automoto.ee foorumid

Täisversioon: gauja katsetused (panin pilte ka juurde)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kippus raibe pisut kuumaks minema, kuid üldiselt sain oma gaujale käigukatsetused eile tehtud.
Peale sõitu võtsin silindri korraks maha seal oli puha porno. keegi oli ühe rõngaga kolvi asemele pannud kahe rõngaga variandi millel üks rõngas paberõhuke ja teisel otsast tükk puudu.

Mõtlesin siis et vaatan teise mootori seest, krt seal ühe rõngaga variant aga rõngal ka tükk otsast puudu. Kus sellist rõngast saada - otsad vaheliti ja kandiline stoprisälk sees?

Igaksjuhuks küsiks üle et mitu mm enne üss -i süüde peab olema?
ja siis see segu - leidsin, et segukruvi asemele keeratud miski polt - kas on kellelgi seda üle või oskab öelda kui pikk ta peab olema?
Kruvi sisse keerates saab kütet ikka vähem?




Enamusel, ka vahelitiotstega rõngastel, seda stoprisälku ei ole.
Aga kuna gaujal on peal ju d5 mootor, siis on seal aksepteeritavad nii 1 kui ka 2 rõngaga kolvid - tehti mõlemaga.

Segukruvi ongi kõige tavalisem \"polt\", mitte koonusotsaga.

Süüde on 3,5mm eüss

Paar pilti. Piltidel olevat sadulat palun tähele mitte panna.
Küljes olev jalgratta dünamo on tundmatu päritoluga (peale on kirjutet \"Omega\").

[Pilt: 05240002.jpg]

[Pilt: 05240003.jpg]


Putitamise ajal tuli naabritädi ning ütles, et tema sõbrannal kõrvalmajas seisab võrr kasutult keldris ja seda juba 8 aastat.
Veeretasin selle omale, tulemus on siin:

[Pilt: 05160002.jpg]

Kaasa sain tõmmitsa:
http://www.hot.ee/sadalamc/images/other/05240004.jpg
http://www.hot.ee/sadalamc/images/other/05240005.jpg



Nagu piltidelt näha võib vajan hädasti sadulat, keskharki ja ketipingutit ja esipiduritrossi
Paistab,et pead hakkama ka originaal porilaudu otsima-need mis peal on ei paista eriti vanad olemaRolleyes.Aga sellegipoolest edu !


lugupidamisega Lune
Porikad pole jah originaalid aga nad töötavad. Kui kuskilt originaali saan, siis keeran heameelega külge.
Muideks sel peaks olema 2 rõngaga kolb originaal! Kuna tegu laiaketiga D5 mootoriga, kui just hammasratas, süütem. kaan ja hammaka kaan pole välja vahetatud.
mossepower Kirjutas:Muideks sel peaks olema 2 rõngaga kolb originaal! Kuna tegu laiaketiga D5 mootoriga, kui just hammasratas, süütem. kaan ja hammaka kaan pole välja vahetatud.

Sees oligi 2 rõngaga kolb. Samas olen välja vahetanud sidurikaane. Algselt oli küljes mopi kett ning jalgrattaketi hammakas. Hammasratta kiilukoht sidurivõllil oli kulunud juba u. 7 mm laiuseks.
Ühesõnaga lahtise hammakaga oli sõidetud. seda näitas ilmekalt ka endine sidurikaan.
Kallasin deltale kah besu paaki ja keerasin süüte õigeks. natuke sättimist ning käivitus vändast. Hääled on vinged. Nagu polekski 8 aastat seisnud.
Naabritädi jutu kohta, et \"ploho zavadilas\" ütleks, et ega saanudki eriti käivituda kui süüde 20-30 kraadi normaalsest hilisemaks on keeratud.

Gaasile rõhudes selgus et vajan lisaks tagumisele hammasrattale ka veohammasratast.
Sellest Gaujast saab veel elulooma küll.\"Mantlid\" pole tal ka originaalid ja korralike originaalporikate otsimisega võib sul palju peavalu tekkida.....
tasub minu gaujale pilk peale visata kui kodu kanti satud.sellel enamus neid asju küljes mis sul vaja(porikad,sadul,hark,pakiraam,piduritross,mootori kate parempoolne).

v6rrp6rr

mul olex sullle sadulat pakkuda aga kas sa seda deltat ei myy w
Paljusid puuduvaid juppe võid minna otsima ju sügisele Kurtna Laadale räägitakse ju ,et seal ikka olevat Gauja juppe saada.