automoto.ee foorumid

Täisversioon: Järelpaigaldus-alarmid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Õhtut!

Masina viimane alarmipult tõrgub ja vaatasin, mida aliexpressist leida võib. Silme eest võtab kirjuks - ehk on keegi kodutöö ära teinud, mis seal pakutavast mida teeb. On justkui kaks hinnaklassi:
1) ca 15eur alarmid. Puldid või telefoniga juhtimine. Ca 30eur eest mõlemad
2) ca 150eur alarmid start-stopiga. Tunduvad olevat margipõhised (kuigi kas nt Peugeot 307 puhul on tõesti masinas midagi, mida alarm vajab?). On ka ca 65eur versioonid

Tehnoloogiatest hiinlased suurt ei räägi. Kas ja milleks NFC, milleks BT ning kas ka oma SIM.
Kui asjad sobivad, siis hea meelega paneks pea 30a vana oopli ka telefoni läbi start-stoppima ehk siis end ette soendama. Aga nii võimekad need odavad asjad ilmselt ei ole?
palju hiinlased oma toodetele voolutarvet lubavad.tänapäeva alarmidel on norm. max 10 mah.odavatel tavaliselt 50-60 mida on palju.odavate alarmide suurim miinus on kehvad puldid.10-15 euri pole ju ka palju maksta ,et katsetada ja mängida
remote käivituseni pole jõudnud, aga keskluku juhtimine puldilt sai küll 5 eurose aliexpressi alarmiga lahendatud ja kui mõõtsin, siis mingi 30mA oli auto tarbimine kokku (alarmi eraldi mõõtnud pole). nüüdseks üle aasta toimetanud, levi ka hea.
(05-09-2019, 20:36 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]10-15 euri pole ju ka palju maksta ,et katsetada ja mängida
kui ajaga midagi targemat teha ei ole, siis küll.
mu enda otsene küsimus on, kas võimekamad on ka päriselt võimekamad ja suudavad 30a masinat kaugelt start-stoppida jne.
150eur asja pole mõtet 15eur funktsionaalsuseks soetada - eriti veel, kui sellega jändamine kulutab aega ja närve kordades rohkem, aga tulem on lõpuks sama.
30 aastasel masinal pole ju immotki.seal asi veel lihtsam,kui tänapäeva masinatel
(06-09-2019, 19:41 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]30 aastasel masinal pole ju immotki.seal asi veel lihtsam,kui tänapäeva masinatel

 Immot mitte aga kuidas "käik sees" blokeering teha manuaalkasti korral?
Nende kaugkäivitustega on tavaliselt asi lahendatud sedasi, et enne välja suretamist tõmbad peale käsipiduri, vajutad puldil nuppu. Keerad võtme süütelukust välja, auto jääb edasi käima. Seejärel autost välja astudes paneb uksed lukku ja suretab mootori välja. Siis on järgmisel korral kindel, et käik sees olla ei saa!
(06-09-2019, 21:14 PM)highway2hell Kirjutas: [ -> ]Nende kaugkäivitustega on tavaliselt asi lahendatud sedasi, et enne välja suretamist tõmbad peale käsipiduri, vajutad puldil nuppu. Keerad võtme süütelukust välja, auto jääb edasi käima. Seejärel autost välja astudes paneb uksed lukku ja suretab mootori välja. Siis on järgmisel korral kindel, et käik sees olla ei saa!

Tohoh.Töötava mootoriga ja käik sees ei astu sa välja enivey. Smile Või olen millestki valesti aru saanud. Rolleyes
Just selles see mõte ongi, et kui mootor töötab, aga sind autos pole, ei saa kuidagi käik sees olla Big Grin



https://www.lifewire.com/remote-car-star...ons-534880

Edit: Endal oli kunagi midagi sellist kasutuses: https://www.audiovideo4me.com/Code_Alarm...553sst.htm

Toimis kenasti, ekraaniga puldi levi orienteeruvalt kilomeeter. Kuna mul oli võtmesse juba ka immo kivi peidetud, olin sunnitud ühe võtme ohverdama ja kivi süüteluku taha kleepima.