automoto.ee foorumid

Täisversioon: minu relvad ka nüüd siin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegin ka tsiklitest siis lõpuks pilte. Lähemalt vaadake
http://pilt.ee/Ents
Tsiklitega olen ise rahul eriti jupiteriga, millel on päris hea mootor peal ja tõmme on ka vastav. Planetaga on veel tegemist natuke, välimus on suhteliselt kobe aga mingi kamm on kolmanda käiguga - viskab vahel välja kurivaim.Aga muidu on see ka päris hea ratas, sõita on väga hea igatahes, ei ole eriti ära ka ruunatud.
kus jupiteri pool sadulat kadus? muidu ilusad masinadWink
http://pilt.ee/photo/104066/1801130/ Kas see jupiter on chopperi projekt ? Äkki räägid lähemalt mis paagi paned ja mida sa seal ymber ehitad ning mida juurde paned jne Smile
jupiterist ei ole mõelnud hetkel veel midagi edasi ehitada, kui siis ainult lõikaks seljatoe kõvasti lühemaks. Paagiga on selline lugu et kui tahaks siis saaks isegi mõne tilgakujulise paagi sinna panna, selle võib ka saada. Ma olen juba kõvasti tööd ka ikka teinud. Kui ma selle sain, siis oli see jupiter umbes 2,5 aastat õues seisnud! Ja seisukord ei olnud eriti kiita, kui mootori lahti tegin kallasin sealt hulga vett välja ja tsikkel ise oli ka kõvasti roostes. Praeguseks olen ta igatahes hästi pöördesse saanud. Värvisin üle ja tegin sadulale uue naha peale. Teeks veel kõvasti asju seal aga kõik jääb selle taha et rattal ei ole dokumente(tegemine läheb ka liiga kalliks ju) ja kui oleks siis ei saaks ülevaatuselt arvatavasti läbi - see on ju ümber tehtud. Hark on kaldu keevitatud ja siis on veel sadula alune ka allapoole lastud. Minu arvates küll ei ole mõtet sellega sõites oma lubadest ilma jääda ja maksta kordades kõrgemat trahvi kui tsikkel ise väärt on. Sellepärast ei tahakski nagu sinna eriti raha alla panna, teen parem teist tsikkelt millel paberid korras on.
eh.....aga sa ei pea ju sellega ylevaatuses käima ja arvele võtmisel Wink Laenad mõnelt tuttavalt izh jupiteri ja paned oma raami numbri peale ning lähed võtad arvele Smile Kui värv ei klapi siis saab värvi vahetust teha passis ilma ,et peab motikat ette näitama ( 200 kr ) .

Urrr

kuidas muidu lenksud keeravad? Olen ühte sellist ümber ehitatud esihargiga isendit näppinud ja sellega ei julge küll üle 30km/h sõita sest, keerates tahab esiratas ennas nagu ümber pöörata ja seega peab kurvis meeletult vaeva nägema et, ratas sinna jookseks kuhu vaja. Ühe käega sõidust pole juttugi.
eks see esihark tahab natuke harjumist küll, keerata mõne kitsa koha peal alguses oli ka vähe keeruline aga nüüd ma olen juba taga rohkem sõitnud ja olen ära harjunud.Kui istud korra tavalise selga siis tundub ikka jõle hea keerata. Kurvis saab ka hakkama, seda pole märganud et kurvis midagi hullu oleks aga kui kruusa tee peal sõita suurema hooga siis hakkab küll natuke vibama, eriti siis kui veel mõnest suurest august juhtub läbi sõitma.Esiots muutub siis jube kergeks.
räägi mis veohammikas su jupiteril on ?
Kui mälu ei peta siis oli 19, ükspäev sai alles neid loetud. Sinna tahaks veel suuremat proovida sest jõudu on kõvasti üle, kummi võtab isegi vahest vilisema ja viies käik võiks ka veel olla nagu.
Aga selle tõmbe proovimisega peab vist natuke ettevaatlikum olema - see elajas lõhub kette, mul on kasti sees kaks ketti mis niimoodi ribadeks on läinud (eelmise omaniku käes)
su se hea tõmme paneb mõtlema et peab ikka enda jupal ka kapremondi ära tegema. mul on mudu 21 hambaline peal..
kusjuures ma ei olegi sinna midagi uut ostnud, (ma mõtlen mootorile), mul olid kõik tükid olemas, kolm komplekti silindreid oli ja nendest valisin kolbide järgi välja, missugused kõige paremini omavahel istusid
Sõites võtab vist sellepärast ka vibama, et ta on originaaljupiterist kõvasti kergem,kõik üleliigne on ära korjatud, ikka mitukümmend kilo on maha saanud(põhimõtteliselt ongi ainult paljas raam ja need porilauad on ka ära vahetatud, ühte üldse pole. See on ka suur puudus sest see loobib kõvasti saasta näkku kui sõita. Eks sellepärast läheb ka väheke erksamalt edasi.
esitleks enda dneprit kah siis juba http://pilt.ee/view/109846/ . on teist veidi ümber kaa ehitatud.
Mul juhtus selline asi, et sõrme splint tuli kolvi seest välja ja üks pütt sai natuke viga, hullu midagi polnud, ainult kolb ja silinder lähevad vahetusse.
Aga nüüd asja juurde!! Tegin mootori lahti ja niisama huvi pärast mõõtsin nihikuga neid kanaleid mis seal silindrite all mootori sees on. Tuli välja et need on üle tehtud! Ma ei tea millega aga kui ma mõõtsin selle kanali seina paksust oli see ühel pool 4mm ja teisel pool 3mm, mul oli garaazis teine jupi mootor ka veel ja siis võrdlesin seellega - teisel mootoril oli see hoopis 7mm. Silindri kaasi võrreldes oli ka selline asi, et üks oli peaaegu siledaks lastud, selle serv oli ümbes 0,4mm.
KAs keegi jupiterit ei taha ära osta? Tekkis selline mõte et peaks maha müüma, teen lube ja enam ei taha sellega sõita sest sel pole dok-e. Mootor on nagu päris heas korras jõudu on kõvasti ja tõmmet ka. Vahest harva on ainult vaja putitada, nagu ikka. Hinda võiks nii umbes 2000 pakkuda. Kiiret ei ole igatahes.

doyou

Pakuksin ladat kui sul oleks huvi vahetada.... 2101 sportrool armatuur 03 katuseluugiga ja väga vähe roostet
doyou Kirjutas:Pakuksin ladat kui sul oleks huvi vahetada.... 2101 sportrool armatuur 03 katuseluugiga ja väga vähe roostet

Vaatame ikka postituse kuupäeva ka.

Samas väike soovitus izhmasterile:
Ära rooste eest maksa. Parem oleks, kui doyou jätab rooste omale ning annab kauba sellevõrra soodsamalt ära.