automoto.ee foorumid

Täisversioon: Stalini lemmik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Roosa kiri mootoril on ikka tase! Huvitav, mis siis mustanumbri vääriline masin maksab?
(20-02-2020, 19:49 PM)Meistrimees Kirjutas: [ -> ]Roosa kiri mootoril on ikka tase! Huvitav, mis siis mustanumbri vääriline masin maksab?
 See hind on pehmelt öeldes liiast. Kuigi 10 aastat tagasi oleks isegi lootust. Salong muidugi mööda pandud täiega. See auto asub praegu Venes aga pole seal lahti tollitud, vaid viidud sinna muuseumi eksemplarina. Dokumendid Eesti omad. Taastatud nende samade vendade poolt, kes praegu minu oma kallal higistavad.
Raami ja käiguosaga hakkab ühele poole saama. Piduri ja bentsu torustikuga jõuab asi ühele poolele. Ees ootavad keretööd.
[attachment=80466]
[attachment=80465]
[attachment=80464]
[attachment=80467]
[attachment=80468]
[attachment=80469]
[attachment=80470]
Vist ei ole läbi käinud
Hakkasin juba lootma, et transmissiooniga saan ühele poole aga võta näpust. Joonistelt ja kataloogist järge ajades selgus, et mõned asjad veel ikka ei klapi. Ümber tuleb ehitada pool õhu puhastit. Vist kunagi on üritatud mingit teist karbussi peale aretada ja on ka õhupuhasti selleks ümber kohendatud. Midagi teha, tuleb algsesse konditsiooni see tagasi viia. Summuti originaalne kinnitus on ka minema jalutanud, nii, et see tuleb ka õigeks sättida. Venemaalt sain väidetavalt originaal mõõtude järgi järele tehtud summuti, mis muidugi täielik pluff. Et asi õieti paika läheks, tuli see suures osas ümber ehitada.
[attachment=80517]
[attachment=80518]
[attachment=80519]
[attachment=80520]
[attachment=80521]
[attachment=80522]
[attachment=80523]
(03-03-2020, 19:13 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Hakkasin juba lootma, et transmissiooniga saan ühele poole aga võta näpust. Joonistelt ja kataloogist järge ajades selgus, et mõned asjad veel ikka ei klapi. Ümber tuleb ehitada pool õhu puhastit. Vist kunagi on üritatud mingit teist karbussi peale aretada ja on ka õhupuhasti selleks ümber kohendatud. Midagi teha, tuleb algsesse konditsiooni see tagasi viia. Summuti originaalne kinnitus on ka minema jalutanud, nii, et see tuleb ka õigeks sättida. Venemaalt sain väidetavalt originaal mõõtude järgi järele tehtud summuti, mis muidugi täielik pluff. Et asi õieti paika läheks, tuli see suures osas ümber ehitada.

Tundub et vandid oma pluffidega  sulle päris kulukaks muutuvad .Kurb.
(04-03-2020, 00:01 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Tundub et vandid oma pluffidega  sulle päris kulukaks muutuvad .Kurb.
Noh, nii hull see asi ka nüüd pole. Hind on kokku lepitud ja teha tuleb vastavalt originaalile. Lihtsalt endale tuleb asi hästi selgeks teha ja näpuga järge ajada.
Näpuga järge ajades avastasin, et üks sumbuti toru hoidik veel olemas. Ei tea, miks nad sellised töömahukad peavad olema. Krt. kas keegi neid niimoodi üldse kunagi järgi teinud on. Paistab, et koos summuti vahetustega visati ka need jublakad minema aga mis tõenäolisem, need hilisemad summutid olid nii mööda tehtud, et neid hoidikuid polnud võimalik kasutada. Muidugi iga suurema remondi käigus tükkis igasugu vidinaid üle jääma. Mäletan seda oma esimese auto (Moskvits-407) puhul.
[attachment=80710]
[attachment=80711]
Vist nüüd küll viimased vidinad transmissiooni komplekteerimiseks. Tsingitud, valmis alla keeramiseks.
[attachment=80986]
[attachment=80987]
Kuna käes karoona ajastu siis tõenäoliselt tuleb mänguasjad pausile panna. Ja üks ohver saab kindlasti olema see ZIS 110. Vähendatud mahus proovin vedada 110 lapse-lapse-lapse last ZIL 115-t. GAZ A tahaks sügiseks valmis saada ja 31013 ja ZIM Faeton on niikui nii lõpusirgel. Miljoni Euro küsimus on ainult, kuidas ja kuna nad Maarjamaale saan tuua. Aga viimane pilk siis 110-le enne Karoona pausi.
[attachment=81016]
[attachment=81017]
[attachment=81018]
[attachment=81019]
[attachment=81020]
[attachment=81021]
[attachment=81022]
[attachment=81023]
[attachment=81024]
See põhjalikkus detailides võib kahtlemata tellija seisukohalt olla fintantsiliselt väga kurnav. Aga no kuulge - töö on ikka väga ilus ka.
Kahjuks on ZIS 110 projekt kevad unes. Plaanis veel kere vanast värvist puhastada, põhi ja alaäär liivapritsida, et saada täis selgus tulevastes keretööde mahus. Aga seniks veel mõni pilt möödunud aegadest, ehk ajast enne Koroonat. Kui keegi märkab mingit kõrvalekallet, andke aga teada. Kuigi mehi, kes ZIS 110-ga sinasõbrad on võib vist küll Eestimaal sõrmedel kokku lugeda. No teistele lihtsalt teadmiseks. Võibolla keegi on veel niivõrd hullumeelne, et hakkab ZIS-si renoveerima.

[attachment=81440]
[attachment=81439]
[attachment=81438]
[attachment=81442]
[attachment=81441]
[attachment=81437]
[attachment=81443]
Kuigi tahtsin seda projekti ootele panna, siis läbirääkimiste tulemusel teeme vähendatud mahus edasi. Plaanis ikka kere liivapritsimine, et teha kindlaks keevitustööde maht. 
Tegelesime radiaatori kinnituse ja selle ümbruse detailidega.
[attachment=81601]
Vist tiba jälle üle restaureeritud. Vaevalt nad originaalis nii head välja nägid.
[attachment=81654]
[attachment=81655]
Lõpuks saime plokikaane mutritega ka ühele poole. Aeg oli nende kallal tiba vägivallatsenud aga nüüd kõik taastatud. Uskumatu kui palju aega ja finantsi kulub igasugustele pisiasjadele. Esmalt pildid algsest väljanägemisest ja taastamisest ning siis näpuga paika keeramisest. Ei ole julgenud veel neid kroomitud mutritele võtit kaela panna.
[attachment=81720]
[attachment=81721]
[attachment=81722]
[attachment=81717]
[attachment=81718]
[attachment=81719]
ZIS-i radiaatori ülemises paagis on suur avaus.
[attachment=81773]
Minu autol oli see kaetud lihtsalt kaanega ja ei osanud sellele mingit erilist tähelepanu pöörata. Nüüd tuleb välja, et see auk on mõeldud termoklapile, mis vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile avaneb ja koos sellega avab ka radiaatori ribisid. Käsitsi ribide avamise võimalust ei ole. Termoklapp näeb ise välja selline.
[attachment=81775]
[attachment=81776]
Piltidel olevat klappi pakutakse Moskvas müüa, muidugi ZIS-le väärilise hinna eest. Väidetavalt pole kasutuses olnud. Tuleb vist kuuma vette pista ja kontrollida kas funkab. 
Tegu küllaltki haruldase vidinaga. Paljudel 99% originaalsetel see süsteem puudub.
Mikistanis suht levinud lahendus, tasub vaadata, kas mõni sealne produkt istub, sest suure tõenäosusega on stjoopad sellegi mahaviksinud.
(14-05-2020, 11:00 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Mikistanis suht levinud lahendus, tasub vaadata, kas mõni sealne produkt istub, sest suure tõenäosusega on stjoopad sellegi mahaviksinud.
Ma ei oska sellele asjandusele vist õiget ingliskeelset nime anda. Peaks midagi sarnast olema Packardidel, sealt ta ju maha virutatud. Igatahes Kanter Autos, kes tegeleb Packard autode müügiga, kodulehel sellist vidinat müügil ei ole.
(14-05-2020, 12:25 PM)Rauno. Kirjutas: [ -> ]Piltide pealt tundub vähemalt suht sama
https://allcads.com/product/radiator-shu...-cadillac/
https://www.ebay.com/itm/163475026513
Tänan, vähemalt sain ingliskeelse nime. Tuleb välja, et USA-s see jupp veel kallim kui Venes.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13