automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(24-04-2020, 20:40 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Viitsid mõõta teljevahed vasakul/paremal?
Arvestades mõni mm siia-sinna kõikumised mõõteveaks, on võrdsed.
Kuna oled ise kirjutanud, et jalg keskmisest raskem, siis liidame juurde lukus "keskdiffri" ja erinevad ülekandearvud sildades ja saamegi tulemuseks ühe rehvi, mis kogu aeg natuke libiseb. Kaalujaotused ette-taha ilmselt teevad pilti tiba kirjumaks, aga ilmselt on aktiivsel kiirendamisel aeglasem sild altim läbi libisema.
Lõpliku tõe teadasaamiseks peaks selle auto rullide peale panema ja nurkkiirusi analüüsima.
(25-04-2020, 17:54 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Lõpliku tõe teadasaamiseks peaks selle auto rullide peale panema ja nurkkiirusi analüüsima.
kuidas ja mis rullide peal midagi teha ja mõõta? Ärme nn kosmoselaborites mõõtmisest unista - need soovitatud "rullid" võiksid Baltikumis päriselt olemas olla Wink
(ma tüürin sinnapoole, et mõõta ei ole avatud silladifritega masinal midagi. Jõu ülekandmine silla piires on juhuslik)
Kas esisilla reguleerimisel kontrollitakse ka tagasilla asendit?

Kui joonisel esitatud olukord, kus tagasillalt tõmmatud mõtteline kolmnurk ei poolita esisilda, võib korras esisillaga tekkida nii kulumine kui rooli kiskumine. Sõidu ajal on peeglitest näha, et tagumik jookseb kas kraavi- või teepoole viltu. Olen sellist asja tähele pannud ja siis on see kõrvalekalle juba suur. Väikest kõrvalekallet peegli ja silmaga ehk ei märkagi.
Jah sillapink näitab tagasilla puutepunkti ära küll,tavaliselt küll eriti palju seda reguleerida ei kannata.
(30-04-2020, 19:13 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ](ma tüürin sinnapoole, et mõõta ei ole avatud silladifritega masinal midagi. Jõu ülekandmine silla piires on juhuslik)

Pane visko tagasi ja mure kaob! Su auto nõuab olemuslikult, et üks ratas kogu aeg libiseks.
T40-l on ergutusmähisega genekas, aga aku + on ühendatud otse starterile ja kuhugi mujale ei lähe, null on keresse ja traktori tuled põlevad, kas normaalne nähtus või on miski õhtule minemas? Sellist aku otse starterile ühendust kasutan 3 või 4 aastat juba, tulede põlemist pole varem tähendanud..
(30-04-2020, 22:17 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Pane visko tagasi ja mure kaob! Su auto nõuab olemuslikult, et üks ratas kogu aeg libiseks.
See on juba teine ebapraktiline soovitus - jätame õige sellised tegemata.
No sel juhul on ainuke praktiline soovitus hunnik tagavararattaid kaasas vedada, sest ta jääbki neid sööma ja antud tingimustel peabki seda tegema.
(01-05-2020, 10:20 AM)13piisab Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2020, 22:17 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Pane visko tagasi ja mure kaob! Su auto nõuab olemuslikult, et üks ratas kogu aeg libiseks.
See on juba teine ebapraktiline soovitus - jätame õige sellised tegemata.

Mis siis saab selle asjaga? Vaidled saksa inseneriga ja kõigi (paljude) füüsikareeglitega ja kurdad tagajärje üle. 
Vastuse said 22 Aprillil juba.
Rulle asendaks 4 tahhomeetrit, mida saab onlines jälgida.
(01-05-2020, 12:56 PM)v126 Kirjutas: [ -> ]No sel juhul on ainuke praktiline soovitus hunnik tagavararattaid kaasas vedada, sest ta jääbki neid sööma ja antud tingimustel peabki seda tegema.

Alati ei pruugi rehv ära lõppeda, ehk 10 rehvi kohta kulub üks differ?
Kas tegemist on kosmeetilise probleemiga (seestpoolt on täitsa terve) või ei ole asi jätkusuutlik ja tuleb näiteks lillepotina kasutusele võtta Big Grin
[attachment=81582]
Enne demonteerimist oli täitsa terve, ju siis transpordil või ladustamisel kannatada saanud. Oli plaan üürikorterisse üles panna, aga nüüd ei oskagi seisukohta võtta Sad  Olemasoleval on loputuskast väiksema Tšernogradi või Stalinbõli üle elanud, pooled jupid puudu. Tahtsin loputuskaste ära vahetada, aga kinnitusaugud ei klapi Sad Sisud kah hoopis teistsugused.
Istu sellele potile ja kujuta ette olukorda, et miskipärast saavad kannad märjaks Smile
Mina isiklikult loobuks sellest.
Või siis liimiks kokku enne prügikasti juurde viimist, ehk järgmine mees ei pane mõra tähele.
Ega kellelgi ei ole juhuslikult Mehaanikainseneri käsiraamatut üle ja oleks sellest nõus loobuma. Selline nagu pildil.
[Pilt: 9789949238699.jpg]
(05-05-2020, 10:14 AM)null Kirjutas: [ -> ]Ega kellelgi ei ole juhuslikult Mehaanikainseneri käsiraamatut üle ja oleks sellest nõus loobuma. Selline nagu pildil.
[Pilt: 9789949238699.jpg]
Guugelda sihukesse kohta nagu Raamatuvahetus.Olen sealt saanud 90.date raamatuid ( spesial sõnastikud ja tehniline ) .Hinnad keskmiselt minu puhul olnud 3 _ 4 euri.
Soovitage värvimüüjat, kes müüks mulle soodsama hinnaga sinist 2 komponentset värvi.
Võib olla nö bellarussi sinine, ei ole vaja kindlat värvitooni.

Räägitakse metallkonstruktsiooni või veoautode värvidest.
(10-05-2020, 21:09 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Soovitage värvimüüjat, kes müüks mulle soodsama hinnaga sinist 2 komponentset värvi.
Võib olla nö bellarussi sinine, ei ole vaja kindlat värvitooni.

Räägitakse metallkonstruktsiooni või veoautode värvidest.
Karl Bilder, ehk Värvikeskus, tööstusvärvid.
Polüretaanvärv on suht soodne võrreldes näiteks autovärvidega. Marde Värv nimeline pood müüb ja toonib.
Tikkurila Temadur 90ne liitrine komplekt (värv+kõvendi+toonimine RAL süsteemis) maksis Mustamäe Hansacoloris midagi 20 euro kanti, ei oskagi oelda kas see nüüd on odav või mitte? Kusjuures sama komplekt oli Marde värvis kõvasti kallim.
(10-05-2020, 21:09 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Soovitage värvimüüjat, kes müüks mulle soodsama hinnaga sinist 2 komponentset värvi.
Võib olla nö bellarussi sinine, ei ole vaja kindlat värvitooni.

Räägitakse metallkonstruktsiooni või veoautode värvidest.

Täpsustaks küsimust.
Värv võiks olla neti teel tellitav, kuna ma ei asu Jurjevis ega Revalis.