13-12-2019, 22:54 PM
Hoi,
Tervitused selle foorumi uuelt kasutajalt. Mõnes muus foorumis kasutan sama kasutajanime, sestap võib see mõnele tuttav ette tulla
Teen siis ühe korraga ka autoteema ära - seda jätkub ilmselt pikaks ajaks. On tõsiasi, et keskklassi mehe keskiga tuleb koos mootorrataste, purjekate ja vanade autodega. Mul oli see kolmas veel komplektist puudu ning see viga sai sel sügisel parandatud. Nimelt tuli millaski suvel müüki ka selle foorumi üritustel osalenud Triumph TR6 aastast 1972. Et tunnen eelmist omanikku muudest asjatoimetustest, andsin talle märku, et kui õiget ostjat ikka sugugi ei tule, siis võib mulle märku anda. No ja siis antigi. Nõnda ongi ühes kohas Tallinnast mitte kaugel seismas üks tore kahekohaline briti sportauto ning ootab seda peatselt saabuvat aega, mil temaga saab tõsisemalt tegelema asuda.
Räägime asjade praegusest seisust ka. On häid uudiseid ja on halbu.
Hea uudis on see, et auto on esialgsete vaatluste kohaselt üsna roostetu. See ei tähenda, et mõnda pisemat auku ei oleks, kuid ei midagi sellist, mida võrguavarustest näha olevate õudustega võrrelda saaks. Auto on peaaegu komplektne, käivitub (kui aku ära laadida) ja sõidab. Käigud vahetuvad, sidur lahutab. pidur pidurdab. Pehme katus vajab vahetust, kokkupandud katuse kate puudub, kuid muus osas on justkui kõik olemas.
Halbu uudiseid on ka. Kõige halvem uudis on see, et auto on tagaosasse saanud paugu veel kusagil oma endisel kodumaal Ameerikas ning selle on sealne kohalik värkstuba pehmelt öeldes ülejala üles tagunud. Tulemuseks on see, et tõenäoliselt tuleb millaski tõsisemalt tegeleda raami ja kere geomeetriaga. Natuke vähem halb uudis on see, et õlirõhk on madal ning mootorist tulnud õlil oli kerge pärlmutterefekt sees. No mootori kapremont oli niikuinii plaanis, nii et see ilmselt väga tervikpilti maksumuse osas ei mõjuta. See, et aku laadimine ei tööta ja juhtmestikus toimub erinevaid imelikke asju, on pimeduse printsi Lucase valdustes täitsa loomulik ning seegi vajab tegelemist.
Et asi päris pildituks ei jääks, panen siia ka ühe pildi asjade müügieelsest seisust. Praeguseks ei ole diagnoosimisele lisaks suurt miskit muutunud. Järgmises postituses räägime sellest, mida väljastpoolt näha ei ole - ehk siis elektrist.
[attachment=79358]
Tervitused selle foorumi uuelt kasutajalt. Mõnes muus foorumis kasutan sama kasutajanime, sestap võib see mõnele tuttav ette tulla

Teen siis ühe korraga ka autoteema ära - seda jätkub ilmselt pikaks ajaks. On tõsiasi, et keskklassi mehe keskiga tuleb koos mootorrataste, purjekate ja vanade autodega. Mul oli see kolmas veel komplektist puudu ning see viga sai sel sügisel parandatud. Nimelt tuli millaski suvel müüki ka selle foorumi üritustel osalenud Triumph TR6 aastast 1972. Et tunnen eelmist omanikku muudest asjatoimetustest, andsin talle märku, et kui õiget ostjat ikka sugugi ei tule, siis võib mulle märku anda. No ja siis antigi. Nõnda ongi ühes kohas Tallinnast mitte kaugel seismas üks tore kahekohaline briti sportauto ning ootab seda peatselt saabuvat aega, mil temaga saab tõsisemalt tegelema asuda.
Räägime asjade praegusest seisust ka. On häid uudiseid ja on halbu.
Hea uudis on see, et auto on esialgsete vaatluste kohaselt üsna roostetu. See ei tähenda, et mõnda pisemat auku ei oleks, kuid ei midagi sellist, mida võrguavarustest näha olevate õudustega võrrelda saaks. Auto on peaaegu komplektne, käivitub (kui aku ära laadida) ja sõidab. Käigud vahetuvad, sidur lahutab. pidur pidurdab. Pehme katus vajab vahetust, kokkupandud katuse kate puudub, kuid muus osas on justkui kõik olemas.
Halbu uudiseid on ka. Kõige halvem uudis on see, et auto on tagaosasse saanud paugu veel kusagil oma endisel kodumaal Ameerikas ning selle on sealne kohalik värkstuba pehmelt öeldes ülejala üles tagunud. Tulemuseks on see, et tõenäoliselt tuleb millaski tõsisemalt tegeleda raami ja kere geomeetriaga. Natuke vähem halb uudis on see, et õlirõhk on madal ning mootorist tulnud õlil oli kerge pärlmutterefekt sees. No mootori kapremont oli niikuinii plaanis, nii et see ilmselt väga tervikpilti maksumuse osas ei mõjuta. See, et aku laadimine ei tööta ja juhtmestikus toimub erinevaid imelikke asju, on pimeduse printsi Lucase valdustes täitsa loomulik ning seegi vajab tegelemist.
Et asi päris pildituks ei jääks, panen siia ka ühe pildi asjade müügieelsest seisust. Praeguseks ei ole diagnoosimisele lisaks suurt miskit muutunud. Järgmises postituses räägime sellest, mida väljastpoolt näha ei ole - ehk siis elektrist.
[attachment=79358]