automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lõpptulemuss pn ikka, et kui ala paariks päevaks vaja, 2kw õliradikas sisse pikendusega ja saab ilma meeletu ümberehituseta Rolleyes
(26-10-2020, 18:22 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab kasutada säherdust lukustatavat kütusepaagikorki:




?
Nagu näha, saab arvudega 1, ..., 12 rõngale B vastavusse seada kaks osutit -- välimise rõngal A ja sisemise kettal C. Näib, et kuni need pole õigetes kohtades, käib välimine rõngas A (2. pildil) "korgi enda" D ümber vabalt (noh, teatud krõbinaga tegelikult) ringi, mistõttu korki lahti keerata ei saa. Õige koodi valik peaks A ja D omavahel fikseerima.
Lihtne oletus -- et piisab kahekohalise koodi valimisest (1. pildil näiteks 49) -- ei sobinud, kuivõrd ma viitsisin kõik 144 kombinatsiooni järele katsuda.
Seetõttu küsin abi.

Ei näe pilte.
(26-10-2020, 18:22 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab kasutada säherdust lukustatavat kütusepaagikorki:
....
Nagu näha, saab arvudega 1, ..., 12 rõngale B vastavusse seada kaks osutit -- välimise rõngal A ja sisemise kettal C. Näib, et kuni need pole õigetes kohtades, käib välimine rõngas A (2. pildil) "korgi enda" D ümber vabalt (noh, teatud krõbinaga tegelikult) ringi, mistõttu korki lahti keerata ei saa. Õige koodi valik peaks A ja D omavahel fikseerima.
Lihtne oletus -- et piisab kahekohalise koodi valimisest (1. pildil näiteks 49) -- ei sobinud, kuivõrd ma viitsisin kõik 144 kombinatsiooni järele katsuda.
Seetõttu küsin abi.

Minu silmanägemine näitab osade A ja D vahel stopper-rõngast. Lükka see laiali, võta D välja ning vaata mis seal kõhus on. võib juhtuda, et on puruks keeratud ja käibki ainult ringi.
(26-10-2020, 20:56 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Minu silmanägemine näitab osade A ja D vahel stopper-rõngast. Lükka see laiali, võta D välja ning vaata mis seal kõhus on. võib juhtuda, et on puruks keeratud ja käibki ainult ringi.
Aitäh, ma ei pannud pisiasja tähelegi... Karul on kõhus sakilised-auklikud seibid, mille sobiva pööramisega saab tekitada suurema augu, kuhu siseneb vedrugapingestatud tihv ning fikseerib omavahel osad A ja D. Loomulikult õnnestus mul lahtivõtmise käigus üks seib maha pillata. Panin selle prooviks ühtpidi tagasi ning korgi kokku. Nüüd asi ses mõttes töötab, et avav kood on olemas. Seda muuta ma siiski ei oska.
Дополнительное описание
Крышка бензобака с цифровым кодом состоит из внешней части — колпака, а также внутренней — цилиндра, на который нанесена резьба для прикручивания к горловине бензобака. На внешнем колпаке имеется два диска с цифрами.
Крышку можно открутить, только когда верно установлена комбинация этих двух дисков:
  • Первая цифра — для внутреннего диска;

  • Вторая цифра — для внешнего диска.
Верная комбинация дисков (код) устанавливается на заводе и пишется с внутренней стороны крышки в формате «1.7» (к примеру), где «1» — для внутреннего диска, «7» — для внешнего. Цифры для каждой крышки бензобака — индивидуальные.
Если комбинация дисков будет неправильной, то внешний колпак крышки будет вхолостую прокручиваться вокруг внутреннего цилиндра, не зацепляясь за него и не открывая бензобак.
Koodi muutmise õpetus Smile :
https://youtu.be/5KgGLjY4z3c
(27-10-2020, 13:11 PM)maaks Kirjutas: [ -> ]Дополнительное описание
...
Väga hea, aitäh! Niisiis saab koodi muuta ainult luku laialivõtmisega.
[/OT on] Ma ilmselt iial ei saa aru, miks sääraseid õpetusi juutuubi peab panema. Seitsme ja poole minuti pikkuse kunstilise filmi saaks suurepäraselt asendada ühe või kahe joonise või fotoga ning ülimalt kümnekonna lausega. [/OT off]
Anti kohver kasutatud Makita 8270D akutrelliga. Ni-Cd akud on lõpusirgel, aga ühe võtsin lahti ja peale mõningast "elustamist" ning laua peal püsivooluallikaga täis niristamist käib küll. Mootor on korras, harjasid veel jagub ja reduktorisse on kunagi peoga määret pandud. Siiani kõlab hästi...? Paraku on (kiir)padrunil pakid kinni, keerata saab ehk pool pööret mis pakke ei liiguta karvavõrdki. Õli, kopsimine jms. ei andnud mingit tulemust. Põhjas asuvale kinnituspoldile ei saa ligi, pakid istuvad poolavatud asendis ees. Seest paistab roostene.
Mida teha?
relakaga padrun maha koorida võlli pealt ja uus padrun asemele.
Kui on aaega oodata, siis tasub padrun uputada mõnesse õlisse/diislikütusesse mõneks nädalaks. Plastosa võib üles sulada, aga metallosa peaks hakkama liikuma. Ja kui see ei aita, siis koorid. Relakaga.
Hüva, panen diislisse likku, aega on.
Eks tegu ongi rohkem ajaviitega, muidu oleks kogu kama koos kohvriga konteinerisse visatud.
Uus padrun on 15€ tuuris. Kui reduktor tõesti korras on, siis peab ka teist akupakki lähemalt uurima.
Üldiselt polnud plaanis reanimeerimisele raha kulutada Smile
Plekist soojustamata kaarhall. Teatud ilmadega tekib lakke kondents, mis tilgub. Kuidas ravida? Selge, et ventilatsioonni vaja, aga kas piisaks vent restidest otsaseintes, vōi tarvis mingi parem lahendus tekitada?
Hetkel ühtegi ava ei ole ja uksed ka kinni.
(28-10-2020, 22:52 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Plekist soojustamata kaarhall. Teatud ilmadega tekib lakke kondents, mis tilgub. Kuidas ravida? Selge, et ventilatsioonni vaja, aga kas piisaks vent restidest otsaseintes, vōi tarvis mingi parem lahendus tekitada?
Hetkel ühtegi ava ei ole ja uksed ka kinni.
Ei piisa.  Sama asi tekib ka puukuuri mille seinad tollisest lauast 2 sendiste vahedega. 
See kondents on kapitalistide välja mõeldud selleks, et saaks kalli raha eest lollidele kilet müüa. Sinu puhul muidugi kile paigaldus võimatu.
Päästab kui kogu hall pur vahuga üle tuisata ( isegi 5 cm aitab)  Maksma läheb muidugi niiet ei taha sa isegi seda kokku arvutama hakata.
Üks asi miks pakid kinni jäävad on kulumine.  Hakkab mingis kohas pooma ja hiljem kiilub kinni. Kui veel mingit abrassiivset tolmu ka saab on kööga. 
Mul 98 aastal ostetud Makita jäi ka lõpuks kinni.
Murdsin torutangidega lahti. Paar korda krõpsus ja nüüd käib.kui miilenki. Ainult plastik ei näe enam viisakas välja. Mõistlik vist uus padrun panna.
(28-10-2020, 23:11 PM)klemm Kirjutas: [ -> ]
(28-10-2020, 22:52 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Plekist soojustamata kaarhall. Teatud ilmadega tekib lakke kondents, mis tilgub. Kuidas ravida? Selge, et ventilatsioonni vaja, aga kas piisaks vent restidest otsaseintes, vōi tarvis mingi parem lahendus tekitada?
Hetkel ühtegi ava ei ole ja uksed ka kinni.
Ei piisa.  Sama asi tekib ka puukuuri mille seinad tollisest lauast 2 sendiste vahedega. 
See kondents on kapitalistide välja mõeldud selleks, et saaks kalli raha eest lollidele kilet müüa. Sinu puhul muidugi kile paigaldus võimatu.
Päästab kui kogu hall pur vahuga üle tuisata ( isegi 5 cm aitab)  Maksma läheb muidugi niiet ei taha sa isegi seda kokku arvutama hakata.
Täitsa vahva värk. Selline ala PUR-iga üle lasta on vist tõesti väga jõhker.
saarrand Kirjutas:Plekist soojustamata kaarhall. Teatud ilmadega tekib lakke kondents, mis tilgub. Kuidas ravida? Selge, et ventilatsioonni vaja, aga kas piisaks vent restidest otsaseintes, vōi tarvis mingi parem lahendus tekitada?
Hetkel ühtegi ava ei ole ja uksed ka kinni.
Kas teatud kogus plekist korstnaid katusele ei tekitaks piisavat õhuvahetust?
Isegi täitsa lahtise varjualuse plekkkatus tilgub kui õiged olud kokku juhtuvad. Samas selge on see, et mida rutem temperatuurid ära ühtlustuvad, seda vähem ta kokkuvõttes tilgub. Aga nii suure halli puhul kummaski otsas 10cm vent rest vast küll mingit muutust ei too. Vist on üsna hiljuti püstitatud halliga tegu? Võiks arvata, et aastate jooksul natuke läheb paremaks, kui vähemalt maapind all korralikult ära kuivab.
Üks suur kaarhalli mõõtu pvc hall sai sama probleemi lahendamiseks ühe vent resti alla otsaseina ja teise ülesse vastas seina ning viimase otsa ka ventilaator.
Kondensaadi mure kadus ära. Ventilaator töötab 24\7 vist.
(29-10-2020, 10:49 AM)olli Kirjutas: [ -> ]Isegi täitsa lahtise varjualuse plekkkatus tilgub kui õiged olud kokku juhtuvad. Samas selge on see, et mida rutem temperatuurid ära ühtlustuvad, seda vähem ta kokkuvõttes tilgub. Aga nii suure halli puhul kummaski otsas 10cm vent rest vast küll mingit muutust ei too. Vist on üsna hiljuti püstitatud halliga tegu? Võiks arvata, et aastate jooksul natuke läheb paremaks, kui vähemalt maapind all korralikult ära kuivab.
Mõte oli pigem 60 x60 cm vent restid paigaldada,  2tk nii üles kui ka 2tk alla. 10cm rest vaevalt midagi tõepoolest muudaks. Hall sai püsti jah eelmise aasta detsembris.
2009 accord tourer ja mingi hetk lakkas tagaluuk töötamast. Kui käsitsi luugi seest hoovakesest lahti teha, saab lahti ja elektriga sõidab ka kinni nupust, aga lahti ei lähe ei salongis olevast nupust, puldil olevast nupust kui ka tagaluugi väljaspool käepidemest.
Lisaks, kaassõitja elektriaken samuti tumm, tunduvad olema seotud teemad - kusagil oli juttu, et on ühine kaitse neil.
Olen kaitsmed üle vaadanud, justkui kõik oleks OK. Eks ronin järgmiseks testriga kaitsmeploki kallale - et kas vool sinna üldse jõuabki.
"elektriga sõidab kinni "
Nagu ei oleks elekter puudu.