automoto.ee foorumid

Täisversioon: Stalini lemmik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
(15-09-2020, 13:49 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(15-09-2020, 13:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Võru tsinkimis meistrid on kõvasti hinda tõstnud aga paistab, et kvaliteet ka paranenud. ...
hind on tõusnud küll, kvaliteedi osas jään kahtlevaks, lisaks sain viimane kord jälle üleliigset kraami kaasa
 No siis mul vedas Big Grin.
Zis plekitöö hakkab ühele poole saama. Jäänud veel karbid ja mõned pisiasjad veel. Siis tina tööd, mida seoses plekitöö parema kvaliteediga, tuleb lisada oluliselt vähem. Noh 200 kg asemel 20 kg. Enamus kokkuhoidu tuleb külje karpide arvelt, mis on nüüd ilusti plekist keeratud.
[attachment=83479]
[attachment=83480]
[attachment=83481]
Taastatud sai piltidel olev vidin. Auto küljes ta oli aga otstarve jääb mulle segaseks. Kas tegu mass lülitiga või akude ümberlülitusega. On kedagi targem, kes võiks eksinu lambukese õigele rajale juhatada.
[attachment=83588]
[attachment=83589]
[attachment=83590]
Tundub, et saab kasutada nii massilülitina kui ka ümberlülitina.

Kuid 

Pildilt on üks detail puudu.
(25-09-2020, 09:38 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Tundub, et saab kasutada nii massilülitina kui ka ümberlülitina.

Kuid 

Pildilt on üks detail puudu.
Kas see ikka on originaaldetail? olen analoogset näinud sõjatehnikal, kus oli 2 x 6V akut mida sai vaheldumisi kasutada vastavalt vajadusele
(25-09-2020, 09:56 AM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]Kas see ikka on originaaldetail? olen analoogset näinud sõjatehnikal, kus oli 2 x 6V akut mida sai vaheldumisi kasutada vastavalt vajadusele
 Kindlasti originaaldetail, ZIS-l ka muide 2 6V akut. Kogu elektrisüsteem 6V.
(25-09-2020, 09:38 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Tundub, et saab kasutada nii massilülitina kui ka ümberlülitina.

Kuid 

Pildilt on üks detail puudu.
 Küll see puuduolev detail ka välja tuleb.
(25-09-2020, 17:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(25-09-2020, 09:38 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Tundub, et saab kasutada nii massilülitina kui ka ümberlülitina.

Kuid 

Pildilt on üks detail puudu.
 Küll see puuduolev detail ka välja tuleb.
Tere Mati  Kas sul ei ole zis 110 kasutusjuhendi raamatud? Raamatus on 2 elektrikkeemi autodel mis oli tehtud kuni 1948 a. Olid 1 aku ja sellist vidinad vene keeles (перекидной рубильник ) rooli all ei olnud üldse! Teisel skeemil peale 1948 a. Autodel on paigaldati 2 kuuevoldist akud ja seisid nad kõrvuti plussid ühendatud massile ja miinused ühendatud selle vidinaga kui 1 aku millegipärast sai tühjaks sis oli võimalus kasutada teist samal ajal kasutada see vidin massilülitina. Sinu autol peab olema 2 akud ja seelle ümberlülitusega saad vahetada akud. Väga praktiline asi minu arvates. Minu autol ei ole sellist asja kuna oli tehtud 1946 aastal.
ZIS-i keevitustööd hakkavad ühele poole saama. Loodan, et selle nädalaga saab joone alla tõmmata. Siis veel põhi töödelda ja uue nädala lõpus peaks saama raamile tõsta.
[attachment=83659]
[attachment=83660]
[attachment=83661]
ZIS keevitustööd on lõppenud. Täna põhi ja keevitused liivapritsi ja krunt selga.
[attachment=83694]
(02-10-2020, 15:03 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]https://lounapostimees.postimees.ee/7076...1576036870
 Ma Kardan, et see ajakirjanik tiba liialdab.
Kuna teema on Stalini lemmik, siis sobib natuke kirjutada ka ZIS 101-st, autost, mille ehitamine toimus Stalini kõrgendatud tähelepanu all. Nimelt pakutakse mulle ZIS 101-te, mitte seda, mille kuulutust siingi on presenteeritud. Seda autot olen oma silmaga Peterburis vaatamas käinud ja seisukorda arvestades tiba kalli võitu. Nüüd pakutakse Moskvast veel hullemas seisus isendit aga võibolla on mingi vahetusvariandi võimalus. Täna Motoshowl tuli sellest jälle juttu ja soovitati otsida kontakti Läänemaal resideeruva kodaniku X-ga, kelle hoovis pidi ka Mingi ZIS tüüpi auto jäänused olema. Nüüd küsimus kaasfoorumlastele, kas kellelgi on kontaktandmeid selle härraga. Tahaks oma silmaga seda autot, või mis sellest järgi on jäänud üle vaadata.  Võibolla tasub see auto veel konserveerimist ja kunagi tulevikus ka mõelda selle taastamisele.
Mis on selle inimese nimi ja/või kus kandis ta Läänemaal elab?
(03-10-2020, 12:01 PM)mehhanisaator Kirjutas: [ -> ]Mis on selle inimese nimi ja/või kus kandis ta Läänemaal elab?
 Seda ma tahangi teada saada, vist oli Lihula kandis.
(03-10-2020, 00:54 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]Kuna teema on Stalini lemmik, siis sobib natuke kirjutada ka ZIS 101-st, autost, mille ehitamine toimus Stalini kõrgendatud tähelepanu all. Nimelt pakutakse mulle ZIS 101-te, mitte seda, mille kuulutust siingi on presenteeritud. Seda autot olen oma silmaga Peterburis vaatamas käinud ja seisukorda arvestades tiba kalli võitu. Nüüd pakutakse Moskvast veel hullemas seisus isendit aga võibolla on mingi vahetusvariandi võimalus. Täna Motoshowl tuli sellest jälle juttu ja soovitati otsida kontakti Läänemaal resideeruva kodaniku X-ga, kelle hoovis pidi ka Mingi ZIS tüüpi auto jäänused olema. Nüüd küsimus kaasfoorumlastele, kas kellelgi on kontaktandmeid selle härraga. Tahaks oma silmaga seda autot, või mis sellest järgi on jäänud üle vaadata.  Võibolla tasub see auto veel konserveerimist ja kunagi tulevikus ka mõelda selle taastamisele.
Tundub, et polegi mingi haruldus, kui Kuldsest Börsist võib osta.
 https://www.kuldnebors.ee/search/soiduki...b834168_ee
(04-10-2020, 10:03 AM)Meistrimees Kirjutas: [ -> ]
(03-10-2020, 00:54 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]Kuna teema on Stalini lemmik, siis sobib natuke kirjutada ka ZIS 101-st, autost, mille ehitamine toimus Stalini kõrgendatud tähelepanu all. Nimelt pakutakse mulle ZIS 101-te, mitte seda, mille kuulutust siingi on presenteeritud. Seda autot olen oma silmaga Peterburis vaatamas käinud ja seisukorda arvestades tiba kalli võitu. Nüüd pakutakse Moskvast veel hullemas seisus isendit aga võibolla on mingi vahetusvariandi võimalus. Täna Motoshowl tuli sellest jälle juttu ja soovitati otsida kontakti Läänemaal resideeruva kodaniku X-ga, kelle hoovis pidi ka Mingi ZIS tüüpi auto jäänused olema. Nüüd küsimus kaasfoorumlastele, kas kellelgi on kontaktandmeid selle härraga. Tahaks oma silmaga seda autot, või mis sellest järgi on jäänud üle vaadata.  Võibolla tasub see auto veel konserveerimist ja kunagi tulevikus ka mõelda selle taastamisele.
Tundub, et polegi mingi haruldus, kui Kuldsest Börsist võib osta.
 https://www.kuldnebors.ee/search/soiduki...b834168_ee
 Olen  sellest autost siin foorumis kirjutanud. See pole Eestis vaid Peterburis. Seal küsiti 150 000.-€. Selle raha eest lubati Eestisse ära tuua. Muidugi lisandub toll. Käisin seda enne Koroonat Peterburis vaatamas. 90% originaalsus on tugevasti liialdatud. Peal on GAZ 12 mootor ja kaasa pakutakse teadmata seisukorras Buick mootorit. Pakun originaalsuseks 60%, mitte rohkem. Pildistasin selle isendi alt ja pealt üles ja saatsin Ukrainasse, kus Harkovis on firma, mis ongi spetsialiseerunud ZIS 101 taastamisele. Arvestades puuduolevaid detaile, tehti mulle hinnapakkumine auto täielikuks renoveerimiseks 350 000.- €. mille järel siis valmis auto hinnaks kujuneks kuskil pool milli. Eestis sellise auto renoveerimine vähemalt pool milli. Tohutus koguses detaile tuleb ise valmis teha. Mitte midagi saada pole.
ZIS 101 sportversioon ka omal ajal tehtud, ei tea ka mõni säilinud ka:
https://www.google.com/search?q=zis+101+...qrcAvAoT_M
(04-10-2020, 20:48 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]ZIS 101 sportversioon ka omal ajal tehtud, ei tea ka mõni säilinud ka:
https://www.google.com/search?q=zis+101+...qrcAvAoT_M
Nagu pildilt näha, siis on. Üksainus eksemplar seda tehti ka. Või mõnedel andmetel kaks.
Piltidel olev on replika.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13