automoto.ee foorumid

Täisversioon: k-750 M
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
teab keegi kust saaks k-750 M-ile pehmemat esiotsa, seega amordid ja kahvel? Praegune on väga jäik, sest oli vanasti külgkorvi variant, kuid nüüd soolo pill.. oleks vaja see aparaat ära lõpetada! ja palju see võiks maksta kui see oleks korralik ja mis sellele sobiks? :???
Originaal ongi selline nagu ta on...üks võimalik variant on krossi CZ oma, neid armastavad chopperite ehitajad.

Aspelund

hotrod

MA arvan ka et hästi sobiks CZ oma, kuid veits tuleb seda ymber ehitada, nägin laadal valmis tehtud CZ esiotsa mis läheb uralile dneprile ja K-750-le, hind oli 2500.-
See oli vist täitsa uus ka ja CZ märgid maha liffitud.

JB

On pandud ka Jawa 638 esiamorte. Vaeva on niipalju, et kui K-l on amordi ülemine ots koonuses, siis Jawal on see sirge. Nii, et tuleb kas amordi ots teha koonusesse või prilli augud sirgeks.
Jawa amordid ikkagi tükkmaad kergemad.
K750 - kena ratas originaalis, kui aga tahaks paksemad papud alla panna, siis millised ja millise hinnaga (vaevaga) asi käib

JB

Taha laiem papu?
Esmalt tuleks sihuke laiem ratas meisterdada. Ise olen näinud, kui on tehtud auto tagavararattast (no sellest, millel see ilma traadita kumm ja 70 kiiruspiirang). Rumm tuleb võtta selliselt M-i rattalt, millel on rauast rumm (mitte alumiiniumist). Auto veljele auk sisse ja tiskli ratta rumm auku.
Siis kiigele ja kardaanilie jupid vahele ja valmis ongi. Kõik asjad peab muidugi täpselt välja mõõtma.
Päris naljategu see ikka ei oleSmile
Vott see oli väärt idee 5 aastat tagasi!
Kas tsikkel sai ikka valmis?
Nostalgia missugune!
Kõige esimene postitus selles teemas.