automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ütlen ausalt- päevaga jõuab inimene ca 10 x rohkem koorida. Ei ole need nii hullud kui tunduvad. Kui terad hästi reguleeritud töötavad väga sujuvalt. Minu soovitud pildil olev asi on võrreldav tapariistaga ja varaliimeistriga/ varakirvega, need videos olevad asendavad aga jah liimeistrit.
Mina koorisin palki sõrgkangiga, selline 70cm kang. 35cm dia 6m pika sai tunniga paljaks ja palk oli ilus puhas. Muidugi see pehme kiht mis alles jääb määrdub kiiresti ja hallitab veel kiiremini, sest sisaldab palju suhkruid. Sealt edasi tavalise 82mm höövliga, oksakoha sööb höövel küll kiiresti ära ja on palju turvalisem kui need nurklihvija koletised.

Ise olen sellisega igasugu auke uuristanud, väga mõnusalt võtab. Ainuke probleem on see, et kui on suurem rellakas millel sidurit pole, siis lööb tagasi. Ja kui õnnetult siis ilmselt sööb käe otsast Big Grin

https://www.aliexpress.com/i/40004430934...hY0GJ8Hlxc
Siis ei ole viga selles teras vaid teie relaka kasutamise viisis. On juba sisse kirjutatud sinna tegevusse enese vigastamine kui su relakas lööb tagasi. Relakas oeab kinni kiilused jooksma sinust eemale mitte sulle makku. Kasutage relakat ni nagu kastusjuhendis on kirjas mitte nii nagu te olete arvanud koguaeg, et jube mugav kuu kõik pask lendab teist eemale. Teine närksõna on kaitsekate. Olen piisavalt näinud kõvasid mehi kes ilma katteta tööd teevad. Vot see on ohtlik mitte tera. 
Ilmselgelt puudub teil ka kogemus selle konkreetse Lahzit kettaga. Kui sa mingeid debiilsusi ei tee, siis pole võimalik end vigastada sellega.
Selliseid 35cm diameetriga palke koorib päevas ca 20 tk, on pehme kiht ka oealt läinud, ei ole vaja 2 päeva kangi ja höövliga jaurata ühe palgi kallal. Kui igat palki nii kaua koorida, siis külm võtab ennem ära kui maja valmis saab...
Minu pildil viidatud kolme teraga asi on tõesti ohtlik elukas ja sellega on olnud õnnetusi aga see ei tähenda, et kõik need kettad on tapariistad, lihtsalt minu meelest pole lihtsalt need hiina kettad ja ka see minu pildil olev ketas saanud arendustööd ja inseneri kätt. Mina teeks nii mõnegi muudatuse seal, et ei saaks kinni kiiluda jne...
Sõnnikulaotaja arutelu. Sai kunag itoodud üks 4 tonnine. Põhi mäda jms. Nüüd tekkis mingi 6 tonnise pakkumine, aga ka kaua seisnud. On mingi tugev argument, miks hakata 6 tonnist elustama, või võtta pigem see 4 tonnine ikka ette (see on juba kodus olemas ka)?
(07-01-2021, 18:16 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Sõnnikulaotaja arutelu. Sai kunag itoodud üks 4 tonnine. Põhi mäda jms. Nüüd tekkis mingi 6 tonnise pakkumine, aga ka kaua seisnud. On mingi tugev argument, miks hakata 6 tonnist elustama, või võtta pigem see 4 tonnine ikka ette (see on juba kodus olemas ka)?

Põhi mäda? Laudosa ilmselt. Kui metallrennid terved ja läbi mädanemata siis pole põhjal hullu midagi. Teine ebameeldiv  koht on neil silla kinnitus kasti külge kui nii võib väljendada. Need koonusjad karbid ümarate aukudega mädanevad läbi ja koormaga sõites augu peal nikastab ära ja kukkkub kogu sitakoorem vastu rattaid. vot siis on jokk. 

Haamer kätte ja kolgi metallosa läbi. Vaata palju veel metallil jääki on. Neid ju ei pestud kolhoozi ajal ja igale poole vahele jäänud sõnnik sõi seda rauda ikka väga hea meelega.
Sõnnikulaotaja taastamisega see loll lugu et soomes müüakse neid alalõpmata ca 1000€ tükk ja seisukord neil enamjaolt kui uus...

https://www.tyngankone.fi/vaihtokoneet.php?tid=2253&knimi=belarus%20k%C3%A4rry


https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/La...980849.htm

Paar tükki treilaga eesti saadetud aastate jooksul mis olid täiesti kasutamata. Kui mõned kuud jälgida võib hea diili saada.
No 6 tonnine jookseb sital maal kergemini järgi kui see 1 sillaga nikastus. Muud vahet polegi. Suurema koorma saab peale kuhjata ka...
(07-01-2021, 19:01 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Sõnnikulaotaja taastamisega see loll lugu et soomes müüakse neid alalõpmata ca 1000€ tükk ja seisukord neil enamjaolt kui uus...

https://www.tyngankone.fi/vaihtokoneet.php?tid=2253&knimi=belarus%20k%C3%A4rry


https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/La...980849.htm

Paar tükki treilaga eesti saadetud aastate jooksul mis olid täiesti kasutamata. Kui mõned kuud jälgida võib hea diili saada.
ja palju transa tarvis veel juurde võiks minna? See oleks täitsa asjalik diil muidu, aga kardan, et transa läheb ikka ebamõistlikult kalliks? Oskad lähemalt kommenteerida? Kui sa ise muidugi ta ära tuua saad, on teine lugu.
(07-01-2021, 19:33 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]No 6 tonnine jookseb sital maal kergemini järgi kui see 1 sillaga nikastus. Muud vahet polegi. Suurema koorma saab peale kuhjata ka...

Nii on - kaks korda suurem toetuspind ju. Kui see kaks korda suurema koormaga ära nullida, murduvad balansiirid ka küljest. Selle asja kandevõime on 6 tonni, mitte 10... Ja ka siis tuleb pidevalt hoida silma peal, et kiiged lääpa ei vajuks.

Rooste ja eriti sillakandurite kohta käiv on tõsi.

Kas tasub - sõltub seisukorrast. Heas korras isend kindlasti tasub. Lääpas utiiliga ei tasu jännata, neid veel liigub.
(08-01-2021, 12:00 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(07-01-2021, 19:33 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]No 6 tonnine jookseb sital maal kergemini järgi kui see 1 sillaga nikastus. Muud vahet polegi. Suurema koorma saab peale kuhjata ka...

Nii on - kaks korda suurem toetuspind ju. Kui see kaks korda suurema koormaga ära nullida, murduvad balansiirid ka küljest. Selle asja kandevõime on 6 tonni, mitte 10... Ja ka siis tuleb pidevalt hoida silma peal, et kiiged lääpa ei vajuks.

Rooste ja eriti sillakandurite kohta käiv on tõsi.

Kas tasub - sõltub seisukorrast. Heas korras isend kindlasti tasub. Lääpas utiiliga ei tasu jännata, neid veel liigub.
Siis tuleb vist minna see 6 tonnine ka oma silmaga üle kaeda, mis olukorras ta on. Minu varem toodud 4 tonnisel on jah laudosa mäda - see on väike asi, aga ka taga hasplite laagrid on läbi/kinni roostetanud, üks hasplit vedav kett on puudu, hasplite kinnitus kronstein on kõver vasakul pool (ilmselt seepärast ongi sealt ka kett puudu), tiisel on veidi kõveraks tagurdatud, sellest tulenavlt on kardaan kõver. Muud suuremat polegi nagu viga Smile Selle silla kinnituse pean ka üle vaatama. Pole kahtlustki, et ma teeksin temast tipp topp asja, aga võimalik, et seda 6 tonnist on lihtsam teha - aeg on paraku minu suurim/kalleim väärtus.
6 tonnine pidi viimati olema töötanud 8 aastat tagasi, siis oli toiminud normaalselt. eks laagrid ilmselt siin seal ikka taha vahetust. Võibolla ka seismisega midagi kinni jäänud. Eks kui oma silmaga üle vaadata, saab kindla pildi ette, mida teha vaja on. Rehvid pidid korralikud olema. Kui palju see 6 tonnine laotaja kaaluda võiks? Vanaraua hinnaga pidin kätte saama...
Nüüdisaegne koos laotusmehhanismiga 2 t:
http://allspectech.com/selhoztehnika/dly...rou-6.html
Tõin endale kunagi paljaksrüüstatud 6T mis oli seisnud  kolhoozi aja lõpust. Reduktorisse sisseminev võll oli samuti sellest ajast olnud ühes asendis ja mis selgus. S..tt mis sinna peale oli jäänud oli selle võlli oma 5mm sügavuselt ära krobeliseks söönud. Ja seda nii väljast kui ka seestpoolt tihendit. Asja pole võimalik õli pidama panna. Aitab ainult võlli vahetus. 

Tasub ka seda vaadata.
Seisnud masinate omandamise puhul on alati üleval küsimus, et kas näiline soodne hind tänu tooriku madalale hinnatasemele ja omaniku näiliselt tasuta tööle on ikka kokkuvõttes odav.

Emotsionaalselt võib tunduda, et sellise asja omandamine ja remontimine on Bingoloto ja Eurojackpot korraga võidetuna, kainelt hinnatuna võib aga sarnaneda jaanitules rahapakkide põletamisele.

Sageli pole küsimus rahas kui sellises, vaid pigem ajas, mis kulub sellele, et väsinud luudele kõik puuduolev ümber kasvatada. See ei ole paari tunni küsimus, see on päevade ja kuude teema. Kulub aeg, mida võiks kasutada hoopis millekski muuks (näiteks reaalseks (palga)raha teenimiseks).

Minu isiklik kogemus ütleb, et vahel on mõistlik investeerida suurusjärgus n rahatähti rohkem ja teenida oma kasum esmalt kokkuhoitud ajana. Ehk siis võtta surnud tooriku asemel elusolev aga veidi kortsuline, kulutada sellele rõõsa pale andmiseks ajaühik Y ja saada toimiv toode/seade/ese. Reaalselt rahas mõõdetava kasumi teenimine algab alles seejärel.

Alternatiiv on asuda toorikuga pikka ja kestvasse seksuaalsuhtesse, milles vembaga vibutab eelkõige toorik ning passiivse poole osas tooriku väidetavalt õnnelik omanik.
Erandiks on muidugi juhud, kus kepp ja käpik ongi eesmärgiks või siis kaldub kogu tegevus materiaalselt väga raskelt hinnatavasse hobide valdkonda.

Ehk kokkuvõtvalt: kui on ikka vaja fekaal põllule laiali saada ja ilmtingimata soov seda ise teha, tasuks pigem võtta soojalt herr Luige soovitust ja tuua Suomaaliast asi, mida saab ehk nädalavahetuse näppimise järel juba sihtotstarbeliselt kasutama hakata. Kulu, mis läheb transpordile, on võrreldes ajaga, mis kulub laibaga madistamisele, kokkuvõttes pisiasi. Pealekauba, on meil siin kodanikke, kes regulaarselt põhjanaabrit külastavad ja kelle jaoks pole nähtavasti probleem tühja kasti mõni põllutöömasin tagasiteel küüditada.

See, kas asjal on kaks või neli ratast, kuulub meie moodsal hobipõllumajanduse ajal juba peenhäälestuse valdkonda.

A.
Selline artikkel. 

https://www.postimees.ee/7152027/vargad-...uldase-bmw

Ja kommentaarid seal. 

Ehk neile kes 07 velgi ei taha uurida.
Oli siis 46. Aastal BMW auto tootmine või siis mitte.
Homoseksuaalne küsimus Big Grin  Kaks meest, rohkesti libestit, aga vahekord ei andnud mingit tulemust ega pakkunud ka rahuldust. Ehk siis: kas keegi teab midagi sellise keskmäärimissüsteemi
 hingeeelust? Peal küll Safematic kiri (molekuleerides vaatab vastu ka SKF) ehk siis peaks olema sama asi mis lingil.

Probleem järgmine. Hakkasime täitma (täitmine käib pildil vasakul oleva kondoomi eemaldamisel paljastuvast "nokust"), aga selle asemel, et määret sisse võtta, läks hoopis pritsi voolik ähvardavalt punni Sad  Kavalusega saime botška siiski määret täis: paremal pool on 2 klappi, ühe asemele keerasime täitmisstutseri ja siis võttis määrde sisse. Aga ikkagi ei toimi Sad  Pumba mootor töötab, vahetult peale täitmist isegi ajas määret välja, aga peagi enam mitte. Süsteem on lahti võetud, puhastatud/pestud. Kas kuskil on õhk vahel? Oskab keegi midagi tarka öelda?

Tänan!
Jätan vist joomise päeva pealt maha ja ostan hamstri ning toon Maxima tagant hunniku pappkaste. Järjekordne video rubriiki "Kellegil on vist väga igav"

https://www.youtube.com/watch?v=GjElEwDlzjY
Isand Oltsbergi muret mõistes ei leia sellele täpset lahendust, aga Soomes sai kunagi mingi sarnase asjaga tegeletud ja seal oli kindel käsk, et täita tohtis vaid surnud asja. Kusjuures sealsel (väljanägemiselt üsna erinevat) karbil oli olnud uuena täitmisotsak vales kanalis.

Kuivõrd nüüd sellest abi oli.
(11-01-2021, 09:18 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Selline artikkel. 

https://www.postimees.ee/7152027/vargad-...uldase-bmw

Ja kommentaarid seal. 

Ehk neile kes 07 velgi ei taha uurida.
Oli siis 46. Aastal BMW auto tootmine või siis mitte.

Wiki info pole küll absoluutse tõe allikas, aga sealt võib järeldada, et käputäis 326 ja ehk ka mõned 327 tehti, peamiselt laovarudest koostamise teel.
Nüüd on seal ka fotod mida varem polnud.
(11-01-2021, 09:18 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Selline artikkel. 

https://www.postimees.ee/7152027/vargad-...uldase-bmw

Ja kommentaarid seal. 

https://tartu.postimees.ee/7152920/kuuri...1538505713