automoto.ee foorumid

Täisversioon: T16.tossab,Remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere.
Soetasin veel ühe T16.
Tossas nagu vana elukas.Ja pani tunniga nahka normi õli.(kohe seda ei märganud)
Alguses esimesel käivitamisel tundus,et teine silinder ei tule kohe järgi.
Ok,Ehk pihustid.Ostsin poest uued.Sai peale pandud,
Sama jama.Korra liikusin selle tossutajaga natuke,
Õli surve hea,Kuid vardaga kontrollisin.Alumisel normil.
Nii.Hetkel just lammutasin  natuke,Maas silindrid kolvid.
Seest suht korralik.Pole kolvi peal miskit erilist õli -Kuiv teine.
Surverõngas 1 juppideks.Ilmselt ikka rõngad kulunud.
Kohe ei tea,kas nüüd vahetada ära komplekt silindrid kolvid?
Kuid silindrid ilma igasugu kulumisjälgedeta.Kolvid terved.Sõrmel kerge rant.
Või osta vaid rõngad.Sel juhul,Kas vene omad,või on miskit
paremat firmat kuskil.
Muud ju ei saa viga olla.No ma ei tea kohe.Kas oskab keegi nõu anda..
Roland
Tere!

Pane aga julgelt uued rõngad. Organiseeri mingid klapisääretihendid ja vast asi laheneb. Täpselt ei mäleta aga mul peaks paaris mõõdus veneaegseid uusi kolvirõngaid olema. Kui hätta jääd siis anna teada.
T.
ikka uued rõngad ja ostma lähed siis võta hülss kaasa ja pista rõngad hülssi ja vaata kui hääste vasta hülssi liibub.hülsi ja rõnga vahelt valgus paistab saad mootori mis juba+5 kraadil tahab käivitamisel fööni,valgus läbi ei paista siis saad korraliku mootori mis käivitub iga ilmaga.omal nahal testitud.
muska71 Kirjutas:ikka uued rõngad ja ostma lähed siis võta hülss kaasa ja pista rõngad hülssi ja vaata kui hääste vasta hülssi liibub.hülsi ja rõnga vahelt valgus paistab saad mootori mis juba+5 kraadil tahab käivitamisel fööni,valgus läbi ei paista siis saad korraliku mootori mis käivitub iga ilmaga.omal nahal testitud.

Tänud sulle.Hakkangi just Rakveresse sõitma ja uurin mis nad pakuvad.Neil pidi olema tegalikult komplekt hinnaga 150 eur,

Kuid kas on mõtet kõike vahetada.Ma uurin seal kohapeal asja.
Tere!
Mul oli sama asi, et oli seisnud 3-4 aastat tühjalt kuna ei olnud kasutajat ja siis sai endale lohistatud. Putitamist ja sättimist ja siis esmane käivtamine- tossas nii, et terve mets oli õlisuitsu täis ja rüüpas ka õli kannude viisi, surve üle 3. Põdesin ka seda rõngaste vahetust, aga polnud hullu midagi- üks tööpäeva õhtu ja korras (vahetasin ikka kõik ära). Nüüd on kerge diisli vine ja õli mitte tilkagi ei rüüpa. Smile
Mul kah nüüd töö tehtud.
Uued rõngad sees hind tuli 11 eur.
Uutega võrreldes olid ikka vanad kulunud küll.
Käivitasin siis lekkis uus tõukurivarda puks,
Surusin sisse ,Peale seda ei käivitanud.
Kuid vine hetkel on ,Kuid mõisteav.
Väljalaske kollektori poldid olid kehvakesed.Tikkpoldile keevitasin suurema mutri otsa lasin kuumaks,
Siis veel miski aerosool külmashokki ja sain lahti.
Hüdraulika nöögib.lekkis igast vahest.
Nõõgin kokku panna rs o9 ,Tagumist hüdraulika silindrit,et saaks haake raua liikuma.
Pean panema uued mansetid,Homme uurin kas on saabunud poodi.
Nii,et tööd tegemist kuhjaga.
Kas see 2x45 euri terve hülsi, kolvi, sõrme ja rõngaste komplekti vs ainult rõngad, rahaline vahe tasub ära, et riskida vana ovaalse silindriga mis ei pruugi päris hästi tööle kunagi hakata? Kui palju seal vanas hülsis uue rõnga pilu jäi muidu?
(20-02-2020, 21:31 PM)Roland Kirjutas: [ -> ]Mul kah nüüd töö tehtud.
Uued rõngad sees hind tuli 11 eur.
Uutega võrreldes olid ikka vanad kulunud küll.
Käivitasin siis lekkis uus tõukurivarda puks,
Surusin sisse ,Peale seda ei käivitanud.
Kuid vine hetkel on ,Kuid mõisteav.
Väljalaske kollektori poldid olid kehvakesed.Tikkpoldile keevitasin suurema mutri otsa lasin kuumaks,
Siis veel miski aerosool külmashokki ja sain lahti.
Hüdraulika nöögib.lekkis igast vahest.
Nõõgin kokku panna rs o9 ,Tagumist hüdraulika silindrit,et saaks haake raua liikuma.
Pean panema uued mansetid,Homme uurin kas on saabunud poodi.
Nii,et tööd tegemist kuhjaga.
silindri tihendeid vahetama hakkad siis silinder kaenlasse ja hydroskänni,mõõtude järgi valite kaasaegsed tihendid sisse ja saad ka silindri pidama.orginaalidaga jäädki vahekorras olema.
(21-02-2020, 02:54 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Kas see 2x45 euri terve hülsi, kolvi, sõrme ja rõngaste komplekti vs ainult rõngad, rahaline vahe tasub ära, et riskida vana ovaalse silindriga mis ei pruugi päris hästi tööle kunagi hakata?
jah ostad komplekti ja ikkagi pead rõngaste liibumist kontrollima,kui ei kontrolli siis loterii kas hea pill või külmast peast ei käivitu föönita.omal läbi elatud ja pärnu kaup oli.
No ,Hüdroscand.Olen seal torusid voolikuid lasknud teha.Ja kuidas ma mansette ei ole taibanud sealt küsida.No vana pea.UUrin asja.Tänud.
Need 45 eurosed komplektid ei toimi neil kellel karmavõlg maksmata nagu mul näiteks.
Silinder on nii poorsest materjalist et töötamise ajal vett peale valad siis mullitab terve kolvikäigu ulatuses ja higistab end üleni õliseks ning rõngaid on nagunii vähemalt 2 komplekti vaja millest valida.
Kolvid aga on valatud mingist eriti odavast jäägist mille paisumistegur on kindlasti suurem kui tehase ettenähtud paisumispilu ja seega peaks kindlasti proovima keevast veest võetud kolbi silindrisse.
Kui ikka vanad silindrid on ilma kulumisrandita ja kolvid väga ei loksu siis neid ei maksaks ikka vahetada tundmatu asja vastu.
Rõngaid aga peab silindris vastu valgust vaatama ja kui ikka läbi paistab siis neid ei jõuagi kodukasutuses sisse töötada.
(21-02-2020, 09:57 AM)Roland Kirjutas: [ -> ]No ,Hüdroscand.Olen seal torusid voolikuid lasknud teha.Ja kuidas ma mansette ei ole taibanud sealt küsida.No vana pea.UUrin asja.Tänud.
Ja pea meeles, et rs09 silinder ei ole päris vene oma. See on malm kolviga ja mansetid väheke teistmoodi sees.
Ma võtan selle jupid kaasa ja ehk saavad aidata.
Tundub,et süsteemis ei ole nii palju rõhku üldse.
Kuna esi kast kah enam ei tõuse.
Kui ta koju tõin siis veel tõusis.
Õli on piisavalt.
On ikka nöök...
(22-02-2020, 13:43 PM)Roland Kirjutas: [ -> ]Ma võtan selle jupid kaasa ja ehk saavad aidata.
Tundub,et süsteemis ei ole nii palju rõhku üldse.
Kuna esi kast kah enam ei tõuse.
Kui ta koju tõin siis veel tõusis.
Õli on piisavalt.
On ikka nöök...
Äkisti siis pigem pump või jagaja oma elu ära elanud. Ma ei ole veel kordagi pidanud rs'i silindril pidanud mansette vahetama ( küll on ūks kolb katki läinud ) ja isiklikult ehkupeale neid mansette ei vahetaks ka.
(22-02-2020, 13:43 PM)Roland Kirjutas: [ -> ]Ma võtan selle jupid kaasa ja ehk saavad aidata.
Tundub,et süsteemis ei ole nii palju rõhku üldse.
Kuna esi kast kah enam ei tõuse.
Kui ta koju tõin siis veel tõusis.
Õli on piisavalt.
On ikka nöök...
jagaja klapp keerab kah mõnuga näkku kui õli sitane,fekaal vahel ja rõhk netu,teed puhtaks ja käima mingi aeg korras ja taas fekaal vahel ja paneb täiega ja matid lendavad.
Otsin klapi ülesse,
Peaks vist õli vahetama.Eelmine omanik väitis,kõi olid vahetatud jne,,
Ah ah haa..Rsk ,nii kägu ajada.Milleks...
Uus pump 20-25€ uus jagaja 80-100€. Nu ei ole kõige hullem, muidugi võiks õlifiltri ja õli ka ära vahetada.
(22-02-2020, 14:30 PM)Inri Kirjutas: [ -> ]Uus pump 20-25€ uus jagaja 80-100€. Nu ei ole kõige hullem, muidugi võiks õlifiltri ja õli ka ära vahetada.
no õlivahetus ja süsteemi puhastus elementaarne ja mina alustaks sellest,ka filter puhtaks ja jagaja klapp kontrollida kui siis tõstab on pump ja jagaja veel korras.sitase süsteemi korral pole ei jagaja kui pumba vahetusest abi, kui juba jagajat vahetada siis mina paneks juba lääne oma asemele.oma põksil vahetasin.

keegi targem võiks pajatada kuidas kõige lihtsam süsteem sitast puhastada ilma,et peaks laiali lammutama?puhas õli sisse muudkui valada ja tagasivoolu filter sitta püüdma ja seni mängida kui puhas?
(22-02-2020, 14:01 PM)Inri Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2020, 13:43 PM)Roland Kirjutas: [ -> ]...
Tundub,et süsteemis ei ole nii palju rõhku üldse.
Kuna esi kast kah enam ei tõuse.
...
Äkisti siis pigem pump või jagaja oma elu ära elanud.
...

Esmalt veenduks, et surveklapi vahele mingi $itt poleks pesa teinud.

Jaguri küljes kahe poldiga ovaalne kaas. Otsi, loe, tegutse!
Lammutasin eile õhtul seda süsteemi.
Filtrid pesin bensiiniga puhtaks,kompressoriga tegin läbipuhe.
Jagaja klapi kuulike oli jumala närune,asendasin.Kuid eks reguleerima peab vist siis ,kui
käima panen.Täna proovin.
Uus õli on juba sees.
Tundub,et pean ka kasti silindri veel laiali võtma.See kah lekib.
Originaal see küll ei ole.
Kõige parem vist see asendada sakslase kasti silindriga.
Teisel  mul juba on see jätkuline.
Üks murekoht veel.Käigukang.
Arvan,et seal  peaks munakas olema.Kuid mul tundub kulunud olema.
Uurin asja.
Lehti: 1 2