automoto.ee foorumid

Täisversioon: International Harvester McCormick 434
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
(29-01-2021, 16:54 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Kas neid 14mm peale ringi teha ei kannata?
Oleks elu edaspidi lihtsam...

Kannatab ikka. Aga ma ei taha, kuna seal on seni kõik muu muutmata. Või noh, olulised asjad on tehasest. Akujuhtmed ja rippsüsteemi poldid on igatahes juba nüüdisaegsed.

Piduripoldi vihje on väga hea, ma tänanSmile Huvitav, kas kusagil kilulinnas võiks seda ka riiulist leida?
Siinkohal kiitus Top Partsile, kel vajalik polt oli letis olemas. Üsna kultuurse hinnaga, kui võrrelda originaalosaga. Mida muide, täitsa saab tellida. Aga ei raatsi.

Kuid oh nuttu ja hala - ma olen mingil hetkel olnud hooletu ja suutnud millegagi koksata vastu setteanuma klaasserva ja nüüd on mul vaja uut filtrialust klaasvõru. Näis, kas leiame kusagilt vastuvõetava hinnaga.

Kusjuures Tööriistamarketi kahene filter on ka 1/2-20 UNF keermetega.... 42 €, letis.

https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...e#tab1-tab
Välja toodud Tööriistamarketi komplektsele filtrile on varuosana eraldi klaasi ka nimetatud butiigis saada. Aga kas mõõtudelt sobib, pead ise uurima.
(01-02-2021, 23:35 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Välja toodud Tööriistamarketi komplektsele filtrile on varuosana eraldi klaasi ka nimetatud butiigis saada. Aga kas mõõtudelt sobib, pead ise uurima.

Kui vahetada keskpolt sobiva vastu, siis sobib kindlasti - element on ju sama 296.

Aga see pole "õige":

[attachment=86037]

Näpuga torkides poestendis ei jätnud too kopsik klaasi muljet. Aga ma kindlasti süvenen veidi lähiajal.
(02-02-2021, 09:28 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(01-02-2021, 23:35 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Välja toodud Tööriistamarketi komplektsele filtrile on varuosana eraldi klaasi ka nimetatud butiigis saada. Aga kas mõõtudelt sobib, pead ise uurima.

Kui vahetada keskpolt sobiva vastu, siis sobib kindlasti - element on ju sama 296.

Aga see pole "õige":



Näpuga torkides poestendis ei jätnud too kopsik klaasi muljet. Aga ma kindlasti süvenen veidi lähiajal.
Mul oli ühel vanal Valmnetil ka selline filter, alumine osa ei olegi klaasist, mingi plasti laadne toode.
Minu märkamatult katkilõigatud näpp kinnitab, et puruks on klaas. Plast ei purune pisikesest kopsust (ma ei ole filtrit loopinud ega sinna midagi peale kukutanud!), nagu seda teeb (vana) klaas.

Kas sel "vanal Valmetil" on metallpõhjaga plastlaadsest materjalist rõngas või tavapärasem täiskuppel, nagu tänapäevasel filtril on?

Ega ma tegelikult väga nuta, kui pean filtri asendama, aga ma üritan säilitada võimalikult algupärasena (mitte taastada uueväärseks!)
Sealt saab või ei saa? Too lehekülg oli vähemasti asendamatu 1930ndate traktorite reanimeerimisel. Pakid saadeti täpselt, vajadusel täpsustati asju. Nüüd muidugi on see kõik kauge maa ning euruväline värk.

https://old20tractorparts.com/most-parts...ction=fuel
Õige asi, tänan viitamast. Koos saatekulu ja eeldatavate maksudega näikse olevat kolmandiku odavam, kui esinduse pakutu.

Siinkohal tänan Case esindust, et nad viitsivad säärase kahjumliku tegevusega üldse tegelda. Vaatame, kas pakutud tarneaeg ka peab.
Eile kirjutati sanatooriumist välja. Kodune ravi jätkub:


Rippsüsteem allub korraldustele, mootori töö pole uute otstega varasemast halvem (no parem paraku ka mitte, kuivõrd kolvigrupp on hõre). Aga Wõimu täitsa on - sel traktoril on kiirendus Smile
Endale meelespeaks pidurite remondi video suuremalt vennalt. Meil on samasugused:


Muide, sama modus operandi kehtib ka russi piduritele.
A mis sedasorti piduritel viga on, kui kerge vajutamise peale kohe blokki võtab? Justkui ise tõmbab veel pedaali kaasa.
(20-05-2021, 21:34 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]A mis sedasorti piduritel viga on, kui kerge vajutamise peale kohe blokki võtab? Justkui ise tõmbab veel pedaali kaasa.

Kuulipesad kulunud lohku või kuulid ovaalsed. Tavaliselt on kenasti lahkamisel süüdlane näha. Tihti on pidurid ka tundetud: vajutad - midagi ei juhtu, vajutad veel - ikka ei juhtu ja veel zutsu juurde pressides on loha.
(20-05-2021, 21:34 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]A mis sedasorti piduritel viga on, kui kerge vajutamise peale kohe blokki võtab? Justkui ise tõmbab veel pedaali kaasa.
Kui see Belarusil esineb, siis on süüdi ketaste ja vaheplaatide ebaühtlane paksus ja tõmbehoobade valed pikkused.
Ma treisin näiteks oma traktoril kettad ja korpused ilusti sirgeks ja pidurid väga sujuvalt ja jõuliselt võtavad.
Saab ilusti libedaga blokeerumise piiri tunnetada.
Läänes tehtud masinal on süüdi kulumine, mis annab sama tulemuse kui venelased uuena saavutavad.
Eile sai inimkatsega selgeks, et isegi kümneaastane saab sellega hakkamaSmile Küll järelvalve all. Ning aeglasel tagurpidikäigul on täitsa võimalik ilma pingutuseta maast käruga tagurdamist sooritada õppe-eesmärgil... Teise pöörde tegi juba ise.
[attachment=88230]

Teha on muidugi veel palju: iste tagasi panna (kuigi minusugusel on rippsüsteemi kaanel istumine täitsa talutav, siis seljatoega iste võiks seal ikka olla), vasakpoolne püsttõmmits liikuma saada, teha haakekonksu kohale parem stopper ja samas ka külgtõmmitsatele sisekinnituspunkt, keevitada konksuhaakidele uus käepide, summuti alumine kinnitus tihendada, väljalaskekollektori roosteaugud kinni panna, hankida tollmõõdus polte juurde...
Isand v6sa on elus midagi õigesti ka teinud, kui kümneaastased on ta vanarauaga nõus sõitma Big Grin Nii hoida.
Seda näeme paarikümne aasta jooksul...

Alguses on iga asi huvitav. Eriti, kui see põriseb ja liigub. Kuna meil hektareid on, siis olen lasknud neil liikuda ka. Eks pärast lapime.

Teemaksolev traktor käib mõnusa häälega. Kõrvaklappe otse vaja ei olegi - mõnus mahe müdin. Plärisevat-kolisevat kabiini ju ka ei ole. Kuuleb täitsa nii tarnade krõmpsumist rehvi all kui mingi parema kõriga linnukese lõugamist põõsast.
Käivitumisel kostab esimeste taktide ajal kiunatus, nagu turbomasinast Big Grin
Mul on küll meeldiv kogemus juba varasemast ajast olemas, aga ikkagi on vahe nõukatoodanguga drastiline. Jätsin teadlikult umbes kolmveerandtonnise pakukoorma ühel juuniõhtul "poolde vinna" ööks. Hommikul huvi pärast mõõtsin: oli vajunud 2 cm... Saskal vajub tühi käru nelja tunniga samalt kõrguselt raamini.
[attachment=89479]

Sama tähelepanek ka eilsest. Juko üherealise elevaatorvõtja laskis hübriidruss maapinnale veerand tunniga. See wirbel kaalub nii 300 kilo. Nüüd haakisime "kormiku" taha. On mugavam toimetada. Eile õhtul maast 30 cm kõrgusele jäetud tugiratas oli täna hommikul langenud sentimeetri jagu.

Natuke nutulaualu ka: kui kellegi vedeleb mõningast mustrit omavat ja terve mantliga 12,4-32 rehvi, siis üks säärane kuluks ära. Soovitavalt mõni vanem NokiaSmile

Kehvemal juhul tuleb osta uus India toode, kuivõrd seal on sääraseid mõõte kasutusel.
"Kormikul" polnud minuni jõudes mõistlikku istet. Sai mitmeid variante kaalutud, aga sobiv jalutas ükspäev õuel vastu:
[attachment=90507]

MF-70 käru sobivaksnüsitud sambaga iste sobis suurepäraselt mu tagumikule. Ning mu arust sobib ka ajastusse. Erinevalt uuematest toolidest.

Lisaks sai ka ilmastikukindluse tõstmiseks kallutusfunktsioon ja pisuke kummileevendus vedrustuseks (T-25 kabiinipadi miskise pisema mootori kolvisõrmel). Kinnituseks tollmõõdus keermelatid, mis tõmbele töötades ei paindu. Kas venivad tsentneri all, näitab aeg. Igatahes kõrvad järgi ei anna, need on pooletollisest valumalmist. Vedrutab täiesti tuntavalt, kuigi päris vedruiste see siiski pole.
[attachment=90508]
[attachment=90509]

Käru on küll suti suur selle jaoks, sai russi jaoks tehtud. Aga õnneks hüdroõlist piisab, et silinder lõpuni välja lükata. Kuigi ega palju enam anumapõhjale jäänud...

Säärase paaritonnise tooriku transport Sepa juurde oli täitsa tükk tegu. Ei taha treilamehed keerukate asjadega nokitseda. Parim pakkumine 3 km matkale oli 130 .-. Ma kasutasin olemasolevaid vahendeid:
[attachment=90510]

Kui keegi teravsilm seal puud näeb, siis tõesti: autode lükkamise varras jäi mu arvates liiga palju nõtkuma. Toetus ka mootorialuse tala peale. Üks "viiskordkümme" oli täpselt paras, et kaotada kahtlane nõtkumine ja tuua osa koormust radikaaluse tala peale (pool meetrit lähemale vedukile).

Paha oli see, et kogu rong oli pikem, kui magnetiga kärutuledekomplekti juhe. ehk tuled olid sillatala küljes... No õnneks ei tulnud kedagi järgi sel laupäevahommikul. Ning mul oli ka saateauto.

Tagasi oli juba tüki lõbusam, kuna ka see haagis sai kuulmunakukinnituse tupe tiisli alla:
[attachment=90511]

Tuled ulatusid nüüd ka ilusti kastinurkadesse.
Sai täna nelja traktorit liigutatud erinevatel põhjustel ja vahe lääne tehnika ning nõukatoodete vahel on üüratu. Ühele istud mõnuga, teise ronid ähkides ja ohates, pannes esimese asjaga pähe kaitseklapid.

Traktor on seisnud möödunud laupäevast, kärukast on langenud 7 cmSmile .  Käivitus pelkade küünalde järel väga hästi:


Sel ajal, kui küünlad soojenevad, on paras hetk kontrollida õlivarda piisavust mootori karterisSmile

Kiunatab, nagu turbomootor, käivitumiselSmile

Kuna lund on päikeselistes kohtades juba väheks jäänud, siis liigub kettideta "kormik" muretult. Pisikese koorma, nii tihu jagu, tõin koju, umbes viis korda rohkem jäi haaratsit ootama.
[attachment=92216]

Esirehvid lähevad vahetusse - libedad. Seoses sellega jääb minult üle kaks kulunud ja kergete mõradega Micheline rehvi mõõdus 6.50-16. Kel vaja, küsige. Maanteele ilmselt hästi ei kõlba, aga miskise vana asja alla seisma ilmselt väga paslikud.

Sihukese mustriga:
[attachment=92217]
Vahepeal on ainult tallatud - selle asja janu on kergel tööl olematu ja ega töötundegi hea aku ja kiire starteri koosmõjul palju kogune. Popsutad kohale, seiskad koorma laadimise-toimetamise ajaks, popsutad tagasi ja jälle tehtud. Kord nädalas viskad laadija järgi ööseks ja on aku ka kenasti laadungis. Ega alalisvooludünamo suurem asi laadija ole ka uuena olnud ning vaevalt seal sektoris asjad paremaks on läinud. Igatahes peale käivitamist tõuseb pinge kole vaevaliselt (arusaadav - starter ju tarwitab mehemoodi). Ning kui gaasiga müksu ei anna, siis ei hakkagi laadimaSmile

Nädalavahetusel muljetasime ühe eemaltnaabriga, kel vanaisalt jäänud umbes samavana T-25 hobitraktoriks, millega just metsast küttepuid välja vedas. Leidis temagi, et roiskuva kapitalismuse produkt on tüki inimsõbralikumaks voolitud, kui ülesöönud aiatraktor. Eelkõige on kabineti põranda madalamalWink

Ebameeldivaks üllatuseks avastasin, et raskel veol viskab difri blokeering üle. Tuleb uurida, kas põhjuseks on lülitava varda kulumine või on mõni eelmine omanik sellel haiget teinud. Arvestades rippsüsteemi kaane kallal toime pandud vägivalla jälgi, siis ei välista üldse ühe rattaga maakera seest koos koormaga väljavintsimist, mis nii õblukesele ülekandele kaunikesti hukutavalt mõjuma kipub.
Lehti: 1 2 3