(12-10-2023, 19:30 PM)Martin2140 Kirjutas: [ -> ]Teades et sul pole enam vene jagaja peal siis küsiks hüdropumba flantsi kohta.
Ma eeldan et sul on pandud pumbast väljuvale poolele flants kuhu on keeratud stutser ning edasi läheb voolikuga.
Vat ostsin agrovarust ühe flantsi, kummirõngas ka. ja pidama ei jää. ilma surveta immitseb isegi vaikselt läbi. võtsin lahti, lagastasin vahekasti jälle õli täis ning lihtsalt avastada et kõik on silmaga vaadates ilus.kui kummirõngas on ilusti pesas siis on 0.5-1mm umbes hari väljas. pesa on tal tehtud lai aga mitte sama sügav ning see võiks paras olla. poldid on kinni. ning lekkib just ühest nurgast. lahtivõtmisel keerasin kummirõnga teise asendisse aga leke jäi samasse kohta. võimalus on ka et pumbal on üks poldiauk liiga sügav tehtud ning sealt pressib läbi keerme läbi. sama pumbaga varem originaal toruga ei lekkinud sealt.
lisaks survega lekib ka selle sama flantsi ning stutsi vaheline vaskseib kuigi sai korralikult kinni keeratud.
milline flants sul on kasutusel ning on võimalus et on suudetud ka sellise lihtsa flantsi valmistamisel praaki toota? need kaks leket on ainukesed mis tekkisid. kõik teised ühendused jäid esialgu pidama.
Ega see flants malmist või alumiinist polnud valatud?
Neid päris palju kirutakse sest valu on halb ja lekib metall ise või mõra sees.
Ma võtaks hüdraulikaga tegelevast firmast sobiva toote mis kahe poldiga kinnitub ja tuuniks auke pisut laiemaks.
Ja mis hoopis välja tuli. Pumba korpusel peab olema poldiauk ühenduses survepoolega. Selle ühele poldile keermeliimi koos keermeteibiga peatas lekke. Ime et siis varasemalt pidas. Eelmine omanik oli uue pumba pand, aga 110% tõenäosusega selle kõige odavama mis saada oli. (mingi ns40 punast värvi pump) Kuna süsteemi ettenähtud 160 bari praegust veel tekitas külma õliga, siis jääb peale kuniks pumb enam survet ei tekita või kui hakkab uuesti lekkima. Õnneks leidub garaasis mingeid pumpasid vanast ajast mis on natuke parema kvaliteediga.
Uuema tüübi genekal (1000w sisseehitatud pingeregulaatoriga) on mis juhtmeotsad. taha perse külge käib jämmune laadimisjuhe ning mingitmoodi on juba sellega ühendamisel laadimine olemas. kas eraldi ergutusjuhet polegi? ning mis on need kaks peenemat juhet mis tulevad genekast välja? (mõlema värv on valge)
Üks ilmselt laadimise kontrolllamp ja ergutus ning teine tahhomeetri signaal.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/14b-1000b-...-2-or.html
Too peaks olema vähemalt koodi järgi.
Eraldi ergutust pole vaja. Piisab lihtsalt voolu juhtmest ja laeb. Proovisin selle kontrolllambi järgi panna kuna voltmeeter kõigub pool volti tühikäigul aga on ta ühendatud või mitte ei anna mingit erinevust. Tablett hakkab läbi minema? 1200pöördel on juba sile 14,6volti.
Kontrolllambi ühendus on täpselt voolujuhtme kõrval Aga müsteeriumiks mulle jääb ikkagist see eraldi juhtmega pistik. Tahhoka signaal käib samuti gene perse peal poldi alla niiet see ei saa olla. Starteri blokeer järsku?
(28-10-2023, 18:13 PM)Martin2140 Kirjutas: [ -> ]https://www.pmkaubamaja.ee/et/14b-1000b-...-2-or.html
Too peaks olema vähemalt koodi järgi.
Eraldi ergutust pole vaja. Piisab lihtsalt voolu juhtmest ja laeb. Proovisin selle kontrolllambi järgi panna kuna voltmeeter kõigub pool volti tühikäigul aga on ta ühendatud või mitte ei anna mingit erinevust. Tablett hakkab läbi minema? 1200pöördel on juba sile 14,6volti.
Kontrolllambi ühendus on täpselt voolujuhtme kõrval Aga müsteeriumiks mulle jääb ikkagist see eraldi juhtmega pistik. Tahhoka signaal käib samuti gene perse peal poldi alla niiet see ei saa olla. Starteri blokeer järsku?
Kõigub sest pingeregulaatoris on tagasisideahel ära jäetud mis peaks transistori mingi sagedusega lülituma panema aga nüüd ta on see pool volti kas ergutus läbi lisatakisti või otse.
Juhtme otsas pistik taga on siis see on teise aku laadimise süsteemile.
Jämeda klemmi kõrval on kontrollambi juhe ja ~ on tahhomeetri jaoks.
Huvitav et on ka ülepingega regulaatoreid, mina ei leidnud sellist mis 14 oleks andnud.
Teoorias külma ilmaga on ka Boschi regulaatoril 14,5 kuni 15V mis langeb kui generaator soojeneb 14 peale.
Me oleme vales teemas.... Aga eks 2715 annab ise teada, kui teeme pattu.
Kas gene sabamine pool on säärane:
Blokeeringut vaevalt sedakaudu tehakse, aga vahelduvpingeotsad võiks olla ühisanumsissepritse jaoks kasulikud.
Et aastaga tehtud täiendused kokku võtta siis uus test mootorile selle cooleri, 240 nuka ja ümbertehtud sisselaskega.
Et pumpa mitte katki teha läksid peale 6 avaga pihustid.
Seda kogust ei toida etteandepump ka ära ja panime välise elektripumba abiks.
Ma need otsad pean omale ka hankima sest nagu teada kasvab süües isu ja teiseks ei suitse ta nendega 200hj juures rohkem kui 5 avaga 150 juures.
Kui muidu ei tule turbol rõhk üles enne 1600 pööret siis pikalt koormates saab rõhu 1 bar kätte juba 1300 pöördega ja mingi hetk oli kellal 1,7bar.
Turbole see üldse ei meeldi hääle järgi aga jäi elama.
[
attachment=99899]
Tuleval aastal kui elupäevi antakse hangin paar kangemat varuosa.
Siis saab näha kas jõuab 300 hj ja 1300Nm kanti ilma et mootor õhku lendaks.
Praegu igatahes võib väita, et rootorpumba piir on kuskil 180 hj kandis kust edasi etteanderõhk langeb ja plunser ei täitu enam kütusega.
Sellest saab edasi kui hankida tuuningosa aga need probleemid kuhjuvad edaspidi kiirelt.
(03-11-2023, 23:25 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Tuleval aastal kui elupäevi antakse hangin paar kangemat varuosa.
Pikka iga sulle, nauditav teema võrreldes (jbnäbäb)
Just selline peab üks teema olema! Vahet pole, kas Belaruss, Autounion või Morgunovka.
Njaa, tuhat pööret pöördemomendi tõusu ja seda on pea 100% - sellise pajaga võib täitsa tööd teha
Ei muud, kui pikka iga ja hääd tervist
Mõlemale.
(04-11-2023, 08:06 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Njaa, tuhat pööret pöördemomendi tõusu ja seda on pea 100% - sellise pajaga võib täitsa tööd teha
Ei muud, kui pikka iga ja hääd tervist
Mõlemale.
Ärme siiski unusta et pikalt üle 150 hj koormata ei ole realistlik jahutuse puudulikkuse tõttu sest iga silindri kohta on 14mm veeava ja sellest lihtsalt ei piisa.
Mingit suurt hüpet ka ei toimunud, vääne kasvas 160Nm ja võimsus 53 hj võrreldes eelmise korraga.
Lihtsalt pöördeid on juurde lisatud, mispeale hobujõudu saab juurde kuid väände tipp on enamvähem samadel pööretel.
Eelmine kord oli D-245 nukkvõll aga nüüd vanaaegne 240 nukkvõll kus on silmaga nähtavalt klapikattumist rohkem ja faasid pikemad mis lubab kõrgemal pöördel hingata.
Suur vahe tuleb pihustiotste vahetusest 6 avaga otste vastu mis kindlasti põlemist kiirendavad ja lubavad suurema hulga kütust läbi.
Paraku neil otstel on ka hinnanumber küljes ja veel kaalun kas tellida.
[
attachment=99928]
Uueks hooajaks on uitmõte minna üle ridapumbale millel 12 mm elemendid ja elektriline regulaator.
Korpus siis Boschi P-seeria aga regulaator jääb ära ja hammaslati külge läheb elektromagnet nagu Mersu EDC pumbal.
Neile on nüüd saada sobivaid kontrollereid mille sisend on temperatuur, laaderõhk ja väntvõlli pöörded.
Mehaanilist pumpa suurte elementidega tööle saada on tohutu peavalu nagu Soomes tehtud Mersu pumbast näha on.
Ikka ta kipub haukuma ja rikasti reguleerimise võimalused on üsna piiratud.
Kas suitseb või tuleb turbo väga raskelt puhuma ja iga häälestuse jaoks on vaja osa ning suuremat lammutamist.
Aga kõigepealt tuleb end harida ridapumpade kohalt kas sellist juba olemas pole kus juhtmed tagant välja tulevad ja 4 silindrit.
Lendavaid kepse näha ei tahaks, aga põnev on küll, et kus maal see piir siis on. Igastahes jään edu ja järge ootama.
Sai pingsalt oodatud millal ta töölepingu lõpetab ja nüüd on see läbi.
Kestis umbes 2,5-3 aastat.
Tegemist pole ka enam remonditava asjaga ning tuleb ära utiliseerida...
Praegu veel napilt käivitub siis külmema ilmaga kindlasti mitte ja vajalik on hankida uus aku.
Sildilt on päike kirja söönud aga oli 100Ah ja käivitusvool 950A.
Teagi mida asemele võtta, Optima olla ka väga alla käinud ja sõbra ekskavaatori peal sai üks otsa juba kolme kuuga.
Muidu käivitusvoolu annab see ümarate purkidega asi kõvasti aga tühjeneb kahe päevaga 13,2V pealt 11V peale.
Igatahes otsingud algavad aga kõik räägivad et akud ei kesta enam kolme aastat ja soovitati isegi lammutusest võtta mõni originaalaku avariilise auto pealt mis alla kahe aasta vana.
(19-11-2023, 19:04 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]...
Igatahes otsingud algavad aga kõik räägivad et akud ei kesta enam kolme aastat ja soovitati isegi lammutusest võtta mõni originaalaku avariilise auto pealt mis alla kahe aasta vana.
Ka võimalus. Samas mul tuttav, nõukaaegne varustaja, võtab oma firma krusadele ainult puhtaid hiinakaid. Räägib, et otsa saavad umbes sama kiiresti (loe: kiiresti) kui firmakad aga
1. odavamad
2. garantiiajal vahetatakse ilma mingi mokakobinata välja samas kui firmakate puhul otsitakse alati mujalt süüdlasi
Endale olen akud soetanud
tema kaudu mingist hulgilaost, ainuke häda on selles, et mulle vajalike andmetega ja mõõtudega on vaid 1-2 tootja omad ja muidugi firmakad.
Varta on siiani kestnud kõikidel masinatel,aga viimane ost oli 5a tagasi,asjad muutunud vb olla tõesti.
Minu hääl läheb sellisele firmale nagu Moll. 2015 aasta lõpul sai ostetud kolm selle firma akut. Üks läks T-25-le, teine MTZ-le ja kolmas ühele kodukootud traktorile. Kuna viimane just samal ajal tekkis õuele, siis vaatasin fotoarhiivi ja kuupäeva. Tundub ulme, aga kõik need kolm toimetavad praeguseni murevabalt.
Miski paar aastat tagasi sai korgid ka maha keeratud ja veits dest vett lisatud. Masinad igapäevast tööd ei tee ja laadijateks on Moskvitsi generaatorid koos PP-362 laadimisreleedega. Belarussil siis originaal generaator.
Mõni aeg tagasi tahtsin Akukeskusest veel Molli osta, aga laiutati käsi, et Moll teevat nüüd ainult autotehastele. Vat ei teagi, kas lihtsalt ei ole jätkusuutlik nii vastupidavaid asju müüa või on muus asi. Otsinguga internetipoodidest Molli ikka leiab.
Samas uute Volkswagenite ja Audide peal on ikka seda firmat olnud ka.
Muideks, Molli käe otsa võttes on tuntav vahe kaalus sees võrreldes mõne Exide hüper boost isendiga. Ju ikka pliid on rohkem. Aga ka hind on krõbedam.
Kas muidugi praegu müüdavad ka enam nii head sakslased on, ei tea.
[
attachment=100126]
Mul oli russil 7 hooaega VARTA M11 154 Ah 1150, aga see suvi läks + juhe lühisesse ja aku tegi pauku oma kastis. 7 aastat tagasi oli hind umbes 150 euri
(19-11-2023, 19:04 PM)2715 Kirjutas: [ -> ].
Muidu käivitusvoolu annab see ümarate purkidega asi kõvasti aga tühjeneb kahe päevaga 13,2V pealt 11V peale.
Mida Sa selle ümmarguste purkidega aku all mõtled? Nn. kuiva akut?
Kas praegusel ajal avatavate korkidega akusi üldse on , need peaks olema õige hooldusega pikemaealised . Hooldus siis et elektrolüüdi tase oleks paigas ja tihedus õige .