Eelmises postituses piduridetailide kõrcal olevad vitsad/rõngad jäid kummitama. Selliseid pole seni ühegi auto juures kohanud. Vaatasin uuesti läbi telefoniga tehtud pildid ka ühelt leidsin midagi.
[
attachment=78477]
Sellist vorsti ümber piduri trumli pole kuskil kohanud, kas mingiks kaitseks??? Oskab keegi parema seletuse anda?
(30-10-2019, 19:16 PM)Formika Kirjutas: [ -> ] kas mingiks kaitseks??? Oskab keegi parema seletuse anda?
Puusalt tulistades pakun, et see summutab pidurite vilistamist.
(30-10-2019, 08:51 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]... Vene meeste leid ja nende finants pea poolteist aastat taastamist. ... Praegu saadangi pilte, mis mulle saadeti, et näeks mis ja kuidas tehtud. Nende tegemisele tõmbasime joone alla. Alates sellest nädalast on minu etteaste. Praegu pean grusiinidega läbirääkimisi, kuidas edasi? Kõik, mis seni tehtud, on minu arust hästi tehtud, aga eks igaüks otsustab ja kõik kommentaarid möödapanekute kohta on teretulnud. ...
Kui jutt on ikka samadest mägede poegadest, keda ma silmanurgast näinud olen, siis pole see neil ju esimene 110 taastada, seega kogemusi ja teadmisi selle autoga peaks omajagu olema.
(30-10-2019, 20:08 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ] (30-10-2019, 08:51 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]... Vene meeste leid ja nende finants pea poolteist aastat taastamist. ... Praegu saadangi pilte, mis mulle saadeti, et näeks mis ja kuidas tehtud. Nende tegemisele tõmbasime joone alla. Alates sellest nädalast on minu etteaste. Praegu pean grusiinidega läbirääkimisi, kuidas edasi? Kõik, mis seni tehtud, on minu arust hästi tehtud, aga eks igaüks otsustab ja kõik kommentaarid möödapanekute kohta on teretulnud. ...
Kui jutt on ikka samadest mägede poegadest, keda ma silmanurgast näinud olen, siis pole see neil ju esimene 110 taastada, seega kogemusi ja teadmisi selle autoga peaks omajagu olema.
Ma arvan ikka, et samadest. Tartus nad neid ZIS-se teevad oma pisikestes garaashides. Ja peaks neil jah vist 4-s ZIS olema. Üks neist jäi poolikuks aga kaks peaks kuskil Venes olema. Võtsin neist ühega ühendust, kiitis meeste tööd taevani. Nii kvaliteetset tööd keegi teine ei tegevat. Eks siinsel auditooriumil on võimalus ise selle üle otsustada, kui selle pildiseeriaga ühele poole saan.
Härrad on ikka korralikult vaeva näinud, kui neid pilte uskuda.
Aga detailide osas aitab küsimärke eemaldada varuosade kataloog ja selles sõrmega jälje ajamine. Ka peaks vähemalt osaliselt siinkandis olemas olema ka koopiad 110 tehasejoonistest. Kas ainult katuse osas või rohkem, seda peaks otse ehitajalt üle küsima.
A.
(30-10-2019, 21:13 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Härrad on ikka korralikult vaeva näinud, kui neid pilte uskuda.
Aga detailide osas aitab küsimärke eemaldada varuosade kataloog ja selles sõrmega jälje ajamine. Ka peaks vähemalt osaliselt siinkandis olemas olema ka koopiad 110 tehasejoonistest. Kas ainult katuse osas või rohkem, seda peaks otse ehitajalt üle küsima.
A.
Pilte võib uskuda, sest olen ju selle töö kõik üksipulgi üle vaadanud. Raam koos detailidega on ju kõik momendil avatud ja kõik kui peo pesa peal. Ka on neil seinal suured tehasejooniste koopiad, millelt hea järge ajada. Küsimusi tekitab ainult see detailide tsinkimine ja värvimine. Möödund pühapäeval käis musta numbri komisjon KGB Pobedat ja Aut. Volgat hindamas. Põhiline murekoht oligi mõningate detailide värvivalik ja lõdvikute klambrid. Eks kui ekspertiisiaktid kätte saan, siis vastavates teemades teen neist puudustest juttu. Kas või kasuks neile, kes Pobedade või Volgadega üritavad kuhugi välja jõuda. Mis puutub ZIS-si, siis juba alguses sai mainitud, et asi tiba ülerestaureeritud. Grusiinid väidavad, et näituse eksemplarid tehtigi nii ja nendelt telliti muuseumi eksponaat. Aga kui kellelgi on pakkuda ZIS 110 varuosade kataloogi, ärge häbenege pakkumast. Muidu ei oska seda tööd ja komplektsust kuidagi kontrollida. Enda teadmised ZIS-st on 0 lähedased.
Tsitaat:Põhiline murekoht oligi mõningate detailide värvivalik ja lõdvikute klambrid.
Mis vurfi need klambrid peavad olema? Kas lõhikuga pealekeeratavad?
(30-10-2019, 22:39 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Tsitaat:Põhiline murekoht oligi mõningate detailide värvivalik ja lõdvikute klambrid.
Mis vurfi need klambrid peavad olema? Kas lõhikuga pealekeeratavad?
Just need neile ei meeldinud, pidavad olema sellised pika poldi ja mutriga, klamber ise kahe plekk triibuga, keskel vaba. Pobil olid mul õiged, pole momendil pilti käepärast.
(30-10-2019, 22:53 PM)Formika Kirjutas: [ -> ] Just need neile ei meeldinud, pidavad olema sellised pika poldi ja mutriga, klamber ise kahe plekk triibuga, keskel vaba. ...
Lõhikpeaga kruviga, kui täpne olla. Kuuskantpeaga on polt, mida selle sideme süvendis väga ei keera.
Mis aastast need ära kadusid?
(30-10-2019, 21:30 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Aga kui kellelgi on pakkuda ZIS 110 varuosade kataloogi, ärge häbenege pakkumast. Muidu ei oska seda tööd ja komplektsust kuidagi kontrollida. Enda teadmised ZIS-st on 0 lähedased.
Manuaal (Автомобиль ЗИС-110. Инструкция по уходу и эксплуатации, 1948, Машгиз):
https://yadi.sk/i/IcEplUJDYpSflQ
Kataloog (Каталог запасных частей автомобиля ЗИС-110, 1951, Машгиз):
https://yadi.sk/i/PKGcaljPJpazQw