automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
masin oli hoolduses sügis 2018 ja hooldusarve hetkel tuttava käes,lähiajal saan enda kätte tagasi ja siis koopia täpse sõnastusega siia üles.10 kilo on peale hooldust läbi aetud ja polnud paha õli vahetada,hooldusesse läheb taas kui ettenähtud välp saabub ja siis enab esindusse ei lähe.
esiteks garantii tingimused on kuskil seadustes kirjas ja ultimaatumitega asja ei muudeta.
ja teiseks enamasti ju nagunii garantii kehtib kuni väravani. hiljem on ikka vale kasutamine ja/või loll kasutaja.
(13-08-2020, 13:14 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]ja teiseks enamasti ju nagunii garantii kehtib kuni väravani. hiljem on ikka vale kasutamine ja/või loll kasutaja.
esindustes kindlasti mitte.


hiina mopp läks karpa probleemiga ühte firmasse regulli,regulliti mitu kuud nii,et karpat tööle ei saadudki ja lõpuks vahetati karpa mingi teise vastu ja öeldi jah,et hiinaka garantii on kuni tagatuled paistavad....seda kirjutati meili teel.
(13-08-2020, 13:14 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]esiteks garantii tingimused on kuskil seadustes kirjas ja ultimaatumitega asja ei muudeta.
ja teiseks enamasti ju nagunii garantii kehtib kuni väravani. hiljem on ikka vale kasutamine ja/või loll kasutaja.

Garantiitingimused määrab tootja/edasimüüja (kui toode on tema kaubamärgi all). Seaduses on üldsõnaline jutt, millega kaugele ei purjeta.

EL sees on tootjal vastutus 24 kuud või kauem, kui ta on nii ise määranud. Mida täpselt see vastutus endast kujutab, on tootegrupiti erinev.

Küll on iga tootja eluliselt huvitatud, et võimalikult vähe apse jääks tema kanda ja kasutajad võimalikult palju pretensioone jätaks karmi bürokraatia hirmus esitamata. Seega, kelle huve austet ksf! siin õige esindabWink
Paar  korda olen garantiid kasutanud ja siis väga edukalt. UUs hüdrofoor lasi nädal peale ostmist suitsu välja. Viisin ta siis tagasi ja ostin sealtsamast kohe uue. Igaks juhuks, tont seda teab mis öeldakse. Nädala pärast aga oli kuller ukse taga samasuguse uue hüdrofooriga. 

Teisel korral pani kuumaõhu puhur paugu kohe peale karbist väljavõtmist. Tund peale ostu olin poes tagasi. Müüja  hindas ninaga olukorda, tõdedes, et on jah läbi kärsanud. Võttis riiulist samasuguse teise ja soovis meeldivat kasutamist. Töötab juba mitu aastat edukalt.

Aga eks need asjad odav kräpp ka. Kallimale kolale kindlasti karmimad tingimused.
mul talvel lambist wöörpool külmik jahutuskapp lakkas töötamast,garantii pill.tuldi kohale võeti aju ja lahkuti,läks usinalt aega(koroona kriis) kui uus saabus,vana tagasi uue ajuga,kapp ikka vait.läheb ajuga linna tagasi selgub aju progemata,progevad ära ja tagasi ja ikka miskit ja siis vihastas ja kapp autole ja linna ja mõni päev hiljem tagasi ja oli sitasti või valesti progetud aju.kapp suur jurakas ja kogu selle aja vaata ise kuidas maal metsas toitu hoiad....isegi ei pakutud aesnduskappi.mingi kuu +kestis see trall ja oü raud teostas garantiid.
Ostsin TV, poes ei vaadanud laiasid jalgu , kodus kapi hulga kitsam, jalad mõlemalt poolt üle, pane või TV kõhualuse kitsa serva peale kõõluma või ehita kapp laiemaks. Poes oldi nõus tagasi võtma aga ostke miskit asemele. Nii sai majja kohviaparaat.

Varasemat olen vist juba rääkinud siin. TV-le tuli pildi asemel triibutus ette nagu kihnu seelik. Paar korda juba aga remondis ei näita seelikut. Siis sai järjekordse seeliku ajal meister koju palutud. Mis ta sealt leidis või mitte aga sain uue teleka. Polnudki TELIA signaali viga nagu algul öeldi.

Vene ajal käis mu käekell vähemalt 5 korda remondis. Meister juba tüdinenud. Lõpuks kirjutasin kella sealt välja (kviitungit ei võtnud) ja palusin selle asemel, et kella laua peal lasta käia, panna see käe peale ja nädal käia sellega ringi. Kui järgi läksin oli kell lõpuks korras ja mingi jublakas oli käinud aeg-ajalt teisest jupist mööda.
Kui jutt juba kodumasinatele läks, siis mul on tahtmine kahepoolne külmik osta. Tahakski teada, et kuna praegu on igasugu võõra nimega külmikuid müügil, siis kuidas üldsuse arvamus on, et kas tasub neid mitte kõige kallimaid vaadata või on lõpptulemus ikka sama- kõik saavad otsa? Ütlen ausalt, et mingi 4K eest ikka külmikut osta ei raatsi Big Grin
Küsin seetõttu, et üsna paljude uute asjade puhul tundub nende eluiga üsna lühike olema.
(13-08-2020, 15:47 PM)Aare R. Kirjutas: [ -> ]Kui jutt juba kodumasinatele läks, siis mul on tahtmine kahepoolne külmik osta. Tahakski teada, et kuna praegu on igasugu võõra nimega külmikuid müügil, siis kuidas üldsuse arvamus on, et kas tasub neid mitte kõige kallimaid vaadata või on lõpptulemus ikka sama- kõik saavad otsa? Ütlen ausalt, et mingi 4K eest ikka külmikut osta ei raatsi Big Grin
Küsin seetõttu, et üsna paljude uute asjade puhul tundub nende eluiga üsna lühike olema.
mina oma kodutehnika kõik eurooniksist ostnud ja seal tädid vahel räägivad,et hea kui garantii ära käib,samas see jutt jälle külmiku remondivanale ei meeldinud sugugi...tee nüüd kindlaks keda uskuda. aasta 2013 kandis ostis naine plikale odava läpaka ja ma kiuste ostsin kallima 400-600 suurusjärk ja see odav on ei tea kus,minu kallim käis itimehe käes ja läks plikale ja toimetab tänini.praegune läpakas 4+ vana ja toimetab ja ka mitte just odavam pill.
kas kellelgi on kasutajana või lukksepana kogemust igasugu roostetõrje sisteemidest.
semu on ostmas pisemat kaubikut ja pakuti krown nimelise lögaga üle tuiskamist.
huvitaks igasugu poolt- ja vastuväited.
Mul üks hea tuttav, kes antud asjadega igapäevaselt ja ülihead tööd autokeredega teeb, ütles küll, et need Dinitroli tooted ja Kroonikaitse on ülehinnatud. Sama ütles ka üks maaler, kes samuti odav ei ole. Kuigi noh, parem on ta kindlasti kui üldse mitte midagi. Dinitrol pidavat ära kuivama.
Ma oma hobiautol kavatsen ka kõikvõimalikud kereõõnsused roosteplögaga üle teha ning plaan on Kenti tooteid kasutada.
Krown on lihtsalt üks bränd. Enim reklaamitud ja vist vaid koos teenusega.
Sellega aga, et Dinitroli ca 10eur/l tooted millegi poolest ülehinnatud oleks, küll nõus ei ole. Seda ei reklaamita ju kui "erilist" - nagu Krowni reklaamimistest mulle mulje jäänud.

Detaile leiab otsi-nupuga ("krown") siit foorumis ning ka mujalt.
Selles teemas (või mõnes muus Saabiklubi Krowni-teemas) läks, nagu ennustasin - paari aastaga oli Krown põhja alt maha kulunud:
https://foorum.saabiklubi.ee/viewtopic.p...84#p220584

Põhja all ainult vedel (nagu Krown) pikalt ei püsi. Dinitrol ja 4CR (ning ehk ka muud) näevad ka kenasti ette, et avatud kohtades kaetakse vedel paksemaga.

Kui käed küljes ja kompressor ja koht olemas, siis põhjakaitse materjalikulu on paar liitrit kerevaha ja korralikult ka koopaid lödistades vast 5l paksemat. Hind ca 10eur/l.
Püstol on lihtne, odav ja lapski saab kasutamisega hakkama.
aitüma, aga mida ütleb hiljem lukksepp?
kas vannub pikalt ja esitab jõhkra arve kui peab löga seest mutreid otsima?
(13-08-2020, 19:06 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]aitüma, aga mida ütleb hiljem lukksepp?
kas vannub pikalt ja esitab jõhkra arve kui peab löga seest mutreid otsima?
Pigem vastupidi. Korraliku korrosioonitõrjega kokku tehtud poltliited tulevad muretult lahti samas kui kinniroostetanud poltliidetega võib suurem agoonia ja arusaamatused kliendiga tulla- Näide siitsamast foorumist
Vaidlen vastu. Viimati eile kinnitasin ühel uuema otsa Mazdal mädanenud kuumakaitse plekki tagasi kere külge. Autol oli tehtud Crown põhjakaitse aga kuumakaitse kinnituspoldid murdusid ikka sama hästi, kuigi olid üle lödistatud.
Ega see krown roostes poltliideste vahele ei poe,sama ussitanud polt on ta ikka,kas on krown peal või mitte.Mul ka paar kundet julmad krowni fännid,iga 2-he aasta tagant lasevad mökerdada,samas enda lastud dinitrol ja teised kere õlid teevad sama töö,sama kauaks.
Eks siin vist probleem selles, et üldjuhul korrosioonitõrjet ei tehta mitte korrosiooni ennetamiseks, vaid alles tagantjärele siis kui autol roosteuss juba sees on.
Mul endal ühel hobiautol eelkirjutanutega vastupidine näide. Autol, mis eelneva omaniku käes ka 30 aastat Eestimaa talvesid nägi, oli enne iga talve vana mootoriõliga põhjaalune üle pritsitud. Enne minuni jõudmist seisis auto veel aastaid õues murul ning lammutama hakates tulid põhja all kõik poldid-mutrid ilma ühegi probleemita lahti. Samas peaks mõningatel andemetel (vana) mootoriõli suhteliselt olematute omadustega korrosioonikaitsevahend olema: Võrdlus
(13-08-2020, 21:19 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]Eks siin vist probleem selles, et üldjuhul korrosioonitõrjet ei tehta mitte korrosiooni ennetamiseks, vaid alles tagantjärele siis kui autol roosteuss juba sees on.
Mul endal ühel hobiautol eelkirjutanutega vastupidine näide. Autol, mis eelneva omaniku käes ka 30 aastat Eestimaa talvesid nägi, oli enne iga talve vana mootoriõliga põhjaalune üle pritsitud. Enne minuni jõudmist seisis auto veel aastaid õues murul ning lammutama hakates tulid põhja all kõik poldid-mutrid ilma ühegi probleemita lahti. Samas peaks mõningatel andemetel (vana) mootoriõli suhteliselt olematute omadustega korrosioonikaitsevahend olema:
 Ju siis töötanud õli hoiab õhu ja vee rauast eemal ning vanakooli vend vbolla kuumutas töötanud õlist vee välja. Poltidele vbolla pani üldse tavotti, isegi panen autole tagasi kruditavatele poltidele ja mutritele tavotti või kui seda pole käepärast, mootoriõli keerme vahele.
(13-08-2020, 21:40 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]
(13-08-2020, 21:19 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]Eks siin vist probleem selles, et üldjuhul korrosioonitõrjet ei tehta mitte korrosiooni ennetamiseks, vaid alles tagantjärele siis kui autol roosteuss juba sees on.
Mul endal ühel hobiautol eelkirjutanutega vastupidine näide. Autol, mis eelneva omaniku käes ka 30 aastat Eestimaa talvesid nägi, oli enne iga talve vana mootoriõliga põhjaalune üle pritsitud. Enne minuni jõudmist seisis auto veel aastaid õues murul ning lammutama hakates tulid põhja all kõik poldid-mutrid ilma ühegi probleemita lahti. Samas peaks mõningatel andemetel (vana) mootoriõli suhteliselt olematute omadustega korrosioonikaitsevahend olema:
 Ju siis töötanud õli hoiab õhu ja vee rauast eemal ning vanakooli vend vbolla kuumutas töötanud õlist vee välja. Poltidele vbolla pani üldse tavotti, isegi panen autole tagasi kruditavatele poltidele ja mutritele tavotti või kui seda pole käepärast, mootoriõli keerme vahele.
Täpselt vastupidi, läbitöötanud õli on mootoris muutunud happeliseks, mis pigem soodustab korrosiooni. Õlivahetuse üks eesmärke ongi happelise õli võimalik korrosiivne mõju mootoris leiduvatele metallidele. Link infole
Vana mootoriõliga ei teinud küll ükski vanakoolimees korrosioonitõrjet. Väga levinud oli mingi (auru) veduri õli mis oli veest raskem. Veel läks loosi mingi grafiitõli jne aga mitte mingil juhul vana õli.