Paagile mõeldes, siis võimsuse tahaks keerata 150hj kanti ja seega kütust võiks tõesti 90 liitritki kaasas olla, kuid ühe paagiga seda kuhugi ei pane viisakalt.
Kuna on vaba hetk, siis tahaks kirjutada kirjandi teemal kuidas ma etteandepumba ostsin.
Kui kõik ausalt ära rääkida, siis vanal etteandepumbal käis kolb raskelt ja seetõttu ma otsustasin, et tühja kah, ostan uue ja originaali sest mäletasin neid kestvat pikalt vanast ajast.
Maksis ta pea 50 raha ja kinnitati, et paremat ei ole ilmapealgi olemas.
Panin siis teise külge, keerasin uue Boschi etteandepumba külge, küte üles ja käis.
Paari minuti pärast aga suri ta välja küttepuudusesse ja kui algul tundus, et voolik kehvalt otsas siis kütet ma enam üles ei saanudki.
Keerasin lahti siis et ju läks puru klapi vahele kuid ei olnud.
Oli hoopis niimoodi puuritud klapipesa.
[
attachment=93239]
Ja sellised klapid.
[
attachment=93240]
Aga et ta algul toimiks oli näpuga pandud tavotti tööpinnale et saaks üle ära anda.
Kuna korpust oli vaja, siis sai klapipesa välja puuritud ja tehtud malmist uued pesad ja sirgelt seekord.
[
attachment=93241]
Kuna sellist tehnoloogiat ei valda mis lubaks plastikust klapid sirgeks töödelda, siis sai uued klapid tehtud kõige pehmemast alumiiniumist mis olemas.
Seda on küll erakordselt fekaal töödelda ja tera peab olema terav nagu habemenuga aga klapid said sellised:
[
attachment=93242]
[
attachment=93243]
Keskele aga selle mõttega suur süvend, et ava põhja täiesti tasapinda töödelda läheks ulme valdkonda ja olgu siis tööpind kitsas mis andestab aluspinna kvaliteedi.
Igatahes said klapid nii tihedad et bensiiniga pestud asjadega püsis vaakum torudes tunni mil ära käisin.
Igatahes küte tuli nelja pumpamisega üles ja kõik toimib nagu peab.
Kuna vene filtreid enam ühelegi masinale ei pane siis küttesüsteem sai selline.
[
attachment=93246]
[
attachment=93244]
Filter maksis vast koos alega 7 eur võrreldes 2 eurose vene omaga, kuhu käib veel kummist puks ja tihend kaanele 2 eur siis nii vaene ei tohiks küll ükski traktoriomanik olla et seda endale lubada ei saa.
Pritsenurk sai ka paika peale mitmeid katsetusi ja nüüd käib tõesti sujuvalt mootor.
Kui paljud saavad näidata, et mutter püsib töötava Belarus traktori esiratta peal?
[
attachment=93245]