksiduri toimetamise kohta. Ns 32 pumba ees olev sidur on seal kangiga! mida see kang seal fikseerib ? Seal paistab olevat üks asend kuhu saab kangi lukustada.
Mis sidur? Sealt saab lihtsalt pumpa sisse ja välja lülitada...
(29-08-2019, 16:13 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Mis sidur? Sealt saab lihtsalt pumpa sisse ja välja lülitada...

Väidetavalt olla seal ka põrksidur, mis võib katkestada pumba töö vähese hüdroõli korral ? Ok a mis asendis see süsteem siis sees peaks olema ? alumine asend või ülemine asend ?
Pole seal mingit sidurit. Ülemises asendis on pump sees, alumises väljas ehk hammakad on lahutatud.
Paluks hästi kiiresti see teema ära kustutada, enne kui keegi seda tõepähe võtab ja järjekordne legend tuulde lastakse...   Big Grin  Big Grin
Keegi kuskil rääkis,et sellest hoovast saab pumpa reverseerida, et kui voolik katki läheb, siis saad õli tagasi imeda. Õlle klaasi taga kuulsin, et tehasest pidi mõnel olema pumba kiiruse muutmine sellest hoovast ja eksport variandil pidi sealt esisilda saama lülitada. Tava jumzil pidi pumba sisse-välja lülitamine olemaSmile
On olnud juhuseid kus samasugist muhvi on nimetatud ka varem siduriks. Mõneti ülekantud tähenduses isegi õigus aga sellest arusaamime eeldab laiemat silmaringi.
Venekeelest otsetõlkena (mufta stseplenija) tavaliselt ära eksinud meie keelde. 
Siin mõeldud ühendusmuhvi aga "stseplenija" annab tõlkida ka sidurina.