automoto.ee foorumid

Täisversioon: Suuremate poiste mänguasjad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Vahepeal on siginenud suuremate poiste mänguasju järeleaitamiseks. Multiplikaatori teemas oli 1,9TD, siin on 7,4TD

[attachment=79063] [attachment=79064] [attachment=79065] [attachment=79066]


Vaja tekitada esimesed mootorikinnitused, paigaldada generaator, mereveepump ja Side-Poweri jaoks hüdroajam,
vesijahutatud väljalaskekollektor peale turbot  ja veel natuke nipet-näpet.
Ja seda on vaja kaks korda teha kuna paadil on kaks mootorit.
Huvitav kallutus on käigukasti/reduktori ja mootori telgede vahel. Visuaalselt pakun 7-8 kraadi. Mismoodi tehtud ja milleks?
Sõukruvi(de)le soovitud nurga andmiseks vast.
10 kraadi on õige väärtus kasti ja mootori vahel. Kast tuleb tehasest juba sellisena.
Pluss mootor koos kastiga on vundamendil täiendavalt 5 kraadi kaldu.
Enne jõulu sain kätte parema ja vasaku mootorikäpa. Vasakule käpale sai lastud jõnks ka sisse paenutada kuna vundament on +40mm.

[attachment=79587] [attachment=79588]

[attachment=79589] [attachment=79590]

Uuel aastal saan käppadele tugevdusribide lõikefaili ka kätte siis saab lasta need välja lõigata ja on
mootori kinnitus vundamendile enamvähem valmis.
Nii, vahepeal on mõni piisk merre voolanud ja on ära otsustatud hüdropumpade suurus ja on ka pumbad ise kohale jõudnud.

[attachment=80857] [attachment=80858]

Pump läheb mootori ees olevate aiste vahele, kronstein on konstrueeritud, ootab valmimist.
Puma jaoks jõuvõtt tuleb rihmaseibi otsast pisikese kardaanijupiga.
Sai valmis voolitud vahetükid kardaani ja pumba vahele.
Liistusoon.
Stoosimistera on selline, et võtab sügavuse saavutamisel ka faasi servast.

[attachment=80859] [attachment=80860]

Kardaanipoltide märkimine, puurimine faasimine ja keermetamine.

[attachment=80861] [attachment=80862] [attachment=80863]

Ja valmis nad ongi. Esmaspäeval viin tüdrukute kätte ja lasen mustaks oksüdeerida.

[attachment=80864] [attachment=80865]
Kus selline uhke paat sõitma saab?
Ma arvan, et kohalikes vetes.
Käisin tüdrukute juures ja sain kätte oksüdeeritud detailid.

[attachment=80934] [attachment=80935]

Tekitasin olukorra kus sain mõõdu edasiseks.
Nimelt vajalise vahekauguse, et kardaan mahuks vahele ilma midagi lahti lammutamata.

[attachment=80936] [attachment=80937]

Siis tegime tükile sooja ja läks ise pumba võlli otsa.

[attachment=80938] [attachment=80939] [attachment=80940]

On ette nähtud ka pesa seibi jaoks mis poldiga pumba võlli külge keeratakse et flants telgsihis kindlalt fikseerida.

Umbes nii on pumba asukoht.

[attachment=80942]

Mingil imelikul põhjusel oli uue pumba liistusoone pesas kasutatud alamõõduline liist.

[attachment=80941]
Kardaan on tervenisti ostutoode või on võlli nuudid ise lõigatud?
Kuidas must oksiid merekeskkonnas püsib?
Kardaan on ostutoode, Oksüdeeritud sai põhjusel, et tsink oleks muutnud ava/võll istu iseloomu.
Ja on see tükk mootoriruumis kuhu pääseb läbi kahe luugi.
Vahepeal laekus lõikusest/painutusest mõned tükid
Pumba kronsteinil vaja siseava pumba jaoks parajaks teha

[attachment=81385] [attachment=81386] [attachment=81387]

[attachment=81388] [attachment=81389] [attachment=81390]

Tagumised ehk kasti käpad.

[attachment=81391]

Parempoolne on vaja täiendada tugevdusribiga, vasakpoolne on
katsetükk kuna kasti kuju ei luba otse üles tulla. Lähipäevil tuuakse kast tagasi siis saab
asja kokku panna ja on täpselt näha mis ja kuidas
Sai natuke vahepeal ettevalmistusi tehtud ja tuli välja, et üks mootori padi on vigane. Nimelt on kas millalgi
mutter nii alla keermesse kinni keeratud või on keevitustöid tehtud ja vool on keermest läbi käinud mille
tagajärjel on keere vigane. On kärna üles tõmmanud ja mutri keeramisel tuleb ka keere maha. Tuli mutrile väike lõige teha.
Õnneks on padi osandatav ja remonditav.

[attachment=81531] [attachment=81530] [attachment=81533] [attachment=81532]

On ainult üks aga, keere nimelt on UNS 1-14  Puhas US ja A special.
Aga valmis ta saime. Lasksin tüdrukutel kollase tsingi ka peale panna, sai nagu päris.

[attachment=81534] [attachment=81535]
Kunagi ammu sõimati sellist nähtust külmkeevituseks. Juhtub teinekord täiesti põhjendamatult. Tulnukad või vabamüürlased ilmselt asjasse segatud.
Tõsisemalt rääkides, siis olen kokku puutunud 2x terasega, kindlasti ei olnud keevitust asjasse segatud. Alumiiniumkeerme võib kokku nö sulatada lihtsalt näpu vahel edasi-tagasi kruttides.
Kui selle sammuga keermeplaat olemas siis keere nagu iga teine, aga mida see  A special tähendab.
Kus need tüdrukud pesitsevad?
Tallinn, Kopli, Tööstuse 47
Vist enam vähem kõik maailma keermed, tarbes olevad ja mitte.
Mõned pärinevad lausa tööstusrevolutsiooni aegadest või törts enne

https://www.gewinde-normen.de/en/index.html

P.S.
Ehk selgub ka saladus "...A special" kohta
(29-04-2020, 21:16 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kunagi ammu sõimati sellist nähtust külmkeevituseks. Juhtub teinekord täiesti põhjendamatult. Tulnukad või vabamüürlased ilmselt asjasse segatud.
Tõsisemalt rääkides, siis olen kokku puutunud 2x terasega, kindlasti ei olnud keevitust asjasse segatud. Alumiiniumkeerme võib kokku nö sulatada lihtsalt näpu vahel edasi-tagasi kruttides.
OT, aga roostevabade poltide-mutrite kokkuajamise käigus on meite tootmises püstitatud mitteametlik Euroopa rekord "пизда"-ütlemises. Sisalikinimesed on sosistanud poldikarpidesse külmkeevitus-sõnu.
Roostevabale käib koostamisel määre vahele ja sellised mured murtud.
Lehti: 1 2